Ο Tom Sykes με την Kawasaki του κατέκτησε την 4η pole φέτος στο Donington Park (έχασε από τον Guintoli στην Monza), με τον Βρετανό να σταματά το χρονόμετρο στα 1.27.716, καταρρίπτοντας το ρεκόρ γύρου που κατείχε ο Checa από το 2011, για 3/10 του δευτερολέπτου! Φανταστικός ο Sykes, έσπασε το φράγμα του 1.28, κατακτώντας την pole και αφήνοντας πίσω του τον πολύ δυνατό Haslam, ο οποίος και αυτός πίεσε, βελτιώθηκε πολύ - ήταν ο δεύτερος και τελευταίος αναβάτης που έπεσε κάτω από το 1.28 - αλλά δεν κατάφερε να περάσει τον τρομερό Sykes, μένοντας δεύτερος με διαφορά λιγότερη των 2/10. Έχασε την ευκαιρία λοιπόν ο Haslam, να χαρίσει στην BMW την πρώτη της pole!
O τελευταίος αναβάτης που θα είναι στην πρώτη σειρά αύριο, θα είναι ο Marco Melandri, ο οποίος έκανε μεγάλη εμφάνιση με τα αγωνιστικά ελαστικά, πράγμα που αποδεικνύει ότι του ταιριάζουν περισσότερο. Φοβερή μάχη μέχρι τα τελευταία δευτερόλεπτα δόθηκε ανάμεσα σε Biaggi και Guintoli, με τον πρώτο να καταφέρνει να επικρατεί στο τέλος. Βέβαια, να σημειώσουμε ότι ο Ιταλός έδειχνε να χωλαίνει στα δυο τελευταία κομμάτια τις πίστας και έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα αντιδράσει αύριο.
Στην έκτη θέση συναντούμε τον Jonathan Rea, ο οποίος βελτίωσε τον χρόνο του σε σχέση με τις δεύτερες ελεύθερες κατά 3/10, πράγμα αρκετό για να του χαρίσει μια θέση στην δεύτερη σειρά της σχάρας. Ο Leon Camier έκανε την καλύτερή του εμφάνιση μέχρι τώρα στην σεζόν (Superpole) και τερμάτισε 7ος. Αύριο θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι η πίστα του Donington δεν έχει μεγάλες ευθείες κι έτσι η Suzuki του δεν θα "κουβαλάει" το μειονέκτημα της τελικής ταχύτητας.
O Jakub Smrz, ο οποίος εντυπωσίασε μέχρι τώρα, πλασαρίστηκε στην 8η θέση και θα πρέπει να βελτιωθεί σημαντικά στο τελευταίο κομμάτι της πίστας, στο οποίο δείχνει ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα. Για πρώτη φορά τον τελευταίο χρόνο, ο Checa δεν κατάφερε να προκριθεί στην SP3, μένοντας στην 9η θέση... ο Ισπανός ξέμεινε από ελαστικά κατατακτηρίων και έκανε τον καλύτερό του χρόνο με αγωνιστικά ελαστικά, μην καταφέρνοντας να προκριθεί στις δυο πρώτες σειρές. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Ayrton Badovini, ο οποίος άφησε πίσω του τον ομόσταυλό του Fabrizio. O τελευταίος αντιμετωπίζει πρόβλημα με το χέρι του, στο οποίο είχε υποβληθεί σε επέμβαση πριν την έναρξη της σεζόν. Ο Eugene Laverty δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από την 12η θέση της κατάταξης.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
1. Tom
Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 1′27.716
2. Leon
Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 1′27.864
3. Marco
Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 1′28.177
4. Max
Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 1′28.340
5. Sylvain
Guintoli (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 1′28.420
6. Jonathan
Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 1′28.546
7. Leon
Camier (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 1′28.551
8. Jakub
Smrz (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 1′28.785
9. Carlos
Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 1′28.497
10. Ayrton
Badovini (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 1′28.614
11. Michel
Fabrizio (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 1′28.683
12. Eugene
Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 1′29.032
13. Davide
Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 1′29.236
14. Niccolò
Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 1′29.319
15. Maxime
Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 1′29.371
16. Chaz
Davies (ParkinGO MTC Racing) Aprilia RSV4 Factory 1′29.493
17. Hiroshi
Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 1′30.008
18. Loris
Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 1′30.237
19. Peter
Hickman (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 1′30.296
20. Lorenzo
Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 1′30.402
21. Mark
Aitchison (Grillini Progea Superbike Team) BMW S1000 RR 1′31.102
22. Leandro
Mercado (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1′31.540
23. Gary Mason (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1′33.103