• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Barbera ανεβάζει τον πήχη για το 2012!
Ονειρεύεται θέση στο βάθρο!
Νέα 13/02/2012 - 10:20

Μετά από δυο σεζόν παρουσίας στο MotoGP με τα χρώματα της Aspar, ο Barbera κάνει ένα καινούργιο ξεκίνημα με την ομάδα της Pramac. Ο Ισπανός θα είναι ο μοναδικός αναβάτης της ομάδας και υπεύθυνος για την εξέλιξη της δορυφορικής GP12 μοτοσυκλέτας. Ενθαρρυντικά ήταν τα πρώτα δείγματα γραφής του Barbera, ο οποίος σημείωσε τον 6ο καλύτερο χρόνο στις δοκιμές της Sepang και έχει μεγάλες προσδοκίες για το μέλλον.

 

Hector, το πρώτο τεστ στην Sepang ήταν θετικό για εσένα και ακόμη καλύτερο από το ντεμπούτο σου με την Pramac τον περασμένο Νοέμβριο.

 

«Ναι, οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά. Όχι όπως στην Βαλένθια, όπου έπρεπε να κάνω πολλές διακοπές διότι ο ώμος μου δεν ήταν 100% έτοιμος. Στην Sepang ένιωθα εξαιρετικά από τον πρώτο γύρο, είχα αναρρώσει και ήμουν ενθουσιασμένος που η μοτοσυκλέτα είχε βελτιωθεί. Τα πάντα είναι θετικά».

 

Τι πίστευες την δεύτερη ημέρα, όταν βρέθηκες μπροστά από την Ducati του Valentino Rossi;

 

«Είναι αλήθεια, τερμάτισα στην 4η θέση την δεύτερη ημέρα των δοκιμών και η Ducati μου ήταν η γρηγορότερη, αν και η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα (του Rossi) δεν ήταν απόλυτα έτοιμη, έτσι είναι εύλογο να υποθέσουμε ότι θα βελτιωθούν. Ωστόσο, από την πλευρά μου προσαρμόστηκα γρήγορα με την νέα μου ομάδα, ήταν πιο εύκολο να κάνω γρήγορους γύρους και – το κυριότερο – οδήγησα με σταθερότητα»

 

Από τεχνικής άποψης, τι διαφορές εντόπισες μεταξύ της Ducati που οδήγησες στην Μαλαισία και εκείνης που δοκίμασες στο τέλος του 2011;

 

«Η μοτοσυκλέτα έχει υποστεί πολλές αλλαγές. Ειδικά το στήσιμό της και η γεωμετρία της, είναι πολύ διαφορετικά απ’ ό,τι είχα δοκιμάσει τον Νοέμβριο. Είναι η ίδια μοτοσυκλέτα με αυτήν της Βαλένθια, αλλά έγιναν αλλαγές στις βασικές ρυθμίσεις και έτσι, δουλεύει καλύτερα. Είναι πιο ”υπάκουη” ενώ έχουν βελτιωθεί και τα ηλεκτρονικά συστήματα. Η 1000cc απαιτεί πιο μεγάλη δύναμη στα χέρια, η μέση σου κουράζεται περισσότερο και αυτό που πετύχαμε με τις ρυθμίσεις είναι να είναι πιο ευκολοδήγητη και περισσότερο διαχειρίσιμη με τα ηλεκτρονικά συστήματα».

 

Πότε θα έχεις στην διάθεσή σου την οριστική εκδοχή της GP12 και τι διαφορές θα έχει σε σύγκριση με την εργοστασιακή Ducati;

 

«Θέλω να έχω την μοτοσυκλέτα όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Άκουσα ότι θα την έχουμε μετά το πέρας των πρώτων δυο ή τριών αγώνων, μπορεί όμως να την έχουμε και μέχρι την Jerez. Φαίνεται ότι η Ducati που δοκιμάστηκε στην Μαλαισία θα υποστεί κάποιες επιπρόσθετες αλλαγές και μέχρι τότε, δεν θεωρείται ότι είναι η οριστική εκδοχή. Είναι φανερό ότι η νέα GP12 είναι καλύτερη και έχει μερικές αλλαγές που θα μας βοηθήσουν,γι’ αυτό λοιπόν είμαι ανυπόμονος να την τεστάρω, επειδή θα είναι η οριστική μοτοσυκλέτα για φέτος. Το ερώτημα είναι πότε ακριβώς θα την έχουμε στην διάθεση μας».

 

Θα είναι – φέτος – η μοτοσυκλέτα σου πολύ διαφορετική από την εργοστασιακή Ducati;

 

«Ουσιαστικά, θα έχουμε μια μοτοσυκλέτα ίδια με την εργοστασιακή. Η ομάδα δεν είναι η εργοστασιακή, αλλά η μοτοσυκλέτα θα είναι κι έτσι θεωρώ ότι θα ξεκινήσουμε με σχεδόν παρόμοιες μοτοσυκλέτες».

 

Στην Sepang, είδαμε την Ducati να πλησιάζει τις Honda και τις Yamaha. Πιστεύεις ότι θα υπάρξει ισορροπία φέτος;

 

«Στην Ducati έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά και κάτι το οποίο – υπό κανονικές συνθήκες – θα χρειαζόταν ένα χρόνο για να ολοκληρωθεί, το πέτυχαν σε δυο μήνες. Έκαναν φανταστική δουλειά, ωστόσο δυο μήνες είναι μικρό χρονικό διάστημα και θεωρώ ότι αυτή η μοτοσυκλέτα θα είναι η βάση για περαιτέρω εξέλιξη. Υπάρχουν ακόμη κάποιες λεπτομέρειες να διευθετηθούν και μέχρι να γίνει αυτό, δεν θα θεωρείται η οριστική εκδοχή. Πρέπει να περιμένουμε και να προσαρμοστούμε στην δεδομένη κατάσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Σκοπός μου στα επόμενο τεστ, είναι να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και να προσπαθήσω να γίνω η καλύτερη Ducati αν και δεν έχω την καλύτερη μοτοσυκλέτα διαθέσιμη».

 

Σε τι θα εστιάσεις στο δεύτερο τεστ της σεζόν, στην Μαλαισία;

 

«Νομίζω ότι θα μας φέρουν καινούργια εξαρτήματα για να δοκιμάσουμε, δεν θα δουλέψουμε πάνω στο πλαίσιο διότι ,όπως προείπα, δεν πρόκειται για την οριστική μοτοσυκλέτα. Ωστόσο, μπορούμε να δουλέψουμε πάνω στα ηλεκτρονικά και να τα βελτιώσουμε ακόμη πιο πολύ. Στο πρώτο τεστ, ήμουν 7/10 πίσω από τον Lorenzo, τον δεύτερο πιο γρήγορο, έτσι δεν έχουμε τόσο μεγάλη απόσταση από τους πρώτους, όπως στο παρελθόν. Πιστεύω ότι η 3η ή η 4η θέση δεν αποτελεί ουτοπία. Θα ήταν εξαιρετικό να το επιτύχουμε με αυτήν την μοτοσυκλέτα».

 

Το 2012 θα έχουμε 21 αναβάτες στην γραμμή εκκίνησης. Θεωρείς ότι θα είναι πιο δύσκολο φέτος να βρεθείς στους πρώτους 10; Ποιοι είναι οι στόχοι σου για την 3η σου σεζόν στην μεγάλη κατηγορία;

 

«Πιστεύω ότι φέτος έχω την μεγάλη ευκαιρία όχι απλώς να είμαι στην πρώτη δεκάδα, αλλά στην πρώτη εξάδα της κατάταξης. Κάναμε σημαντικές αλλαγές, θα έχουμε την καινούργια μοτοσυκλέτα και επίσης, η Ducati είναι πιο κοντά στην κορυφή και αυτό θα μας βοηθήσει. Νομίζω ότι όλες οι αλλαγές που συνέβησαν στην κατηγορία θα μου δώσουν την ευκαιρία να βρεθώ στο βάθρο. Γνωρίζουμε ότι είναι πολύπλοκο, υπάρχουν πολλές καλές ομάδες, καλοί αναβάτες και καλές μοτοσυκλέτες, αλλά δεν πιστεύω ότι είναι υπέρμετρα αισιόδοξο να θέλουμε να βρεθούμε εκεί. Έχω τις ικανότητες, το ίδιο και η ομάδα μου και η μοτοσυκλέτα είναι καλή. Αν δεν το πίστευα, δεν θα αγωνιζόμουν. Είμαι φιλόδοξος και θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό».

 

Ο Hector Barbera λοιπόν, θα παλεύει για τις πρώτες θέσεις το 2012…

 

«Το ελπίζω. Εύχομαι φέτος να είναι η χρονιά μας. Είμαι καλύτερα προετοιμασμένος, ψυχικά και σωματικά. Τα τελευταία χρόνια ήταν αρκετά δύσκολα και η μοτοσυκλέτα δεν ήταν η καλύτερη δυνατή, αν και η Aspar έκανε πάντα το καλύτερο για εμένα. Φέτος η Ducati έκανε μια μεγάλη αλλαγή και πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να δούμε την διαφορά».

 

Επόμενο άρθρο »

Η Ducati στο «2012 Race to the Clouds»

« Προηγούμενο άρθρο

ΕΠΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΦΟΥΣΚΩΤΟ"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα