H Hero αποκάλυψε πρόσφατα την HXR 250R, τη νέα της μικρού κυβισμού sportbike. Το κοινό που στοχεύει είναι ασφαλώς νεαρής ηλικίας και αναβάτες που κάνουν το ξεκίνημά τους στους δυο τροχούς.
Η μονοκύλινδρη HXR 250R αποδίδει 31 ίππους κι έρχεται εξοπλισμένη με συνδυασμένο ABS, εξατάχυτο κιβώτιο και βάρος στα 139 κιλά. Από τα παραπάνω, συμπεραίνουμε ότι η νέα sportbike της Hero είναι κατά 0.6hp πιο δυνατή και 25 κιλά ελαφρύτερη, εν συγκρίσει με την CBR300R της Honda.
Στη σχεδίαση (και εξέλιξη) του μοντέλου έχει συμμετάσχει και η Erik Buell Racing (EBR), αν και δεν είναι βέβαιο μέχρι ποιού σημείου έχει δεχθεί επιρροή η HXR 250R από την EBR. Η Hero καταλαμβάνει το 49,2% της EBR και σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το δίκτυο διανομής της τελευταίας για να φέρει τις μοτοσυκλέτες της στις Η.Π.Α.
Το νέο μοντέλο που παρουσίασε η Hero - ο μεγαλύτερος κατασκευαστής δικύκλων στην Ινδία - θα ξεκινήσει τη σταδιοδρομία του από τη χώρα αυτή, αλλά υπάρχουν σοβαρές υπόνοιες ότι μπορεί να το δούμε και στα μέρη μας.
Η HXR 250R δείχνει μοντέρνα, με τα σημερινά δεδομένα, χωρίς να πετυχαίνει κάτι το ρηξικέλευθο από αισθητικής άποψης, ούτε όμως να φαίνεται απαρχαιωμένη. Η αναλογία ιπποδύναμης-βάρους είναι αρκετά καλή και σίγουρα ικανοποιητική για το ρόλο που θέλει να παίξει στην παγκόσμια αγορά: μια μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτα, φιλική προς τους αναβάτες που ξεκινούν τα πρώτα τους βήματα στο χώρο των δυο τροχών.