• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Oxley: Τα μεγάλα ερωτήματα (Μέρος 3ο)
Suzuki-Aprilia: Υπάρχει ελπίδα;
Νέα 28/02/2015 - 22:27

Μια εξαιρετικά κατατοπιστική προσέγγιση για το επερχόμενο Πρωτάθλημα, με τον Mat Oxley - έναν από τους κορυφαίους δημοσιογράφους και αναλυτές για το MotoGP - να παίρνει απαντήσεις από σπουδαία ονόματα του χώρου, σε μερικές καίριες ερωτήσεις για το 2015! Το άρθρο θα δημοσιεύεται σε συνέχειες. Μείνετε συντονισμένοι!

 

 

Suzuki-Aprilia: Υπάρχει ελπίδα, ή είναι καταδικασμένες;

 

Mat Oxley, πρώην αγωνιζόμενος και δημοσιογράφος στο MotoGP από το 1988: «Το τεχνικό επίπεδο του MotoGP είναι εξωφρενικά υψηλό. Η Honda και η Yamaha έχουν ξεκινήσει έναν ασταμάτητο πόλεμο μεταξύ τους από τις αρχές της δεκαετίας του ’80, χρησιμοποιώντας ολοένα και πιο ακριβή τεχνολογία, που τη δανείζονται από την Formula 1. Δεν είναι το είδος του ανταγωνισμού που μπαίνεις ή βγαίνεις κατά το δοκούν, αλλά αυτό είναι που κάνουν η Aprilia και η Suzuki.

Η φετινή σεζόν, κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι μια φριχτή σεζόν και για τους δυο. Θα είναι πανευτυχείς αν είναι ένα δευτερόλεπτο πάνω από το ρυθμό του νικητή, αν και αυτό σημαίνει ότι θα είναι 25δ πίσω με το πέσιμο της καρώ σημαίας.

Η Suzuki επιστρέφει μετά από ένα διάλειμμα τεσσάρων ετών, κατά τη διάρκεια των οποίων η Honda και η Yamaha έχουν κάνει τεράστια άλματα. Ήταν πίσω τους και την πρώτη φορά, έτσι θα έχουν πάρα πολύ δουλειά μπροστά τους, αν και επιμένουν ότι η νέα GSX-RR (με τον 4κύλινδρο εν σειρά κινητήρα) είναι πιο ανταγωνιστική από την παλιά τους GSV-R με τον V4 κινητήρα. Για την ώρα έχουν ρίξει το βάρος στην πρόσφυση στις εξόδους των στροφών - ειδικά στις αργές στροφές - και στην παραπάνω ιπποδύναμη για καλύτερη επιτάχυνση.

Η ομάδα έχει μερικούς εξαιρετικούς μηχανικούς, ωστόσο ανέκαθεν το αδύναμο σημείο της Suzuki ήταν η δομή της εταιρείας. Ενώ το Αγωνιστικό Τμήμα θέλει να πιέσει για κάτι καλύτερο, τα μεγάλα αφεντικά δεν συμμερίζονται αυτόν τον ενθουσιασμό και δεν ξοδεύουν τα (πολλά) λεφτά που απαιτούνται για να έχεις μια μικρή ελπίδα στη νίκη. Ένα πράγμα που έχει η Suzuki με το μέρος της, είναι οι δυο λαμπροί αναβάτες της: ο Aleix Espargaro και ο Maverick Vinales. Και οι δυο τους είναι οι άνθρωποι που θα κάνουν τα πάντα για να γεφυρώσουν το κενό ανάμεσα στους ίδιους και στις γρηγορότερες μοτοσυκλέτες και όλα δείχνουν ότι η GSX-RR έχει την οδηγική συμπεριφορά που θα τους βοηθήσει να κάνουν ακριβώς αυτό.

Η αρνητική παρουσία της Aprilia στα χειμερινά τεστ έχει προκαλέσει έκπληξη σε πολλούς. Δεν θα έπρεπε όμως και αυτό επειδή η μοτοσυκλέτα του εργοστασίου για το 2015 δεν είναι ακόμα μια κανονική MotoGP μοτοσυκλέτα. Έχει ως βάση της την RSV4 του δρόμου, με πνευματικές βαλβίδες. Η 100% MotoGP μοτοσυκλέτα του εργοστασίου, δεν θα είναι έτοιμη παρά μόνο το 2016, όταν οι κανονισμοί με την ενιαία ECU φέρουν τα πάνω κάτω για τους νεοφερμένους και αυτό διότι δεν θα χάνουν σε σχέση με τις Honda ή τις Yamaha στο - πολύ σημαντικό - κομμάτι των ηλεκτρονικών. Στη θεωρία τουλάχιστον».

 

Διαβάστε εδώ το πρώτο μέρος κι εδώ το δεύτερο μέρος.

 

Επόμενο άρθρο »

Miller: Η συντήρηση των ελαστικών

« Προηγούμενο άρθρο

Πώς να σταματήσεις από τα 350 χλμ/ώρα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα