• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Edwards: «H Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια ημέρα!»
«Αργή διαδικασία με σταθερή βελτίωση…»
Νέα 02/03/2012 - 11:23

Τρεις εβδομάδες μετά το πρώτο τεστ στην πίστα της Sepang, ο Colin Edwards και η NGM Mobile Forward Racing επέστρεψαν στην Μαλαισία για να επανεπιβεβαιώσουν το γεγονός ότι είναι η καλύτερη CRT ομάδα του MotoGP.

 

Οι καιρικές συνθήκες τις τελευταίες ημέρες των δοκιμών, δεν ήταν τόσο ευνοϊκές όσο την προηγούμενη φορά. Παρ’ όλα αυτά, το τεστ ήταν σημαντικό για τον Αμερικανό για να βρει ρυθμό πάνω στην Suter-BMW. Ολοκλήρωσε 78 γύρους με καλύτερο χρόνο 2.03.681

 

Οι εργασίες – για μια ακόμη φορά – επικεντρώθηκαν στα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσυκλέτας, καθώς και στην εξέλιξη του νέου πλαισίου της Suter. Οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά, κάτι που φανερώνει και το γεγονός ότι ο Τεξανός έριξε τον χρόνο του πάνω από ένα δευτερόλεπτο, σε σχέση με την προηγούμενη φορά (-1.041δ.)

 

Colin Edwards: «Για να είμαι ειλικρινής, ήταν ενοχλητικό για 2 ημέρες (εννοεί τον καιρό)… και τελικά την τελευταία ημέρα, δουλεύοντας με το γκάζι, βρήκαμε κάτι. Από αυτήν την σκοπιά, ήταν ένα καλό τεστ. Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά, δεν νομίζω να εξαντλήσουμε το θέμα παρά μονο στον τελευταίο αγώνα στην Βαλένθια: θα δουλεύουμε και θα βελτιωνόμαστε συνεχώς! Αλλά όπως λένε: “H Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια ημέρα” Δεν πρόκειται για μια πολύ γρήγορη διαδικασία αλλά σε κάθε τεστ βελτιωνόμαστε… αυτό είναι το κλειδί. Έχουμε θέσει τον πήχη λίγο πιο ψηλά. Ήρθαμε με νέο πλαίσιο και νέων προδιαγραφών κινητήρα. Έτσι, τόσο στο πρώτο τεστ, όσο και στο δεύτερο, αλλά και στο τρίτο, έχουμε ουσιαστικά μια καινούργια μοτοσυκλέτα κάθε φορά. Ναι, είναι αλήθεια ότι αντιμετωπίζουμε ένα μικρό πρόβλημα με τις ταλαντώσεις (chattering), αλλά είναι πολύ καλύτερα τώρα και θεωρώ ότι γνωρίζουμε πως θα το αντιμετωπίσουμε. Για το επόμενο τεστ της Jerez δεν έχω συγκεκριμένους στόχους, παρά μόνο να κάνω ακόμη καλύτερη την μοτοσυκλέτα, ως σύνολο. Πρέπει να βρούμε λύσεις γρήγορα και αποτελεσματικά και για να το πετύχουμε αυτό, χρειαζόμαστε ακριβείς πληροφορίες από τα δεδομένα που συλλέξαμε. Δεν μας παίρνει τώρα να ξεφύγουμε…»

 

Sergio Verbena (Τεχνικός Διευθυντής): «Εστιάσαμε στο πλαίσιο και στα ηλεκτρονικά. Δοκιμάσαμε το πλαίσιο με διαφορετική σκληρότητα ώστε να λύσουμε το πρόβλημα με τις ταλαντώσεις. Πετύχαμε κάποια βελτίωση σε αυτόν τον τομέα, αλλά έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας. Όσο για τα ηλεκτρονικά, έχουμε κάνει σημαντική πρόοδο σε αρκετούς τομείς (π.χ. traction control), ωστόσο έχουμε κι εδώ να κάνουμε πολύ δουλειά, κυρίως στην έξοδο από τις στροφές… βέβαια κάναμε κάποιες τροποποιήσεις που επέτρεψαν στον Colin να πάει 1.5 δευτ. πιο γρήγορα. Τώρα είμαστε 3.2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Stoner, καθόλου άσχημα μετά από 3 τεστ σε μια τόσο μεγάλη πίστα όπως είναι αυτή της Sepang».

 

Επόμενο άρθρο »

Nakamoto: «Τεράστιο εμπόδιο η Μ1!»

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγήστε στην Sepang μαζί με τον Stoner!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα