• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Valencia1: Στην επίθεση οι Yamaha!
Με μπροστάρη τον Jorge Lorenzο!
Νέα 10/11/2014 - 22:36

Ο Jorge Lorenzo κράτησε την πρώτη θέση στους χρόνους μέχρι και το τέλος της πρώτης ημέρας των δοκιμών στην πίστα της Βαλένθια, καθώς κανείς από τους αντιπάλους του δεν κατάφερε να πέσει κάτω από το όριο του 1:31.

Ο Lorenzo - με χρόνο 1:30.975 - ήταν ο πρώτος από τέσσερεις Yamaha που κυριάρχησαν την πρώτη ημέρα του επίσημου τεστ στην Ισπανία. Στη δεύτερη θέση ο Pol Espargaro, συνέχισε την εντυπωσιακή του παρουσία από το Σ/Κ κι έμεινε μόλις 143 χιλιοστά πίσω από τον Lorenzo.

Ο Bradley Smith - ο οποίος θα παραμείνει στην Tech3 και τη νέα σεζόν - πλησίασε τον ομόσταυλό του στα 86 χιλιοστά, ενώ ο Valentino Rossi κατάφερε πολύ γρήγορα να σκαρφαλώσει στις πρώτες θέσεις, με δεδομένο ότι μπήκε στην πίστα μόλις δυο ώρες πριν το τέλος.

Οι αναβάτες της Movistar Yamaha δοκίμασαν διάφορες αναβαθμίσεις στην Μ1 τους, με τον Jorge Lorenzo να δηλώνει: «Ο καιρός ήταν καλός και δεν είχαμε αέρα. Δοκιμάσαμε πολλά για να μειώσουμε το βάρος, ειδικά στο πλαίσιο και είναι πολύ σημαντικό να έχουμε την ίδια αίσθηση παρά τη μείωση. Παράλληλα δουλέψαμε στις ρυθμίσεις και σε κάποιες άλλες λεπτομέρειες. Είμαι ικανοποιημένος γιατί ήμουν πιο γρήγορος από το Σ/Κ. Δεν είχα πέσει στο 1:30 πριν και αυτό σημαίνει ότι η μοτοσυκλέτα δουλεύει καλά».

Στη Ducati δεν είχαν να δοκιμάσουν κάτι σήμερα, καθώς η GP15 θα είναι έτοιμη για να βγει πρώτη φορά σε πίστες το Φεβρουάριο του 2015. Ο Andrea Iannone κατάφερε να κερδίσει τον ομόσταυλό του για 179 χιλιοστά, ολοκληρώνοντας αυτός στην πέμπτη θέση και ο Dovi στην έβδομη. Ανάμεσά τους πήρε θέση ο Dani Pedrosa, με διαφορά έξι δέκατα από την κορυφή.

Ο Cal Crutchlow ρίχτηκε με τα μούτρα στη δουλειά από την πρώτη ημέρα που πήρε στα χέρια του την εργοστασιακή RC213V. Ο Βρετανός έκανε 53 γύρους στην πίστα, συνεχώς κατεβάζοντας χρόνους, με τον προτελευταίο του γύρο να είναι στο 1:31.847, που ήταν μεν πέντε δέκατα πάνω από τον καλύτερό του χρόνο το Σ/Κ, αλλά και δυο δέκατα κάτω από το γρηγορότερο γύρο του στο χτεσινό αγώνα.

Ο Michele Pirro πήρε την ένατη θέση, μπροστά από τον Yonny Hernandez που έκλεισε τη δεκάδα και αύριο αναμένεται να βρεθεί στην πίστα με την GP14,2. Ακόμα μια Ducati ακολουθεί, αυτή του Hector Barbera που βελτίωσε για πάνω από δύο δέκατα το χρόνο του από τις ΚΑΤ1.

Ο Stefan Bradl δοκίμασε για πρώτη φορά τη Forward Yamaha, δουλεύοντας κυρίως στο πλαίσιο και στις αναρτήσεις. Ο Γερμανός είχε καλύτερο χρόνο στο 1:32.209, αρκετά πάνω από τον καλύτερό του το Σάββατο αλλά καλύτερο κατά τρία δέκατα από τον ταχύτερο γύρο του στον αγώνα. Ο Danilo Petrucci έμεινε μόλις 168 χιλιοστά πίσω από τον νέο του ομόσταυλο, τον Hernandez, ολοκληρώνοντας 56 γύρους πάνω στην GP14 της Ducati.

Οι δυο Suzuki εντυπωσίασαν στα χέρια των επίσημων πια αναβατών της. Ο Aleix Espargaro έμεινε στην 14η θέση αλλά με διαφορά μόλις 1,3δ από την κορυφή, ενώ με το καλημέρα ξεπέρασε τον καλύτερο χρόνο του De Puniet το Σ/Κ κατά δυο δέκατα! Από την πλευρά του, ο Maverick Vinales - 17ος σήμερα - έμεινε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον σαφώς πιο έμπειρο ομόσταυλό του και μόλις 2,2δ από την κορυφή, στην πρώτη του παρουσία πάνω σε μοτοσυκλέτα MotoGP!

Πιο πάνω, ο Scott Redding απέκτησε πολύτιμη εμπειρία πάνω στην εργοστασιακή RC213V δουλεύοντας ασταμάτητα και αλλάζοντας συνεχώς ρυθμίσεις. Ο καλύτερός του χρόνος ήταν εφτά ολόκληρα δέκατα πάνω από το 1:32.3 που είχε πετύχει το Σάββατο στις ΚΑΤ1 και του έδωσε την 15η θέση σήμερα. Νέο κεφάλαιο και στην καριέρα του Alex de Angelis, που έφερε τη μοτοσυκλέτα της IodaRacing στην 16η θέση.

Οι δυο αναβάτες που μας έρχονται από τα SBK, Loris Baz και Eugene Laverty, πήραν την 20η και 21η θέση αντίστοιχα, με τον μεν Γάλλο να κάνει 55 γύρους και να μένει 1,6δ πίσω από τον Stefan Bradl, τον δε Ιρλανδό να μένει 3,3δ από την κορυφή. Ο νέος του ομόσταυλος, ο Nicky Hayden, δεν μπήκε στην πίστα καθώς η RS της Honda είναι μόνο μια και σήμερα τη δοκίμασε ο Karel Abraham (18ος).

Ο Jack Miller - μαζί με τον Maverick Vinales - ήταν οι μοναδικοί που έκαναν περισσότερους από 60 γύρους μέσα στην πίστα, με τους rookies στη μεγάλη κατηγορία να χρειάζονται όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο πάνω στις νέες τους μοτοσυκλέτες, για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της μεγάλης κατηγορίας.

Ο Miller, όπως και ο Eugene Laverty, οδηγούν στο τεστ την παλιά RC1000V. Στο στρατόπεδο της Aprilia και συγκεκριμένα στο γκαράζ του Gresini, ο Alex Hofmann έμεινε για το μεγαλύτερο διάστημα των δοκιμών στην πίστα, ενώ προς το τέλος βγήκαν πάνω στη νέα τους μοτοσυκλέτα τόσο ο Alvaro Bautista, όσο και ο Marco Melandri.

Ο τελευταίος οδηγούσε για τον κατασκευαστή στα SBK και μόλις πριν μερικές ώρες επισημοποιήθηκε ότι μετά από τέσσερα χρόνια στα SBK, θα επιστρέψει στο MotoGP με την Gresini Aprilia! Αξίζει να σημειωθεί ότι και το 2010, τελευταία του χρονιά στο MotoGP, ο Melandri οδηγούσε για τον Gresini (με Honda βέβαια).

Τέλος, στην πίστα - έστω και μισή ώρα - βγήκαν τα αδέρφια Marquez! Ο Marc είχε ρεπό από τη Honda σήμερα, αλλά βγήκε οικειοθελώς για να δείξει στον μικρότερό του αδερφό πως οδηγείται μια RC213V. Αυτή, παραχωρήθηκε στον Alex Marquez ως δώρο/επιβράβευση για την κατάκτηση του Τίτλου στη Moto3. Οι χρόνοι των δυο ήταν φυσικά αδιάφοροι.

Το τεστ συνεχίζεται και αύριο, από τις 12 το μεσημέρι (ώρα Ελλάδα) μέχρι και τις 18:00.

Επόμενο άρθρο »

Valencia Test: Φωτογραφικό

« Προηγούμενο άρθρο

Valencia1: Οι τελικοί χρόνοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα