• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang-1η μέρα: Ρεκόρ με το «καλημέρα» από Rossi
Πρώτη μέρα δοκιμών στην Sepang και ο Rossi έδειξε τις άγριες διαθέσεις του.
Νέα 05/02/2008 - 00:00
Πρώτη μέρα δοκιμών στην πίστα της Sepang και με το «καλημέρα», ο Valentino Rossi έδειξε τις άγριες διαθέσεις του.

Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής διέλυσε το ρεκόρ πίστας και βελτίωσε κατά 26 χιλιοστά του δευτερολέπτου τον χρόνο (2:00.326) που σημείωσε ο Hayden κατά τη διάρκεια των πρώτων δοκιμών του 2008, σκορπώντας χαμόγελα στους ανθρώπους της Fiat Yamaha.

Ο Doctor κάλυψε την απόσταση της πίστας σε 2:00.300, χρησιμοποιώντας στην M1 του τα qualifiers της Bridgestone. «Είμαι πολύ χαρούμενος αν και ακόμα δεν έχω πάρει το 100% από τη μοτοσυκλέτα καθώς τα λάστιχα αυτά έχουν τεράστιες δυνατότητες. Είμαι πολύ χαρούμενος για την δουλειά που κάνουμε με την Bridgestone. Οι τεχνικοί μου είναι πολύ καλοί και έχουμε πολύ καλή συνεργασία», δήλωσε ο Ιταλός επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ο οποίος πάντως δεν επαναπαύεται: «Έχουμε πολλά να κάνουμε ακόμα, αλλά ελπίζουμε ότι θα είμαστε έτοιμοι για τον πρώτο αγώνα στο Κατάρ».

Δεν ήταν δυνατός μόνο με τα μαλακά λάστιχα, αλλά και με τις γόμες αγώνα. Μετά το μεσημέρι, ο Ιταλός έκανε μια σειρά από ταχύτατους γύρους (2:02.854, 2:01.775, 2:01.444, 2:01.775, 2:01.770 και 2:02.568, 2:01.897, 2:01.731. 2:01.856, 2:01,891).

Πάντως, εξέφρασε και την δυσαρέσκειά του για το γεγονός ότι η ομάδα αποφάσισε να μην πάρει μέρος στις δοκιμές του Phillip Island, ενώ μίλησε και για τον Stoner: «Είμαι δυσαρεστημένος που δεν πήραμε μέρος στις δοκιμές της Αυστραλίας γιατί και εκεί θα μπορούσαμε να είμαστε ταχύτατοι. Ο Stoner δείχνει πολύ δυνατός και αν θέλουμε να μείνουμε σε επαφή μαζί του θα πρέπει να δουλέψουμε πολύ ακόμα».

Εκτός από τους αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας, στην πίστα βρίσκονται και οι δοκιμαστές της Yamaha, Yoshikawa και Fujiwara. Το βάρος της δουλειάς σε αυτές τις δοκιμές πέφτει πάνω στον κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες, στην αξιολόγηση ελαστικών και στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Nicky Hayden που συμπλήρωσε 80 γύρους δοκιμάζοντας τον κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες. Ο καλύτερος χρόνος του σημειώθηκε με λάστιχα αγώνα στο τέλος της ημέρας και αφού έκανε μια σειρά γρήγορων γύρων (2:03.460, 2:02.571, 2:02.092, 2:02.418, 2:02.207, 2:01.949). Πάντως, ο Αμερικανός εξακολουθεί να μην είναι ικανοποιημένος από την απόδοση της μοτοσυκλέτας του.

Τρίτος ήταν ο Shinya Nakano με την RC212V του Team Gresini, ενώ την πρώτη τετράδα συμπλήρωσε ο Jorge Lorenzo που δοκίμασε λάστιχα αγώνα με τον ρυθμό του να μην είναι τόσο καλός. Ακολούθησαν ο Alex de Angelis -o οποίος μάλιστα είχε και ανώδυνη πτώση- και ο Olivier Jacque.

Οι δοκιμές θα ολοκληρωθούν την Πέμπτη 7 του μηνός.

Οι χρόνοι της 1ης μέρας:
1. Rossi (Yamaha-Fiat) 2.00.300 - 64 γύροι
2. Hayden (Honda-Repsol) 2.01.949 - 80 γύροι
3. Nakano (Honda-Gresini) 2.02.317 - 55 γύροι
4. Lorenzo (Yamaha-Fiat) 2.02.654 - 57 γύροι
5. De Angelis (Honda-Gresini) 2.03.231 - 41 γύροι
6. Jacque (Kawasaki) 2.03.655 - 55 γύροι
7. Yoshikawa (Yamaha Test Team) 2.06.356 - 66 γύροι
8. Serizawa (Kawasaki) 2.06.874 - 55 γύροι
9. Fujiwara (Yamaha Test Team) 2.07.319 - 58 γύροι

Fastest Sepang II test times:
24/01/2008: Nicky Hayden USA Repsol Honda (M) 2:00.326 (Qualifying tyres)
24/01/2008: Casey Stoner AUS Ducati Marlboro (B) 2:00.964 (Race tyres)

Fastest Sepang I test time:
17/11/2007: Nicky Hayden USA Repsol Honda (M) 2:00.592 (Qualifying tyre)

2007 Malaysian Grand Prix:
Pole position: Dani Pedrosa SPA Repsol Honda (M) - 2:01.877

Ταχύτερος γύρος αγώνα ανά κατασκευαστή:
Ducati: Casey Stoner AUS Ducati Marlboro (B) - 2:02.108
Yamaha: Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha (M) - 2:02.303
Honda: Marco Melandri ITA Honda Gresini (B) - 2:02.330
Kawasaki: Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing (B) - 2:02.503
Suzuki: Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki (B) - 2:03.023
KR212V: Kurtis Roberts USA Team Roberts (M) - 2:05.251

Επόμενο άρθρο »

Sepang-2η μέρα: Kαι πάλι Rossi

« Προηγούμενο άρθρο

Προβληματίζονται στη Honda

Χορηγοί