• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Lorenzo: Δεν συνεχίζει με το φρένο στο χέρι
Είναι αδύνατο να το πατήσεις με το σύγχρονο τρόπο οδήγησης
Νέα 12/03/2015 - 12:38

Στο προηγούμενο τεστ της Sepang2, ο Jorge Lorenzo είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το πίσω φρένο στο χέρι του (στη φωτό η δεύτερη μανέτα στ’ αριστερά του τιμονιού), σε μια προσπάθεια να ξεκουράσει το αδύναμο, εξαιτίας τραυματισμού, δεξί του πόδι.

 

Ο Ισπανός, που είχε δοκιμάσει μια παρόμοια λύση πέρυσι στις δοκιμές του Brno, στην Τσεχία, εν τέλει δεν έμεινε ικανοποιημένος από το εγχείρημα αυτό. Το πίσω φρένο στο δεξί του πόδι παραμένει η καλύτερη λύση για την ώρα.

 

«Πέρυσι δοκιμάσαμε το φρένο στον αντίχειρα, ενώ φέτος το δοκιμάσαμε στο χέρι. Υπήρχαν δυο μανέτες στ’ αριστερά του τιμονιού. Η μικρότερη ήταν αυτή του φρένου. Είναι όμως δύσκολο να χρησιμοποιηθεί», σχολίασε ο Wilco Zeelenberg, ο Team Manager από την πλευρά του Lorenzo.

 

«Το πρόβλημα είναι ότι επειδή οι αναβάτες κρέμονται περισσότερο από τη μοτοσυκλέτα πια κι εξαιτίας των κλίσεων που έχουμε, δεν μπορούν να πιέσουν το φρένο με το χέρι. Στο παρελθόν οι οδηγοί έμεναν περισσότερο πάνω στη μοτοσυκλέτα κι όλα ήταν καλά».

 

«Δεν βλέπω να το χρησιμοποιούμε. Ήταν καλή ιδέα, αλλά αρκετά περίπλοκο. Αυτές οι μοτοσυκλέτες, όπως ξέρετε, έχουν πολλή δύναμη σε κάθε ταχύτητα. Έτσι μπαίνουν στις γρήγορες στροφές με δευτέρα, αλλά με δευτέρα μπαίνουν και στις αργές. Η συμπεριφορά τους λοιπόν είναι τελείως διαφορετική».

 

Προτεραιότητα τώρα έχει το επόμενο τεστ στην πίστα Losail του Qatar και το να μην κάνει τα ίδια λάθη όπως πέρυσι στους πρώτους αγώνες της σεζόν. «Πρέπει να είμαστε καλοί παντού, σε κάθε περίσταση, καθ’ όλη τη διάρκεια του Πρωταθλήματος».

 

«Είναι δύσκολο να το προγραμματίσεις, αλλά οπωσδήποτε θέλεις να κάνεις μια καλή αρχή και να μην χάσεις 50 βαθμούς στους πρώτους πέντε αγώνες, όπως συνέβη πέρυσι. Αυτό δεν βοηθάει καθόλου».

 

Όσο για τον ομόσταυλο του Jorge Lorenzo, τον Valentino Rossi, τόνισε: «Ο Vale δεν είναι ο τύπος του αναβάτη που θέλει να πάρει μεγάλο ρίσκο στις δοκιμές. Τη λάθος στιγμή. Ο αγώνας στο Qatar μετράει κι επίσης ξέρουμε ότι στους αγώνες είναι πιο δυνατός, απ’ ότι στις δοκιμές. Οδηγά δυνατά και θέλει να βελτιώνεται και αυτό είναι πολύ σημαντικό».

Επόμενο άρθρο »

Hernandez: Φέτος έχω μια πολύ σημαντική ευκαιρία!

« Προηγούμενο άρθρο

Η παρουσίαση της Pramac Racing

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα