Χρειάστηκαν τρία χρόνια, μερικές αλλαγές στους μηχανικούς και ένας πρώην οδηγός του MotoGP, για να πανηγυρίσει η BMW την πρώτη της νίκη στο Πρωτάθλημα των SBK! Όπως όλα έδειχναν ήδη από τις δοκιμές, ο αγώνας στο Donington Park ήταν αμφίρροπος και με πολλές συγκινήσεις! Οι πρώτοι αναβάτες στην σχάρα εκκίνησης, Tom Sykes-Marco Melandri-Leon Haslam-Max Biaggi, ήταν αυτοί που έδωσαν ρυθμό και οι μεταξύ τους μονομαχίες κράτησαν για όλο το διάστημα του αγώνα! Μόνο στα τελευταία λεπτά, ο Jonathan Rea κατάφερε να μπει ανάμεσά τους!
Ο Tom Sykes ξεκίνησε στην pole, αλλά ο Haslam κατάφερε να ξεπεράσει τον οδηγό της Kawasaki στην πρώτη στροφή! Ο αγώνας (και οι μάχες) είχαν μόλις ξεκινήσει και ο Sykes πάλεψε και κατάφερε να ανακτήσει το προβάδισμα, μετά από ένα λάθος του Haslam! To δίδυμο της BMW (Haslam-Melandri) παρέμεινε κολλημένο στις εξατμίσεις του Sykes, με τον Biaggi να πλησιάζει και τον Rea να ξεκαθαρίζει τους λογαριασμούς του με τον Checa, αφήνοντάς τον πίσω.
Όλα έδειχναν ότι ο αγώνας θα εξελισσόταν σε δυο επίπεδα: Sykes vs Haslam και Melandri vs Biaggi με τους αναβάτες να κονταροχτυπιούνται και να προσφέρουν καλό θέαμα! Όμως, σχεδόν αμέσως, τόσο ο Haslam όσο και ο Biaggi έκαναν λάθος στην Foggy, βγήκαν εκτός πίστας και έδωσαν την πρωτοπορία στον Melandri μαζί με ένα άνετο +1.8 δευτερόλεπτα μέχρι την γραμμή τερματισμού! Εν τέλει, ο ομόσταυλος του Melandri, Leon Haslam, κατάφερε να τερματίσει στην δεύτερη θέση, δυσκολευόμενος να ξεπεράσει τον Sykes μετά το λάθος του στην Foggys, καταφέρνοντάς το όμως στην Hairpin και κρατώντας την θέση του μέχρι τέλους. Ο pole man, Tom Sykes, αν και κρατούσε στα χέρια του τα ηνία του αγώνα για αρκετό διάστημα, τελικά περιορίστηκε στην τρίτη θέση, ανεβάζοντας στο βάθρο την Kawasaki του.
Δυνατός στον τελευταίο του γύρο, ο Jonathan Rea κατάφερε να αφήσει πίσω του τον μεγάλο Biaggi, όταν ο αναβάτης της Aprilia έχασε την γραμμή του. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Checa, χρειάστηκε να δώσει σκληρή μάχη όχι μόνο με τον Rea, αλλά και με τον Sylvain Guintoli! Μετά από ένα μάλλον συνετό ξεκίνημα, ο Ισπανός δεν κατάφερε να περάσει τον πρώτο, αλλά άφησε τον δεύτερο στην 8η θέση, κερδίζοντας για τον εαυτό του την 6η, μια θέση πίσω από τον μεγάλο του αντίπαλο, Biaggi. Ο ομόσταυλος του Checa, Davide Giugliano, έκοψε το νήμα στην 7η θέση, με τον Leon Camier να μην καταφέρνει κάτι καλύτερο από τν 9η θέση στην κατάταξη. Τέλος, την δεκάδα συμπλήρωσε ο Michel Fabrizio, ο οποίος έδειξε ξεκάθαρα ότι αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα με την BMW του.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του Αγώνα 1:
1. Marco
Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 34′26.736
2. Leon
Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 34′27.464
3. Tom
Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 34′28.345
4. Jonathan
Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 34′28.555
5. Max
Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34′28.838
6. Carlos
Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 34′31.556
7. Davide
Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 34′34.256
8. Sylvain
Guintoli (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 34′34.663
9. Leon
Camier (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 34′41.880
10. Michel
Fabrizio (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 34′42.801
11. Ayrton
Badovini (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 34′46.541
12. Chaz
Davies (ParkinGO MTC Racing) Aprilia RSV4 Factory 34′46.906
13. Maxime
Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 34′48.010
14. Jakub
Smrz (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 34′48.253
15. Eugene
Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34′53.656
16. Loris
Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 35′01.761
17. Hiroshi
Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 35′05.929
18. Lorenzo
Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 35′09.070
19. Niccolò
Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 35′10.290
NC. Mark
Aitchison (Grillini Progea Superbike Team) BMW S1000 RR 35′50.353
NC. Peter
Hickman (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 35′17.985
RT. Gary
Mason (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 22′08.892
RT. Leandro Mercado (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R