• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: Δεν είμαι χαρούμενος με το ρυθμό μου!
Είχα πολλά προβλήματα στις εισόδους των στροφών
Νέα 13/06/2014 - 22:15

Ο Valentino Rossi παραδέχτηκε ότι δεν έμεινε ικανοποιημένος με την έβδομη θέση, σήμερα πρώτη ημέρα του έβδομου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, που διεξάγεται στην πίστα της Καταλονίας.

 

«Ήταν δύσκολα τα πράγματα σήμερα για όλους, διότι οι συνθήκες - και ειδικά το απόγευμα - ήταν πολύ σκληρές. Ήταν πολύ απαιτητικές σε φυσική κατάσταση και επίσης για τις μοτοσυκλέτες και για τα ελαστικά... μετά από μερικούς γύρους γλίστραγε πολύ», σχολίασε ο Vale.

 

«Παράλληλα η πίστα στο τελευταίο κομμάτι έχει κάποια σαμαράκια και όχι τόσο καλή πρόσφυση. Δεν είμαι χαρούμενος με το ρυθμό μου και τη θέση μου. Είχα πολλά προβλήματα στις εισόδους των στροφών, ειδικά το απόγευμα. Μπορώ να οδηγήσω σ’ ένα συγκεκριμένο επίπεδο, αλλά δεν είναι αρκετό».

 

«Θα κοιτάξουμε τα δεδομένα και θα αποφασίσουμε για τα ελαστικά, καθώς όλες οι επιλογές παίζουν. Πρέπει παράλληλα να αποφασίσουμε και για την στρατηγική μας στις κατατακτήριες», πρόσθεσε.

 

Ερωτηθείς για την τεχνική του στα φρένα, ο Rossi παραδέχτηκε ότι και σ’ αυτόν τον τομέα ο Marquez είναι ιδιαιτέρως δυνατός. «Το φρενάρισμα έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια».

 

«Τα προηγούμενα χρόνια το μεγάλο πρόβλημα ήταν να σηκώσεις το πίσω. Τώρα, με τις αλλαγές στην κατανομή βάρους και στις ρυθμίσεις, το πίσω είναι περισσότερο στο έδαφος. Βοηθάει αρκετά και το φρένο του κινητήρα και είναι πολύ καλύτερο απ’ ότι στο παρελθόν. Ο κάθε αναβάτης έχει την τεχνική του στα φρένα. Για παράδειγμα εγώ είμαι πιο επιθετικός στην αρχή, ενώ ο Jorge είναι πιο ομαλός. Πρέπει όμως να προσπαθούμε να φρενάρουμε στο μάξιμουμ και είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιούμε τη δύναμη του φρένου».

 

«Δεν χρησιμοποιώ πολύ το πίσω, μόνο στις στροφές. Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του Marquez είναι τα φρένα και η είσοδος στις στροφές, διότι έχει πολύ καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας και τεράστια ικανότητα να την ελέγχει. Έτσι μπορεί να συνεχίσει να φρενάρει τη στιγμή που μπαίνει στη στροφή».

 

Επόμενο άρθρο »

Τα ψηλά κερμπ προβληματίζουν τον Marquez

« Προηγούμενο άρθρο

Catalunya Moto2 ΕΔ2: Άρχοντας ο Rabat!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα