• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SBK: Μερικά πρώτα συμπεράσματα (Μέρος 1)
Οι νέοι κανονισμοί, ο Jonathan Rea και η Aprilia
Νέα 02/03/2015 - 22:47

Οι νέοι κανονισμοί

Το Phillip Island, το μέρος απ’ όπου παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια ξεκινά το Πρωτάθλημα των SBK, είναι μια ιδιαίτερη πίστα που καλύπτει εντέχνως τις αδυναμίες ορισμένων μοτοσυκλετών. Ως εκ τούτου ενδεχομένως να πρέπει να περιμένουμε ακόμα περισσότερο προτού μιλήσουμε για τους νέους κανονισμούς. Άλλωστε, είθισται ο πρώτος Γύρος στην Αυστραλία να μην είναι αντιπροσωπευτικός για το τι θα ακολουθήσει στο συναρπαστικό Πρωτάθλημα των SBK. Αυτό που είδαμε πάντως, ήταν μια φανταστική μάχη για την πρώτη θέση, μια δυνατή μάχη ανάμεσα σε τρεις κατασκευαστές.

Ενθαρρυντική ήταν η παρουσία της Honda, σε μια πίστα που σε γενικές γραμμές πάντα δυσκολεύεται. Επιπλέον, αν η Suzuki δεν είχε τα δικά της προβλήματα που περιόρισαν τους Alex Lowes και Randy de Puniet, ενδεχομένως να είχαμε πέντε διαφορετικούς κατασκευαστές στην πρώτη εξάδα! Και όλα αυτά χωρίς να αναφερθούμε στην πρόοδο των MV Agusta και EBR, τα αποτελέσματα των οποίων συνιστούν βελτίωση σε σχέση με το 2014.

Τα πρώτα δείγματα είναι μεν ενθαρρυντικά, αλλά φυσικά δεν λείπουν και τα μελανά σημεία. Οι πρώτοι δέκα είχαν απόσταση μεταξύ τους 29,5δ και μόλις μια φορά στο πρόσφατο παρελθόν αυτή η διαφορά ήταν μεγαλύτερη. Το ξεκίνημα ήταν εξαιρετικό, αλλά χρειάζεται υπομονή προτού αποτιμήσουμε τους νέους κανονισμούς.

 

 

Ο Jonathan Rea για Πρωτάθλημα;

Ο Jonathan Rea έκανε ένα δυνατό ξεκίνημα στο Phillip Island, σε μια πίστα όπου ούτε ο ίδιος, αλλά ούτε και η καινούργια του μοτοσυκλέτα δεν έχουν καταφέρει να πάρουν δυνατά αποτελέσματα. Ο Βρετανός απέδειξε ότι η εκπληκτική του κατάσταση στις χειμερινές δοκιμές μόνο τυχαία δεν ήταν, κατακτώντας την πρώτη pole της χρονιάς και στη συνέχεια τη νίκη στο πρώτο σκέλος. Το χαμόγελό του - μετά και το δεύτερο σκέλος όταν έχασε το διπλό για μόλις 10 χιλιοστά - έλεγε πολλά για ένα Σ/Κ όπου ξεπέρασε τις προσδοκίες της ομάδας του.

Η επιθετικότητά του στον τελευταίο γύρο και των δυο αγώνων ήταν εντυπωσιακή, με την ταχύτατη κίνησή του επί του Haslam στα Lukey Heights, να αποτελεί αναμφισβήτητα την προσπέραση της ημέρας. Με τον Tom Sykes να παραμένει μακριά από τον καλό του εαυτό - ο Βρετανός δεν ανέβηκε στο βάθρο σε μια πίστα-εφιάλτη για τον ίδιο - οι χειμερινές κουβέντες για το ενδεχόμενο ο Rea να αποτελέσει φαβορί για τον Τίτλο φέτος, μόνο πρόωρες δεν ήταν!

 

 

Η Aprilia είναι ακόμα η μοτοσυκλέτα που πρέπει να κερδίσεις!

Η συμμετοχή της Aprilia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των SBK ήταν τουλάχιστον ομιχλώδης, μέχρι τα τέλη του Ιανουαρίου. Ο επικεφαλής του Αγωνιστικού, Romano Albesiano, το είχε παραδεχτεί τονίζοντας ότι το εργοστάσιο δεν ήταν σίγουρο για το πως να μοιράσει τους πόρους του ανάμεσα στο MotoGP και στα SBK. Άλλωστε οι νέοι κανονισμοί δεν φαίνονταν ευνοϊκοί για τον κατασκευαστή από το Noale.

Το ομιχλώδες αυτό τοπίο όμως, διαλύθηκε μετά τη δυνατή παρουσία του Leon Haslam στον πρώτο Γύρο, με τον αναβάτη της Aprilia να φεύγει από την Αυστραλία έχοντας την πρώτη θέση (μαζί με τον Rea). Με την ταχύτητά του στο Phillip Island ήθελε να αποδείξει πόσο λάθος έκαναν στην Honda που δεν τον κράτησαν, σε μια πίστα πάντως που του ταιριάζει μιας κι εκεί είχε πάρει την πρώτη του νίκη και pole position το 2010.

Από την άλλη, η πολύ γρήγορη προσαρμογή και του Jordi Torres στη μοτοσυκλέτα, αποδεικνύει πόσο χρηστική είναι η Aprilia και θα δώσει το δικαίωμα στον rookie του κατασκευαστή να τα πάει πολύ καλά σε πίστες που γνωρίζει. Δύσκολα θα πιστέψουμε ότι στη συνέχεια του Πρωταθλήματος ο Haslam δεν θα είναι εκεί, προκαλώντας προβλήματα και διεκδικώντας νίκες από τις Kawasaki των Rea και Sykes. 

Επόμενο άρθρο »

SBK: Μερικά πρώτα συμπεράσματα (Μέρος 2)

« Προηγούμενο άρθρο

Δεν ανησυχεί ο Pedrosa

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα