• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Test Sepang 2η μέρα - τελική κατάταξη δοκιμών
Στην κορυφή ο Stoner με τον Capirossi να παίρνει οριακά την 2η από τον Valentino
Νέα 06/02/2009 - 16:03
Τοποθεσία: Sepang (60km από την Kuala Lumpur)
Διεύθυνση:www.malaysiangp.com.my
Πρώτο GP: 18 Απριλίου 1999
Μήκος: 5.548 m
Πλάτος: 25 m
Κατασκευή: 1998
Δεξιές στροφές: 10
Αριστερές στροφές: 5
Μεγαλύτερη ευθεία: 920 m

Pole Position 2008: Dani PEDROSA (HONDA) 2'01.548 / 164.320 Km/h
Fastest Lap 2008: 2oς γύρος - Valentino ROSSI (YAMAHA) 2'02.249 163.378 / Km/h
Circuit Record Lap: 2007 - Casey STONER (DUCATI) 2'02.108 / 163.566 Km/h
Circuit Best Lap: 2006 - Valentino ROSSI (YAMAHA) 2'00.605 / 165.605 Km/h

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΜΕΡΑΣ:

1. Casey Stoner (ΑUS) - Ducati Marlboro Team - 2:01.483 / 29 γύροι
2. Loris Capirossi (ITA) - Τeam Suzuki - 2:01.555 (+0.072) / 45
3. Valentino Rossi (ITA) - Fiat Yamaha- 2:01.626 (+0.143) / 40
4. Dani Pedrosa (SPA) - Repsol Honda - 2:01.860 (+0.377) / 51
5. Chris Vermeulen (AUS) - Team Suzuki - 2:02.086 (+0.603) / 52
6. Toni Elias (SPA) - San Carlo Honda Gresini - 2:02.232 (+0.749) / 51
7. Colin Edwards (USA) - Tech3 Yamaha - 2:02.241 (+0.758) / 37
8. Andrea Dovizioso (ITA) - Repsol Honda - 2:02.434 (+0.951) / 44
9. Nicky Hayden (USA) - Ducati Marlboro Team - 2:03.034 (+1.551) / 58
10. Jorge Lorenzo (SPA) - Fiat Yamaha - 2:03.056 (+1.573) / 51
11. Sete Gibernau (SPA) - Guinea Ecuatorial - 2:03.308 (+1.825) / 40
12. Alex de Angelis (RSM) - San Carlo Honda Gresini- 2:03.518 (+2.035) / 40
13. Mika Kallio (FIN) - Pramac Racing - 2:03.774 (+2.291) / 55
14. Niccolo Canepa (ITA) - Pramac Racing - 2:04.021 (+2.538) / 45
15. Toshihiko Fujiwara (JPN) - Yamaha Factory - 2:04.312 (+2.829) / 36
16. Yuki Takahashi (JPN) - Scot Racing Team - 2:04.332 (+2.849) / 65
17. Randy De Puniet (FRA) - LCR Honda - 2:04.507 (+3.024) / 48
18. Wataru Yoshikawa (JPN) - Yamaha Factory - 2:04.536 (+3.053) / 50
19. James Toseland (GBR) - Tech3 Yamaha - 2:04.597 (+3.114) / 36

Τα τελικά αποτελέσματα και της δεύτερης ημέρας στη Sepang, δείχνουν ξεκάθαρα ότι οι αναβάτες που δούλευαν τα ελαστικά της Bridgestone από πέρσι, υπερτερούν, έχοντας κατακτήσει τις πρώτες πέντε θέσεις της κατάταξης

Επόμενο άρθρο »

Test Sepang: Ο έλεγχος της Ducati Marlboro

« Προηγούμενο άρθρο

HRC: Στις 18.200 σ.α.λ το μέγιστο όριο λειτουργίας των «πελατειακών» V4

Χορηγοί