• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας Πορτογαλία - Portimao
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: Ο κανονισμός με τα λάστιχα είναι άδικος!
Διότι τώρα η Ducati είναι πολύ γρήγορη
Νέα 03/03/2015 - 14:19

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τεστ στην πίστα της Μαλαισίας, ο Valentino Rossi εξέφραζε την πεποίθησή του ότι η Ducati με τη νέα GP15 θα μπορεί να ανταγωνιστεί τις Honda και τις Yamaha. Ο Ιταλός άσος ήταν ακόμα πιο βέβαιος για την άποψή του αυτή μετά το τέλος των δοκιμών.

 

«Είναι γρήγοροι. Είδα σε εξαιρετική κατάσταση τόσο τον Dovi, όσο και τον Iannone και θεωρώ ότι η GP15 είναι πολύ δυνατή για καινούργια μοτοσυκλέτα. Έτσι πιστεύω ότι κατά τη διάρκεια της σεζόν, τόσο στα sessions με το μαλακό ελαστικό, όσο και στον αγώνα, θα είναι επικίνδυνοι», σχολίασε ο Rossi.

 

Αυτό που προβληματίζει περισσότερο τον Ιταλό σούπερ σταρ της M1, είναι το γεγονός ότι οι κόκκινοι θα έχουν στη διάθεσή τους μια πιο μαλακή επιλογή τόσο στα ελεύθερα, όσο και στα χρονομετρημένα. Η παραχώρηση αυτή γίνεται στα πλαίσια των OPEN κανονισμών, με τους οποίους θα αγωνίζονται φέτος τόσο η Ducati, όσο και η Suzuki και η Aprilia.

 

Το ακόμα πιο ανησυχητικό για τον ίδιο, είναι ότι η Ducati θα διατηρήσει αυτό το προνόμιο ακόμα κι αν κερδίσει έναν (στεγνό) αγώνα φέτος, στόχο που έχει θέσει για φέτος ο Gigi DallIgna. Να θυμίσουμε λοιπόν ότι αν η Ducati κερδίσει έναν στεγνό αγώνα, θα χάσει τα δυο επιπλέον λίτρα καύσιμο που δικαιούται! «Δηλαδή... τίποτα!!» όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο Rossi!

 

Για να χάσει η Ducati το έξτρα λάστιχο, θα πρέπει να πετύχει τρεις (συνολικά) νίκες στο στεγνό! Κάτι που φυσικά δεν θα θέλει να υλοποιηθεί κανείς από τους fantastic4! «Θα είναι καλύτερα λοιπόν να κρατήσουν το μαλακό», αποκρίθηκε ο ίδιος ο Rossi όταν του θύμισαν ότι αυτό θα χρειαζόταν για να χάσουν το συγκεκριμένο πλεονέκτημα οι κόκκινοι.

 

«Για μένα όμως είναι άδικο, διότι τώρα η Ducati είναι πολύ γρήγορη και δεν καταλαβαίνω γιατί έχουν αυτό το πλεονέκτημα. Πέρυσι να το καταλάβω, αλλά τώρα είναι όσο γρήγοροι κι εμείς με το πίσω ελαστικό μας. Δεν ξέρω λοιπόν γιατί πρέπει να έχουν το πιο μαλακό».

 

«Είναι περίεργο στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και συμβαίνει μόνο στο MotoGP».

Επόμενο άρθρο »

SBK: Μερικά πρώτα συμπεράσματα (Μέρος 2)

« Προηγούμενο άρθρο

Δεν ανησυχεί ο Pedrosa

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα