• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η εξήγηση της Michelin για τις πτώσεις
Το πρόβλημα ήταν η ισορροπία μπροστινού και πίσω ελαστικού
Νέα 27/02/2015 - 10:18

Στη Michelin θεωρούν ότι οι πτώσεις με πολλά χιλιόμετρα στις δοκιμές της Πέμπτης, στην πίστα Sepang, προκλήθηκαν από μια διαφορά στην ισορροπία πρόσφυσης μεταξύ του μπροστινού και πίσω ελαστικού.

 

Οι Jack Miller (στην 5), Aleix Espargaro (στην 5), Jorge Lorenzo (στην 3) και Andrea Dovizioso έπεσαν την τελευταία ημέρα των δοκιμών στην πίστα της Μαλαισίας.

 

Στο τεστ αυτό, οι αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας είχαν την ευκαιρία για πρώτη φορά να πάρουν μια γεύση από τα ελαστικά του Γάλλου κατασκευαστή. Μιλώντας στην Sepang, ο Τεχνικός Διευθυντής του Αγωνιστικού της Michelin εξήγησε: «Αυτό που μας λείπει είναι η σωστή ισορροπία του μπροστινού και του πίσω».

 

«Του πως δουλεύουν μαζί. Η ισορροπία ανάμεσα σε μπροστά και πίσω είναι κάτι που το ακούμε αρκετά συχνά στους αγώνες αυτοκινήτων, αλλά το έχουμε και στις μοτοσυκλέτες. Βασικά, τα δυο ατυχήματα στη στροφή 3 για παράδειγμα, συνέβησαν επειδή οι αναβάτες άνοιξαν νωρίς το γκάζι».

 

«Ενδεχομένως να ήθελαν να πάρουν το παραπάνω από την πρόσφυση στο πίσω λάστιχο και το μπροστινό δεν συνεργάστηκε με το τόσο νωρίς άνοιγμα. Κάποιοι άλλοι, που δεν έπεσαν, τόνιζαν αμέσως ότι δεν μπορούσαν να πάρουν το καλύτερο από το πίσω ελαστικό στις εξόδους, επειδή το μπροστινό δεν είναι σε καλό επίπεδο ακόμα».

 

Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι μια πιθανή λύση στο πρόβλημα της ισορροπίας θα ήταν οι αλλαγές στο set-up της μοτοσυκλέτας, κάτι που όμως δεν μπορεί να γίνει όταν δοκιμάζεις και συγκρίνεις δυο διαφορετικά ελαστικά.

 

«Για μένα δεν είναι πρόβλημα μόνο του ελαστικού, καθώς κάποιοι κατασκευαστές δήλωσαν ότι θα μπορούσαν να δουλέψουν στο στήσιμο. Δεν μπορούσαν όμως να το κάνουν καθώς δεν είχαμε χρόνο. Έτσι είπαμε ότι στο μέλλον θα κάνουμε αυτό που πρέπει από την πλευρά μας και αυτοί θα δουλέψουν στο set-up. Έχουμε ξεκάθαρη κατεύθυνση».

 

Τέλος, να σημειωθεί ότι δεν τέθηκε θέμα αντοχής για τα ελαστικά της Michelin, με τον Marc Marquez να κάνει και μ’ αυτά προσομοίωση αγώνα με σταθερούς χρόνους.

Επόμενο άρθρο »

Το εσωτερικό της M1!

« Προηγούμενο άρθρο

Dall’Igna: Θετικό ξεκίνημα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα