• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Borsoi: Αντίο Ducati, πάμε με CRT τώρα
“Σε κλειστές πίστες τα CRT μπορούν να πάνε καλά”
Νέα 28/01/2012 - 23:49

Η ομάδα του Aspar με τις ART, όπως θα λέγονται οι μοτοσυκλέτες CRT της Aprilia, δεν θα πάει στην Μαλαισία και αντ' αυτού θα βρεθεί μία μέρα νωρίτερα, στις 30 Ιανουαρίου για ένα διήμερο τεστ στην Βαλένθια. 

Για το θέμα μίλησε ο Αγωνιστικός Διευθυντής της ομάδας του Aspar, ο Gino Borsoi στο “αδελφό” site Gpone.com:

“Ατυχώς είχαμε λίγο χρόνο, αφού η μοτοσυκλέτα μόλις χθες τελείωσε και σήμερα θα έλθει στην Ισπανία. Για την Sepang θα έπρεπε να είναι έτοιμη στις 15 Ιανουαρίου, για την στείλουμε εκεί. Τώρα θα έχουμε δύο μοτοσυκλέτες, μία παρόμοια με αυτήν των Superbike, αυτήν που ο De Puniet είχε οδηγήσει στην Jerez και μια νέα έκδοση με ένα νέο πρωτότυπο πλαίσιο που σχεδίασε η Aprilia”.

Είχαμε ήδη γράψει ότι ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Aprilia, o Gigi Dall’Igna, είχε πει ότι τα Bridgestone δημιούργησαν κάποια θέματα στην μοτοσυκλέτα. Ο Borsoi είπε πάνω στο θέμα:

“Η CRT που δοκίμασε ο De Puniet στην Jerez έδειξε κάποια προβλήματα με τα λάστιχα. Στην Βαλένθια θα συγκρίνουμε τις δύο μοτοσυκλέτες, προσπαθώντας να καταλάβουμε αν το νέο σασί δουλεύει καλά. Αν η ανταπόκριση είναι θετική, θα ξεκινήσει η παραγωγή του πλαισίου αυτού και για τις άλλες μοτοσυκλέτες, στις 31 Ιανουαρίου. Αλλά και πάλι δεν θα έχουμε όσα ανταλλακτικά θα χρειαζόμασταν για το 2ο τεστ της Sepang. Σκοπεύαμε να παμε εκεί, αλλά με τα θέματα που έχουμε είναι πιο λογικό να μείνουμε στην Ευρώπη, από το να ρισκάρουμε το να χάσουμε 3 μέρες δοκιμών”.

Σε αυτές τις καθυστερήσεις έπαιξε ρόλο και το γεγονός ότι ο Aspar άργησε να πάρει την απόφαση να “χωρίσει” με την Ducati:

“Θέλαμε ν συνεχίσουμε με την Ducati. Αλλά δεν μπορέσαμε να έλθουμε σε συμφωνία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ομάδα Team Aspar "τα χάλασε" με την Ducati. Η οικονομική κατάσταση μας εμπόδισε να κάνουμε την συμφωνία”.

Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της ομάδας απάντησε και στο θέμα της διαφοράς απόδοσης μεταξύ των CRT και των πρωτότυπων:

“Δεν θέλουμε να καταλήξουμε να φαινόμαστε κακοί. Αν κρίνω από τις δοκιμές στην Jerez δεν νομίζω ότι θα είμαστε πολύ μακριά. Θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι στις CRT. Στις πιο κλειστές πίστες, με μικρότερες ευθείες, ίσως να μπορούμε να τερματίσουμε μπροστά από μερικές εργοστασιακές μοτοσυκλέτες”. 

Επόμενο άρθρο »

O Pasini στη θέση του West, πάει CRT!

« Προηγούμενο άρθρο

Εκτός MotoGP και ο West

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα