• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Είπαν για τα Michelin (Μέρος 1ο)
Οι Marquez-Iannone-Pedrosa-Vinales-Crutchlow
Νέα 12/11/2015 - 11:29

Στα πρώτα τεστ μέσα στη χρονιά με τα ελαστικά της Michelin, λόγω συμβολαίου με την Bridgestone ακόμα, δεν είχαμε επίσημες δηλώσεις.

 

Με το τέλος της φετινής σεζόν όμως και την ουσιαστική αρχή της επομένης με το τεστ της Valencia, συγκεντρώσαμε τα σχόλια των περισσοτέρων αναβατών της κατηγορίας αναφορικά με τα Michelin:

 

Marc Marquez: «Δουλεύουν διαφορετικά και ανάλογα με την άσφαλτο και όχι όπως τα Bridgestone που έχουν παρόμοια απόδοση, ανεξαρτήτως πίστας. Στην Aragon είχαμε πολλά προβλήματα με το πίσω. Μετά από δέκα γύρους καταστρεφόταν! Το μπροστινό που έχουμε εδώ, δεν μπορείς να το καταλάβεις! Δεν σε προειδοποιεί. Νιώθεις καλά, καλά, καλά και μετά έρχεται η πτώση! Με την Bridgestone το μπροστινό ήταν απίστευτο, με τη Michelin είναι απίστευτο το πίσω. Πρέπει να πιέζεις λιγότερο το μπροστά. Αν το κάνεις στα φρένα όμως, δεν έχει εμπιστοσύνη στις γρήγορες στροφές και χάνεις το μπροστινό. Είναι ένα ερωτηματικό ο τρόπος που πρέπει να οδηγήσεις και πως να στήσεις τη μοτοσυκλέτα».

 

Andrea Iannone: «Έχω καλή αίσθηση από την αρχή. Είμαι κι εγώ ξαφνιασμένος διότι πολλοί λένε ότι είναι χειρότερα σε σχέση με την Bridgestone και ειδικά το μπροστινό. Για μένα όμως αυτό είναι τέλειο! Με το Bridgestone πρέπει να φτάσεις με φρένα στη μέση της στροφής, όχι όμως και με αυτό. Διότι το πίσω της Michelin κόβει περισσότερο ταχύτητα σε σχέση με της Bridgestone. Με τα Michelin χρησιμοποιείς πιο πολύ το πίσω, με τα Bridgestone το μπροστά. Είναι τελείως διαφορετικά.

 

Dani Pedrosa: «Για μένα ίσως η στιγμή, οι μοτοσυκλέτες ή και το στυλ σου να είναι διαφορετικό, αλλά όχι και ο τρόπος που φτιάχνεις ελαστικά. Έτσι, ναι, νιώθω άνετα με της Michelin».

 

Maverick Vinales: «Νιώθω άνετα μ’ αυτά. Είμαι πιο αποτελεσματικός στα φρένα γιατί το πίσω είναι πολύ σταθερό και μου επιτρέπει να είμαι αποτελεσματικός στην είσοδο και να έχω μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές. Πρέπει να τα κατανοήσουμε όμως. Όταν έπεσα δεν είχα καμία προειδοποίηση από το μπροστινό. Έχουν καλύτερη πρόσφυση στο πίσω ελαστικό, αλλά ακόμα υπάρχει θέμα με το μπροστινό. Αυτό θα επηρεάσει το στυλ μου διότι θα πρέπει να φορτίζω περισσότερο το μπροστινό για να είναι πιο σταθερό».

 

Cal Crutchlow: «Η πτώση ήταν δικό μου λάθος. Η Michelin κάνει καταπληκτική δουλειά. Πρέπει όλοι να αλλάξουμε το στυλ και τις ρυθμίσεις και να δουλέψουμε μαζί. Σε σχέση με την Aragon δεν είδαμε μεγάλη διαφορά στα ελαστικά. Η πίστα είναι δύσκολη, αλλά ποτέ σε τεστ δεν είδαμε τόσες πτώσεις».

Επόμενο άρθρο »

Δελτίο Τύπου Μοτοδυναμική ΑΕΕ

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Με τα Michelin...

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα