• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
10ος Αγώνας - M.Βρετανία (Silverstone)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang2 Ημέρα 2: Πρώτο χρόνο ο Marquez
Ανησυχούν πολλούς οι GP15, δυνατός ο Smith, σε καλό δρόμο η Suzuki
Νέα 24/02/2015 - 15:08

Η δεύτερη ημέρα των δοκιμών στην Μαλαισία ξεκίνησε με τον ήλιο να λούζει την πίστα της Sepang και τους αναβάτες να βιάζονται να εκμεταλλευτούν τις καλύτερες πρωινές συνθήκες για να συνεχίσουν την εξέλιξη των μοτοσυκλετών τους.

 

Μετά τη χτεσινή απογευματινή καταιγίδα, πολλοί φοβήθηκαν ότι το σκηνικό θα επαναληφθεί και σήμερα, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε. Ο Marc Marquez δεν φάνηκε να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα φρένα του σήμερα και ήταν ο πρώτος που κατάφερε να πέσει κάτω από το όριο των δυο λεπτών.

 

Παρά το ότι ο χρόνος του - το 1:59.844 - ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο κάτω από τον αντίστοιχο που είχε πετύχει την τρίτη ημέρα στην Sepang1, εν τούτοις παραμένει εντυπωσιακός δεδομένων των συνθηκών και της υψηλής ζέστης που επικρατούσε και σήμερα στην Sepang.

 

Στη δεύτερη θέση της λίστας ο Jorge Lorenzo με 1:59.902 και με διαφορά 58 χιλιοστών από τον Marquez. Το χτεσινό ξεκίνημα ήταν δύσκολο για τον οδηγό της Yamaha, ωστόσο σήμερα είχε καλύτερη αίσθηση από τη μοτοσυκλέτα του και από το νέο full seamless κιβώτιο του κατασκευαστή. Μαζί με τον Marquez ήταν οι μοναδικοί που έπεσαν σήμερα κάτω από τα δυο λεπτά.

 

Ήταν εξαιρετική ημέρα για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati. Χωρίς ουσιαστικά βασικό set-up στην ολοκαίνουργια GP15 και με μόλις μερικές ώρες δουλειάς μέσα στην πίστα, ο Andrea Iannone κατάφερε - στα τελευταία λεπτά των δοκιμών - να σκαρφαλώσει στην τρίτη θέση με διαφορά μόλις 0.254δ από την κορυφή! Με το καλημέρα οι δυο Ducati ανησυχούν τους αντιπάλους τους και υπόσχονται πολύ περισσότερα όταν βρεθεί ένα βασικό set-up.

 

Έχοντας λύσει το θέμα της υποστροφής, που ταλαιπωρεί περισσότερο τον συνηθισμένο και σε άλλες μοτοσυκλέτες Dovizioso, ο Ιταλός άσος ανέβηκε στην τέταρτη θέση και το πιο σημαντικό; Ο χρόνος του ήταν πάνω από ένα δευτερόλεπτο καλύτερος από το χτεσινό που είχε κάνει με την GP14,3. Αν μη τι άλλο αποδεικνύει πόσο πιο καλή είναι η καινούργια μοτοσυκλέτα από την παλιά.

 

Ο Dani Pedrosa δούλεψε κυρίως στις ρυθμίσεις της ανάρτησής του, σε μια προσπάθεια να λαμβάνει καλύτερη πληροφόρηση από την RC213V του και συμβιβάστηκε με την πέμπτη θέση στο τέλος της δεύτερης ημέρας. Ο Ισπανός κατάφερε να ρίξει τρία δέκατα το χτεσινό του χρόνο.

 

Έχοντας βρεθεί από νωρίς στην πρώτη θέση της λίστας με τους χρόνους, ο Valentino Rossi δεν κατάφερε να διατηρηθεί εκεί μέχρι το τέλος, έχοντας ρίξει όμως το βάρος του στη σύγκριση δυο διαφορετικών μπροστινών πιρουνιών, ενώ παράλληλα συνήθιζε ακόμα περισσότερο το νέο seamless κιβώτιο της Yamaha. Ο Vale ολοκλήρωσε στην έκτη θέση, με διαφορά 4 δεκάτων από την κορυφή.

 

Στις πρώτες έξι θέσεις έχουμε τους έξι εργοστασιακούς αναβάτες των Honda, Yamaha και Ducati που δείχνουν να έχουν ένα μικρό προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού. Στην έβδομη θέση σκαρφάλωσε την τελευταία στιγμή ο Bradley Smith, εντυπωσιάζοντας τους φίλους του MotoGP με το χρόνο του που ήταν μόλις 21 χιλιοστά πιο κάτω από αυτόν του Rossi.

 

Η βελτίωση του Smith από χτες ήταν περίπου στο δευτερόλεπτο, ενώ ακόμα πιο χαρούμενος θα είναι σίγουρα μετά την επικράτησή του έναντι του ομόσταυλού του Pol Espargaro, ο οποίος ήταν δέκατος και με διαφορά 0.360δ από τον Smith. Ο τελευταίος πήρε τον τίτλο του καλύτερου δορυφορικού σήμερα, μένοντας μπροστά και από τον συμπατριώτη του, τον Cal Crutchlow.

 

Ο Βρετανός άσος της CWM-LCR Honda δείχνει ότι τιθασεύει τη «δύστροπη» RC213V και κάθε φορά που βγαίνει στην πίστα αποκτά όλο και καλύτερη αίσθηση πάνω στη νέα του εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. Νωρίτερα έγραφε στο twitter ότι νιώθει όλο και πιο καλά πάνω της, αποδεικνύοντας τα λεγόμενά του με μια πολύ καλή 8η θέση και με μια ακόμα καλύτερη διαφορά από την κορυφή: 0.489!

 

Σε καλό δρόμο βρίσκεται και η Suzuki, με τον Aleix Espargaro να συνεχίζει την εξέλιξη της GSX-RR και να κόβει ακόμα μισό δευτερόλεπτο από το χτεσινό του χρόνο. Το πρόβλημα με την αξιοπιστία του μοτέρ - που είχε προκύψει μετά την Valencia - κόστισε σημαντικό χρόνο στο εργοστάσιο, το οποίο όμως όχι μόνο το ξεπέρασε αλλά έφερε στην Sepang ένα αναβαθμισμένο - ως προς τη δύναμη - μοτέρ.

 

Με τα καλύτερα λόγια μιλάνε στο γκαράζ του Danilo Petrucci, ενός αναβάτη στον οποίο πιστεύουν πολύ οι Ιταλοί και σήμερα απέδειξε σε όλους για ποιον λόγο. Ο Ιταλός άσος κατέβασε 1,5δ (!) το χτεσινό του χρόνο και σημειώνοντας θεαματική βελτίωση έχασε μια θέση μέσα στη δεκάδα για μόλις 24 χιλιοστά! Ο ομόσταυλός του, Yonny Hernandez, έμεινε 1,1δ πίσω από τον Marquez συνεχίζοντας να δουλεύει για να καλύψει το χαμένο έδαφος από την απουσία του από την Sepang1 εξαιτίας τραυματισμού.

 

Ο Maverick Vinales συνεχίζει να αποδεικνύει πόσο εξαιρετικά γρήγορα προσαρμόζεται στα καινούργια δεδομένα της μεγάλης κατηγορίας. Πάνω στην εργοστασιακή του GSX-RR, ο Ισπανός άσος πήρε την 12η θέση - με διαφορά μόλις 0.887 από την κορυφή - και ήταν άνετα ο κορυφαίος rookie και σήμερα. Πίσω του ένας χαρούμενος Scott Redding, ο οποίος βλέπει τη διαφορά του από την κορυφή να μειώνεται.

 

Ο Stefan Bradl τερμάτισε στην 16η θέση, μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορος από τον Nicky Hayden και την OPEN Honda του. Χαρούμενος ολοκλήρωσε την ημέρα και ο ομόσταυλος του τελευταίου, Eugene Laverty, ο οποίος κατέβασε σχεδόν ένα δευτερόλεπτο το χτεσινό του χρόνο και πήρε την 19η θέση.

 

Ο Loris Baz γλύτωσε τα χειρότερα όταν έπεσε αρκετά νωρίς στην 14η στροφή της πίστας, ολοκληρώνοντας στην 24η θέση κάνοντας παράπονα ότι δεν έχει καλή αίσθηση πάνω στη μοτοσυκλέτα της Forward Racing. Από την πλευρά του, ο Jack Miller εκμεταλλεύτηκε τη πιο χαμηλή θερμοκρασία το απόγευμα και με τον τελευταίο του γύρο έγραψε το 2:01.968 που του χάρισε την 21η θέση.

 

Στα αρνητικά της σημερινής ημέρας η παρουσία των εργοστασιακών οδηγών της Aprilia. Τόσο ο Alvaro Bautista, όσο και ο Marco Melandri δεν κατάφεραν να βελτιώσουν τους χτεσινούς τους χρόνους, με τον πρώτο να απογοητεύει και να κάνει μόλις τον 23ο χρόνο. Η κάκιστη παρουσία του Melandri συνεχίζεται. Η Aprilia έφερε στον Ιταλό ένα πλαίσιο πιο κοντά σ’ αυτό που είχε στα SBK, αλλά και πάλι ο οδηγός τους ήταν τελευταίος και με διαφορά 4,5δ από την κορυφή.

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Ανησυχώ με την Ducati!

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang2 Ημέρα 2: Οι τελικοί χρόνοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα