• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SBK: Η Aprilia στην 1η θέση
Της κατάταξης αναβατών και κατασκευαστών
Νέα Αγοράς 25/02/2014 - 14:08

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

ΜΙΑ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΟ ΒΑΘΡΑ  ΓΙΑ ΤΗΝ APRILIA ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ  SUPERBIKE 2014!

 

O GUINTOLI ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PHILLIP ISLAND ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ!

 

Η APRILIA – ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ KAI TO 2013 – ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ME 45 ΒΑΘΜΟΥΣ!

 

Ο MELANDRI ΠΗΡΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΑΝΑΒΑΤΩΝ!

 

 

Phillip Island (Αυστραλία), 23 Φεβρουαρίου 2014 – καταπληκτικά νέα και φοβερό ξεκίνημα για την αγωνιστική ομάδα της Aprilia από την αυστραλιανή πίστα του Phillip Island, στην οποία ξεκίνησε ο πρώτος γύρος για το Παγκόσμιο Superbike 2014! Η Aprilia αφού κατέκτησε την πρώτη θέση στον δεύτερο αγώνα με τον Sylvain Guintoli, κατακτά και δύο βάθρα στον πρώτο αγώνα και βρίσκεται έτσι, στην πρώτη θέση της κατάταξης αναβατών και κατασκευαστών!  Ήταν ένα εξαιρετικό Σαββατοκύριακο για τους αναβάτες της RSV4, οι οποίοι πρωταγωνίστησαν και στους δύο αγώνες.

 

Το πρώτο μέρος του αγώνα μονοπώλησε η μάχη σώμα με σώμα, των δύο αναβατών της Aprilia, Melandri και Guintoli, οι οποίοι μαζί με τον Ιρλανδό Laverty και τον Giugliano, για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα,  έδωσαν έναν μεγάλο αγώνα για τη νίκη. Ο Marco Melandri κέρδισε με έναν εξαιρετική τρόπο τη  δεύτερη θέση, ακριβώς μπροστά από τον ομόσταβλό του Guintoli, ο οποίος κατέκτησε την τρίτη θέση.

 

 

Στο δεύτερο αγώνα, ο ανταγωνισμός ήταν μεγαλύτερος, σε μία ουσιαστικά τετραπλή μάχη για την πρώτη θέση με τους Rea, Baz και Sykes να ανεβάζουν το ρυθμό και να ξεκολλάνε από τις τελευταίες θέσεις. Ο Guintoli οδήγησε το μεγαλύτερο μέρος του πρώτου αγώνα, αλλά έχασε τα πρωτεία από τους Baz και Laverty, μέχρι και τον 12ο γύρο, όπου μετά από μία σειρά επιθέσεων πήρε ξανά το προβάδισμα. Δύο γύρους αργότερα μια βλάβη στον κινητήρα του Laverty – ο οποίος βρισκόταν στη δεύτερη θέση και πίσω από τον Γάλλο αναβάτη της Aprilia – και μία διαρροή πετρελαίου στην πίστα, ανάγκασαν τον Laverty να αποσυρθεί και τους κριτές να ολοκληρώσουν πρόωρα τον αγώνα. Αυτό σημαίνει ότι η σειρά τερματισμού αποφασίστηκε με βάση τον τελευταίο γύρο, κατά τον οποίο ο  Guintoli προπορευόταν των Baz και Sykes, δίνοντας τη νίκη στο Γάλλο αναβάτη της Aprilia. Ο γάλλος ολοκλήρωσε ένα επιτυχημένο Σαββατοκύριακο στην Αυστραλία, πρώτος στην κατάταξη. Εκτός της νίκης του Sylvain και η δεύτερη θέση που κατέκτησε ο Melandri στον πρώτο αγώνα, φέρνουν για ακόμη μια φορά την Aprilia στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης Κατασκευαστών και ανοίγουν το δρόμο για την κατάκτηση ενός ακόμη Πρωταθλήματος.

 

Ο Sylvain Guintoli κατενθουσιασμένος με το αποτέλεσμά του σχολίασε: "Στον πρώτο αγώνα είχα, ίσως, λίγο παραπάνω πίστη στον εαυτό μου. Ξεκίνησα δυνατά, αλλά προς το τέλος έχασα την καλή αίσθηση από το πίσω ελαστικό. Οι συνθήκες ήταν αρκετά διαφορετικές από τις προηγούμενες ημέρες, αλλά κάναμε καλή δουλειά. Στο δεύτερο αγώνα προσπάθησα να κάνω συντήρηση του ελαστικού μου και το κατάφερα. Αν σκεφτώ όλα όσα έγιναν το χειμώνα, δεν μπορώ παρά να είμαι ευχαριστημένος από το Σ/Κ αυτό. Επιτέλους επέστρεψα στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Θέλω να ευχαριστήσω όλους, όσοι με φρόντισαν κατά τη διάρκεια της αποθεραπείας μου. Είμαι πολύ κουρασμένος τώρα, αλλά θα έχω ένα μήνα περίπου για να ξεκουραστώ, πριν τον επόμενο γύρο".

 


Marco Melandri: "Ο πρώτος αγώνας πήγε αρκετά καλά. Έκανα μία δυνατή αρχή που μου επέτρεψε να οδηγήσω  συντηρητικά στους πρώτους γύρους, ώστε να προστατεύσω τα ελαστικά μου για το τέλος. Δυστυχώς όμως, μετά τα μισά του αγώνα η μοτοσυκλέτα μου δεν ήταν πολύ σταθερή. Έτσι, εφόσον δεν ήμουν σε θέση να διεισδύσω, επέλεξα όταν ο Eugene πήρε το προβάδισμα, να διατηρήσω τη δεύτερη θέση μου. Στο δεύτερο αγώνα, ήθελα να χρησιμοποιήσω και πάλι την ίδια τακτική, αλλά όταν χρειάστηκε να προσπεράσω τον Rea φρέναρα πιο δύσκολα απ 'ότι συνήθως και ο πίσω τροχός δεν ανταποκρίθηκε όπως θα ήθελα. Είμαι απογοητευμένος γιατί πέταξα μερικούς πολύ σημαντικούς βαθμούς. Είμαι σίγουρος ότι χρειάζεται ακόμη περισσότερη εμπειρία για να προσαρμόσω απόλυτα τις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας στο οδηγικό μου στυλ. Επιπλέον, αντιμετώπισα προβλήματα και με τις συνθήκες στην πίστα, τα οποία δεν είχα αντιμετωπίσει στο παρελθόν. Τώρα πρέπει να συγκεντρωθώ και να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου, ώστε να είμαι απόλυτα έτοιμος για τον επόμενο αγώνα.


PHILLIP ISLAND – RACE 1

 

1. Laverty (Suzuki)                

2. Melandri (Aprilia)              

3. Guintoli (Aprilia)               

4. Giugliano (Ducati)             

5. Baz (Kawasaki)                  

6. Rea (Honda)                     

7. Sykes (Kawasaki)              

8. Davies (Ducati)                                          

9. Salom (Kawasaki)                                      

10. Canepa (Ducati)

 

 

WSBK 2014 – RIDERS

 

1. Guintoli (Aprilia)                41

2. Baz (Kawasaki)                   31

3. Melandri (Aprilia)               28

4. Giugliano (Ducati)              26

5. Laverty (Suzuki)                 25

6. Sykes (Kawasaki)               25

7. Rea (Honda)                       21

8. Davies (Ducati)                   17

9. Salom (Kawasaki)               13

10. Canepa (Ducati)                11

 

 

PHILLIP ISLAND – RACE 2

 

1. Guintoli (Aprilia)

2. Baz (Kawasaki)

3. Sykes (Kawasaki)

4. Giugliano (Ducati)

5. Rea (Honda)

6. Haslam (Honda)

7. Davies (Ducati)

8. Melandri (Aprilia)

9. Elias (Aprilia)

10. Salom (Kawasaki)

 

 

WSBK 2014 – MANUFACTURERS

 

1. Aprilia                     45

2. Kawasaki                31

3. Suzuki                     28

4. Ducati                     26

5. Honda                     21

6. BMW                      6

7. MV Agusta             3

 

Επόμενο άρθρο »

Αμορτισέρ TTX RT

« Προηγούμενο άρθρο

Afam Motocross SLK

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα