• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi-Ducati: Το τέλος δεν έχει έρθει ακόμα!
Παρά τα όποια σενάρια κυκλοφορούν στην αγορά…
Νέα 26/06/2012 - 16:54

Η σχέση Rossi-Ducati αποδεικνύεται ένας δύσκολος γρίφος για δεινούς λύτες, ιδιαίτερα μετά την ανακοίνωση-βόμβα της αποχώρησης του Casey Stoner, η απόφαση του οποίου άλλαξε δραματικά το τοπίο στην αγορά… παρά το ότι η εν λόγω σχέση έχει περάσει από πολλά κύματα, με αποκορύφωμα ίσως, το ξέσπασμα του Ιταλού πολύ-Πρωταθλητή μετά τον αγώνα στο Κατάρ, το δίδυμο είναι ακόμα εδώ! Τα σύννεφα του ενδεχόμενου χωρισμού μπορεί να είναι ορατά πια στον ορίζοντα, ωστόσο τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα, όπως πολύ σωστά υπογραμμίζει ο Ernesto Emmi, ο συνάδελφος από το gpone.com, σκέψεις του οποίου – μαζί με δικές μας – μοιραζόμαστε μαζί σας…

 

Είναι φυσικό για την Honda, αφού χάνει αρκετή από την δύναμή της με την αποχώρηση του Stoner, να μετριάζει το μέγεθος της ζημιάς – και τι θα μπορούσαν να κάνουν οι Nakamoto και Suppo αφού υποσχέθηκαν τα πάντα στον Αυστραλό για να μείνει – χωρίς όμως αυτό να τους εμποδίζει από το να προσεγγίσουν τον Lorenzo, με τις προσπάθειές τους όμως να παραμένουν άκαρπες, αφού ο Jorge ανανέωσε με την Yamaha μέχρι το 2014!

 

Αυτή η απόφαση του Ισπανού ίσως έχει κλείσει οριστικά την πόρτα της Yamaha, κρατήστε όμως μικρό καλάθι, γιατί δεν είναι καθόλου μακρινό το σενάριο να δούμε Lorenzo και Rossi πάλι στην Yamaha… άλλωστε, μετά την ανανέωση του Jorge, o Rossi είναι το αμέσως μεγαλύτερο όνομα της αγοράς και ας προσπαθεί ο Suppo να μας πείσει για την δυναμική του – πολύ καλού είναι η αλήθεια – Dani Pedrosa… Βέβαια, πρέπει να παραδεχτούμε ότι οι ένδοξες ημέρες του παρελθόντος έχουν περάσει ανεπιστρεπτί για τον Vale, όταν οι εργοστασιακές ομάδες θα κινούσαν γη και ουρανό για να τον δουν στο ρόστερ τους, με μοναδική εξαίρεση την Ducati

 

Η Yamaha έχει την δυνατότητα να αναστήσει την παλιά super ομάδα της, αλλά για ποιόν λόγο να μπουν στον κόπο; Άλλωστε, έχουν εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Jorge, ο οποίος – εκτός συγκλονιστικού απροόπτου – θα παίζει μόνος του τα επόμενα χρόνια για τον τίτλο… ο λόγος δεν κρύβεται πίσω από τις αγωνιστικές εμφανίσεις της ομάδας, αλλά έχει οικονομικά κίνητρα: πέραν πάσης αμφιβολίας, ο Rossi είναι ακόμα ο βασιλιάς της επικοινωνίας και θα είναι πολύ εύκολο για τον κατασκευαστή από την Iwata να προσελκύσει – επιτέλους – έναν χορηγό μετά από αρκετό καιρό!

 

Για να ευοδωθεί πάντως το παραπάνω σενάριο, ο Rossi πρέπει να κάνει ακόμα περισσότερες παραχωρήσεις στην χρησιμοποίηση της “εικόνας” του, απ’ ότι την εποχή της Fiat-Yamaha. Πράγματι, τότε η ιταλική εταιρεία αυτοκινήτων δεν κατάφερε να πάρει τα μέγιστα από τον Rossi κι έτσι το ερώτημα παραμένει… έχει σκοπό ο Rossi να κάνει τέτοιου είδους παραχωρήσεις;

 

Πολύ πιο εύκολο, με τα σημερινά δεδομένα, είναι να επιστρέψει ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο HRC, παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες του Nakamoto να μας πείσει ότι δεν θα δοθεί εργοστασιακή μοτοσυκλέτα στον Vale… άλλωστε ποιος – εύκολα – θα γύρναγε την πλάτη του στο ενδεχόμενο ενός διδύμου: RossiMarquez;

 

Βέβαια, οι κανονισμοί – προς το παρόν – επιτρέπουν σε κάθε κατασκευαστή να έχει το πολύ μέχρι 4 μοτοσυκλέτες και ενώ η Yamaha δείχνει full, με τους Lorenzo, Spies (εδώ κρατάμε μια πισινή, καθώς το ενδεχόμενο να μην ανανεώσει ο Τεξανός, είναι μεγάλο, με τον Bradley Smith να περιμένει διακαώς την ευκαιρία του), Crutchlow και Dovizioso, η Honda δείχνει το ίδιο “γεμάτη” με την παρουσία των Pedrosa, Marquez, Bradl και Bautista. Με άλλα λόγια, κάποιος πρέπει να πάρει πόδι, για να κάνει χώρο για τον “Γιατρό”…

 

Τι παίζει όμως με την Ducati, την τωρινή ομάδα του Rossi; Ο Valentino, όπως και ο ίδιος έχει δηλώσει, θα αγωνιστεί ακόμα για 2-3 χρόνια και ήδη – στην άκρη του μυαλού του – θα πρέπει να σκέφτεται την μετά-MotoGP εποχή. Συχνά πυκνά ο Ιταλός τονίζει την αγάπη του για τους αγώνες αυτοκινήτου και με το δεδομένο της ισχυρής παρουσίας της Audi στην Ducati, η πρώτη είναι σε θέση να προσφέρει αυτό ακριβώς που θέλει ο Rossi, ακόμα και να του προσφέρει μια θέση σε μια από τις ομάδες της στο 24 Hours Le Mans, σε έναν αγώνα που θέλει όσο τίποτε άλλο να συμμετάσχει ο Vale!

 

Ως εκ τούτου, δεν θα πρέπει να θεωρούμε δεδομένο τον χωρισμό του Ιταλού αναβάτη με την εταιρεία του Borgo Panigale… όπως προείπαμε, ο γρίφος είναι πού δύσκολος για τον οποιονδήποτε να λύσει, με την απάντηση να βρίσκεται στο μυαλό του Ιταλού πολύ-Πρωταθλητή…

 

Επόμενο άρθρο »

WDW 2012: Sexy Bike Wash!

« Προηγούμενο άρθρο

Ezpeleta: Ο Rossi σε ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα το 2013!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα