• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Bridgestone για το μπροστινό στην COTA
Συνέντευξη με τον Shinji Aoki
Νέα 16/04/2015 - 16:23

Ο υπεύθυνος της Bridgestone για το Τμήμα Εξέλιξης Ελαστικών του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Shinji Aoki, συζητά για την απόδοση των ελαστικών της εταιρείας στο βρεγμένο, τη φθορά του μπροστινού και την απόδοση των σλικ στον αγώνα.

 

Την Παρασκευή είχαμε την πρώτη βρόχινη περίοδο δοκιμών για φέτος. Πως απέδωσαν τα βρόχινα της Bridgestone;

 

Το επίπεδο πρόσφυσης ήταν αρκετά καλό, σε σχέση με άλλες πίστες και οι αναβάτες χαρούμενοι με την απόδοση των ελαστικών μας. Το βασικό μας ήταν το μαλακό που πρόσφερε καλή πρόσφυση, ενώ και η φθορά του ήταν μικρή καθώς μερικοί αναβάτες έκαναν απόσταση μισού αγώνα με αυτό. Διαθέσιμο ήταν και το σκληρό βρόχινο, αλλά με δεδομένη την απόδοση του μαλακού δεν νομίζω πολλοί να το χρησιμοποιούσαν αν είχαμε περισσότερη βροχή.

 

Είχε περισσότερη ζέστη την Κυριακή από τις άλλες ημέρες. Πως επηρέασε αυτό την επιλογή ελαστικών και την απόδοσή τους στον αγώνα;

 

Δεν φάνηκε να επηρεάζει πολύ την επιλογή ελαστικών, καθώς λίγοι ήταν αυτοί που άλλαξαν από το μεσαίο μπροστινό στο σκληρό για τον αγώνα. Όσο για την απόδοση, επίσης η ανεβασμένη θερμοκρασία δεν επηρέασε πολύ. Κάποιοι ανέφεραν ότι η πρόσφυση δεν ήταν το ίδιο καλή στον αγώνα όπως την προηγούμενη ημέρα, αλλά αυτό οφείλεται περισσότερο στη βροχή που έπεσε τη νύχτα.

Δυστυχώς εξαιτίας της βροχής την Παρασκευή και των χαμηλών θερμοκρασιών το Σάββατο, κανείς δεν δοκίμασε το σκληρό πίσω σλικ. Ήμουν περίεργος να δω την απόδοσή του, καθώς αυτό ήταν η επιλογή του νικητή τα δυο προηγούμενα χρόνια. Πάντως το μεσαίο τα πήγε καλά και ήταν θετικό για εμάς.

 

Η δεξιά πλευρά του μπροστινού ταλαιπωρείτε πολύ στην COTA. Ένα ασύμμετρο μπροστινό σλικ θα ήταν η λύση;

 

Ναι, είναι αλήθεια, αλλά οι αριστερές είναι πιο πολλές κι έτσι σε γενικές γραμμές η πίστα είναι ισορροπημένη. Μιας και φέρνουμε μόνο τρεις επιλογές μπροστινού σλικ σε κάθε αγώνα, θεωρώ ότι το μαλακό, το μεσαίο και το σκληρό (όλα συμμετρικά) ήταν η καλύτερη επιλογή. Το πρώτο δούλεψε καλά στις χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ τα άλλα δυο στις ψηλότερες. Ένα ασύμμετρο μπροστινό ίσως να δούλευε καλά υπό ορισμένες συνθήκες, αλλά οι αναβάτες ήταν χαρούμενοι με την πρόσφυση και τη σταθερότητα της αριστεράς πλευράς του μεσαίου και σκληρού ελαστικού κι έτσι ένα πιο μαλακό στ’ αριστερά ίσως να μην είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Επόμενο άρθρο »

Αργεντινή: Η συνέντευξη τύπου

« Προηγούμενο άρθρο

COTA: Paddock girls!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα