• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SBK: Μερικά πρώτα συμπεράσματα (Μέρος 2)
Αισιοδοξία στην Suzuki, προβληματισμός στην BMW και ο Van der Mark
Νέα 03/03/2015 - 15:39

Στην Suzuki μπορούν να αισιοδοξούν

Απόλυτος ήταν ο Paul Denning, το αφεντικό της Suzuki, μετά το τέλος του εναρκτήριου Σ/Κ για το Πρωτάθλημα των SBK: «...ήταν το πιο απογοητευτικό που έχω δει ποτέ μου», έγραψε στο twitter του την Κυριακή το βράδυ. Μερικές ημέρες μετά την πρώτη θέση που πήρε ο Alex Lowes στο τεστ του Phillip Island, τόσο ο Βρετανός όσο και ο Randy de Puniet δεν κατάφεραν παρά να πάρουν μόλις 16 βαθμούς μετά το τέλος των δυο πρώτων αγώνων.

Ο Lowes ήθελε να αφήσει πίσω του την περσινή χρονιά, όταν και είχε αναγκαστεί να εγκαταλείψει σε οχτώ περιπτώσεις αγώνες των SBK! Τα προβλήματα λοιπόν που αντιμετώπισε στο ζέσταμα και στη συνέχεια στους αγώνες, θα έπρεπε να του ρίξουν τη ψυχολογία. Τουλάχιστον του περσινού Lowes. Διότι ο φετινός κατάφερε να υπερνικήσει την απογοήτευσή του και να πάρει θέση μέσα στη δεκάδα στο πρώτο σκέλος.

Παρομοίως και η θέση του De Puniet δυσχεραινόταν όχι μόνο από τον τραυματισμό του στο τεστ του Phillip Island, αλλά και από το πρόβλημα arm-pump που αντιμετώπισε στον αγώνα, όπως και με μια επαφή που είχε με τον Camier στο πρώτο σκέλος. Ωστόσο στον δεύτερο αγώνα απέδειξε ότι έχει το «μέταλλο» για να πετύχει στα SBK, καταφέρνοντας να ανέβει ως την έβδομη θέση.

Ας μην ξεχνάμε ότι η Suzuki θα έχει έτοιμα τα νέα της ηλεκτρονικά από τον τρίτο Γύρο και στο εξής και αυτό αποτελεί από μόνο του λόγο αισιοδοξίας για τους ανθρώπους του εργοστασίου.

 

Ο Van der Mark αποδεικνύεται δυνατός «παίχτης»

Τι να σκεφτόντουσαν άραγε οι Jonathan Rea και Leon Haslam στις αρχές του δεύτερου αγώνα, όταν στους πρώτους πέντε γύρους ήταν ο Michael Van der Mark πάνω στην παλιά μοτοσυκλέτα των δυο προαναφερθέντων οδηγών; Μπορεί οι περισσότεροι να γράφαμε ότι ο Van der Mark θα χρειαζόταν ένα εύλογο διάστημα προσαρμογής, ωστόσο μια θέση στη δεύτερη σειρά του grid και μια πέμπτη θέση στο πρώτο σκέλος, ξεπέρασαν και τις πλέον αισιόδοξες προβλέψεις για τον rookie!

Βλέποντας μάλιστα τον 22χρονο να παίρνει το προβάδισμα στο δεύτερο σκέλος, καταλάβαμε το λόγο που ο Kevin Schwantz συμβούλευσε την Suzuki να πάρει τον Ολλανδό οδηγό, έχοντας δει τον νεαρό αναβάτη στον 8ωρο αγώνα της Suzuka το 2014. Ο Van der Mark έκανε ένα ονειρικό ντεμπούτο στην κατηγορία - ενδεχομένως ισάξιο με αυτό του Marco Simoncelli στην Imola το 2009 - και ο Ολλανδός μπορεί να βρεθεί γρηγορότερα στο βάθρο απ’ ότι και ο ίδιος θα ήλπιζε!

 

 

Προβλήματα για BMW

Ήδη από τις δοκιμές της Τρίτης τα πράγματα φαίνονταν δυσοίωνα για την BMW. Ο Sylvain Barrier ήταν ο όγδοος από τους οχτώ κατασκευαστές που συμμετέχουν φέτος στο Πρωτάθλημα. Επιπρόσθετα, προβλήματα που δεν διευκρινίστηκαν περαιτέρω, εμπόδισαν τους Toni Elias και Ayrton Badovini να πάρουν μέρος στον πρώτο Γύρο. Όλα αυτά δεν βοήθησαν την BMW, η οποία δεν προσφέρει εργοστασιακή συμμετοχή στην Motorrad Italia του Barrier. Όπως και να ‘χει πάντως, ο δυο φορές Πρωταθλητής Ευρώπης στην κατηγορία Superstock θα περίμενε κάτι καλύτερο από τα 44δ διαφοράς από τον νικητή στον πρώτο αγώνα. Εκμεταλλευόμενη τους νέους κανονισμούς, η BMW παρουσίασε έναν κινητήρα με μεγαλύτερη διάμετρο και - θεωρητικά τουλάχιστον - θα έπρεπε να είναι πιο κοντά στην κορυφή.

Στην πραγματικότητα, ο Barrier δοκίμασε το νέο πακέτο ηλεκτρονικών για πρώτη φορά στο επίσημο τεστ της Αυστραλίας, ενώ η ομάδα της JR Racing (των Elias και Badovini) δεν φαίνεται να έχουν και τις καλύτερες σχέσεις με τον Βαυαρό κατασκευαστή. Η χρονιά αναμένεται να είναι μεγάλη για την BMW.

Επόμενο άρθρο »

Bayliss: Προπονούμαι, κι ελπίζω όχι άδικα!

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Ο κανονισμός με τα λάστιχα είναι άδικος!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα