• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το πλεονέκτημα της Ducati!
Γιατί είναι πιο μπροστά στα ηλεκτρονικά;
Νέα 05/02/2016 - 11:29

Την ώρα που οι άλλοι, με μεγαλύτερο παράδειγμα την Honda, δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στα νέα ηλεκτρονικά, η «μετάβαση» για την Ducati ήταν πολύ πιο ήπια.

 

Ο λόγος έγκειται αφενός στη μακροχρόνια σχέση των κόκκινων με τη Magneti Marelli στο MotoGP, αλλά και στην πρώην OPEN κατηγορία του Πρωταθλήματος.

 

Η βάση των ενιαίων ηλεκτρονικών που χρησιμοποιούνται από όλους φέτος υποχρεωτικά, ήταν τα ηλεκτρονικά της OPEN κατηγορίας από το 2014.

 

«Ξεκινήσαμε από την αρχή να δουλεύουμε με αυτό το software και νομίζω ότι μάθαμε πολλά τις δυο τελευταίες σεζόν», επιβεβαίωσε ο Gigi DallIgna.

 

«Και αυτός είναι ο λόγος που έχουμε ένα μικρό προβάδισμα εν συγκρίσει με τους άλλους», πρόσθεσε ο Γενικός Διευθυντής του Ducati Corse.

 

«Για να είμαι όμως ειλικρινής, το νέο software δείχνει να δουλεύει καλά και για την Yamaha».

 

Η σχέση της Dicati με την Magneti Marelli, οδήγησε τους κόκκινους - χωρίς αυτό να έχει επιβεβαιωθεί ποτέ επίσημα - να δώσουν κάποια από τα μυστικά τους στην εταιρεία εξέλιξης του νέου software.

 

Ακόμα κι έτσι, η Ducati δεν ήταν ο μόνος κατασκευαστής που είχε OPEN μοτοσυκλέτες το ’14 και το ’15, οπότε θεωρητικά και τα δυο άλλα εργοστάσια είχαν χρόνο να «δουλέψουν» πάνω σ’ αυτά τα ηλεκτρονικά.

 

Ωστόσο υπήρξε γενικότερα αδιαφορία προς αυτό το «μέτωπο», συχνά προς μεγάλη δυσαρέσκεια των αναβατών, αν και στην περίπτωση της Honda ο κινητήρας ήταν τόσο διαφορετικός που η όποια δουλειά μάλλον θα πήγαινε χαμένη.

 

Εν τω μεταξύ, ένα άλλο μεγάλο ατού της Ducati φέτος, είναι οι πολλές μοτοσυκλέτες της που θα γεμίσουν το grid (οχτώ συνολικά)!

 

«Θα έχουμε τη δυνατότητα να μαζέψουμε περισσότερη πληροφόρηση απ’ όλους. Θα μπορούμε να κάνουμε τεστ με διαφορετικούς αναβάτες και να έχουμε διαφορετική πληροφόρηση».

 

«Αυτό θα είναι σημαντικό πλεονέκτημα για εμάς», σχολίασε ο DallIgna, με εμάς να προσθέτουμε ότι κανείς από τα άλλα εργοστάσια δεν έχει δοκιμαστή του βεληνεκούς του Stoner...

 

Τέλος, ο Ιταλός αναφέρθηκε και στα ελαστικά: «Σίγουρα τα Michelin θέλουν κάτι διαφορετικό από το πλαίσιο. Αυτό είναι μεγάλη αλλαγή... εννοώ τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας κι επομένως την κατανομή βάρους».

 

Η Ducati ολοκλήρωσε το πρώτο τεστ της σεζόν στην Μαλαισία έχοντας πέντε αναβάτες της στην πρώτη δεκάδα, συμπεριλαμβανομένου και του Casey Stoner.

Επόμενο άρθρο »

Espargaro: Θέλουμε κι άλλα τεστ!

« Προηγούμενο άρθρο

Dovi: Ο Lorenzo είναι σε άλλο κόσμο!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα