• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Παρουσίαση: Honda RC213V
Το HRC μας μιλά για την μοτοσυκλέτα του 2012
Τεστ-Μοντέλα 31/01/2012 - 11:38

Μήκος (mm) 2,052

Πλάτος (mm) 645

Ύψος (mm) 1,110

Μεταξόνιο (mm) 1,435

Ύψος από το έδαφος (mm) 115

Βάρος (kg) 157

Τύπος κινητήρα Υγρόψυκτος, 4χρονος, DOHC 4 βαλβίδες, V-4

Κυβισμός (cc) 1000

Mέγιστη Ισχύς Πάνω από 170 KW (230 hp)

Τύπος πλαισίου Αλουμινίου περιμετρικό

Μπροστινός τροχός(inch) 16.5

Πίσω τροχός (inch) 16.5

Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι

Πίσω ανάρτηση Pro-link

Ρεζερβουάρ (litres) 21

 

Η φιλοσοφία:

Η ιδέα για την RC213V του 2012, συνεχίζει το project του 2011, με την συγκέντρωση των μαζών στο κέντρο, με τις βελτιώσεις κάθε μέρους της μοτοσυκλέτας. Η ιδέα της Honda για την συγκέντρωση των μαζών στοχεύει στην παραγωγή μιας μοτοσυκλέτας με βελτιωμένα χαρακτηριστικά οδηγησιμότητας, συνδυασμένα με σταθερότητα, “κοφτερό” κράτημα, αντίσταση στην σούζα και μάξιμουμ πρόσφυση στην στροφή.

 

Πλαίσιο:

Για το 2012 το πλαίσιο έχει τροποποιηθεί στον τομέα της ακαμψίας και είναι σχεδιασμένο ώστε να επιτυγχάνει την μάξιμουμ συμβατότητα ανάμεσα στο στρίψιμο και την σταθερότητα. Το περιμετρικό αλουμινένιο σασί είναι ελαφρύ και παρόλα αυτά καταφέρνει να δίνει ιδεατή σκληρότητα και χαρακτηριστικά αντοχής που χρειάζονται όταν χρειάζεται να μεταφέρει πάνω από 170kw (230bhp) από τον κινητήρα της RC213V στον πίσω τροχό. Όπως και στον τομέα της αντοχής το σασί αυτό έχει το σωστό ποσό προσεκτικά σχεδιασμένης ευκαμψίας, ώστε να μεγιστοποιεί την πρόσφυση του ελαστικού.

 

Κινητήρας:

Όπως η RC212V του 2011, ο κινητήρας με τους 4 κυλίνδρους σε σχήμα “V” με κυβισμό στα 1,000 cc τώρα, η RC213V μπορεί να φτάσει το μάξιμουμ της δύναμης από τα 1,000cc, κρατώντας την αξιοπιστία του για 18 αγώνες με 6 κινητήρες. Έχουμε ξαναδεί όλες τις λεπτομέρειες του νέου κινητήρα, κάνοντάς τον ελαφρύτερο και μειώνοντας τις τριβές. Επίσης καταφέραμε καλύτερη κατανάλωση καυσίμου από ότι η RC212V παρά το ότι διατηρούμε περισσότερη ιπποδύναμη μετά από 2,000km τεστ αντοχής.

 

Αναρτήσεις:

Για το 2012 η RC213V εξοπλίζεται με αναρτήσεις της Ohlins μπροστά και πίσω. Παρέχοντας την ουσιαστική σύνδεση μεταξύ των τροχών και του σασί, η δουλειά της ανάρτησης είναι να κρατά τον τροχό σε επαφή με το έδαφος και να παράγει την μέγιστη πρόσφυση, την ώρα που η μοτοσυκλέτα “κτυπά” τα εκατοντάδες σαμαράκια και τις διακυμάνσεις της ασφάλτου σε κάθε γύρο. Είναι ένας ζωτικής σημασίας κρίκος στην αλυσίδα της απόδοσης και γι αυτό τον λόγο και οι δύο οδηγοί της Repsol Honda έχουν από ένα τεχνικό της Ohlins αποκλειστικά για να τους βοηθάει.

 

Το φέρινγκ:

Το ελαφρύ φέρινγκ είναι carbon-fibre και παίζει ένα σημαντικό ρόλο στην αεροδυναμική της RC213V. Το μοντέλο του 2012 έχει μια διαφοροποιημένη σχεδίαση, ώστε να φτάνει την μέγιστη συμβατότητα και απόδοση ανάμεσα στο κράτημα και την αεροδυναμική αντίσταση. Λάστιχα: Τα λάστιχα του MotoGP είναι αποκλειστικά της Bridgestone. Κάθε οδηγός έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί το πολύ 19 σλικ λάστιχα σε κάθε grand prix και 8 βρόχινα λάστιχα ή 10 αν όλες οι δοκιμές γίνουν σε βρεγμένο. Σε κάθε αγώνα τα λάστιχα της Bridgestone είναι διαθέσιμα σε δύο γόμες και τα βρόχινα σε μια, τις οποίες διαλέγει νωρίτερα η Bridgestone. Τα μαλακότερα σλικ είναι μαρκαρισμένα με άσπρη μπογιά στα πλαϊνά τους. Οι διαστάσεις είναι: Μπροστινό: 125/60R16.5 Πίσω: 190/65R16.5

 

Φρένα:

Τα carbon fiber μπροστινά φρένα είναι της Brembo. Τα carbon φρένα δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ζεστά και φθάνουν τους 400 βαθμούς Κελσίου και πάνω. Για τον πίσω δίσκο και τους μπροστά δίσκους σε περίπτωση βροχής η RC213V χρησιμοποιεί ατσάλινους δίσκους της Yutaka.

 

Επόμενο άρθρο »

Αποκαλύπτεται η νέα Aprilia Caponord 1200

« Προηγούμενο άρθρο

Η Royal Enfield Continental GT έρχεται από Ινδία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα