Η Bridgestone - στον απόηχο της ανακοίνωσής της ότι αποχωρεί του Πρωταθλήματος MotoGP μετά το 2015 - πρόκειται να αυξήσει τις επιλογές του μπροστινού ελαστικού των αναβατών, κατά μια περισσότερη. Επιπρόσθετα, αντί για εννέα ελαστικά που επιτρέπεται να έχει ένας οδηγός όλο το αγωνιστικό Σ/Κ, θα έχει στη διάθεσή του δέκα.
Μεγάλο μέρος στην απόφαση αυτή της Bridgestone, έπαιξε το προηγούμενο GP της Αργεντινής, όπου ο επίσημος προμηθευτής έφερε τρία μπροστινά ελαστικά, μια κίνηση που ικανοποίησε σε μεγάλο βαθμό τους οδηγούς και τις ομάδες.
Διαβάστε πως θα λειτουργεί το καινούργιο σύστημα:
Ο κάθε οδηγός θα έχει δέκα μπροστινά σλικ (αντί για εννέα) και τρεις διαφορετικές γόμες (αντί δυο). Οι τρεις διαφορετικές γόμες είναι η μεσαία και η μαλακή (Κύριες) και η σκληρή (Δευτερεύουσα). Όλοι οι οδηγοί θα πάρουν εφτά μπροστινά την πρώτη ημέρα του αγωνιστικού Σ/Κ - τρία μεσαία, τρία μαλακά κι ένα σκληρό - ενώ τα υπόλοιπα τρία που δικαιούνται θα τα δηλώνουν μετά τις ΕΔ2.
Μετά τις ΕΔ2 ο καθένας θα μπορεί να προσθέτει τα τρία επιπλέον ελαστικά ως εξής:
- Τα τρία επιπλέον ελαστικά θα μπορούν να προέρχονται όλα από την Κύρια ομάδα ελαστικών (Μαλακή-Μεσαία γόμα).
- Εναλλακτικά, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μέχρι δυο ελαστικά από την Δευτερεύουσα ομάδα (σκληρή γόμα) κι ένα από την Κύρια ομάδα.
Οι παραπάνω αλλαγές θα ισχύσουν από αυτό το Σ/Κ, στο Grand Prix της Jerez!