• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - kat; ar
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Gigi Dall'Igna μιλά ανοιχτά
Ναι, μιλάμε με τον Lorenzo!
Νέα 23/02/2016 - 12:33

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

 

Στα πλαίσια της παρουσίασης της εργοστασιακής ομάδας της Ducati στο Borgo Panigale, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για πολλά με τον Dall'Igna τον σχεδιαστή της νέας μοτοσυκλέτας και επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Ιταλικής εταιρίας. “Ναι, μιλάμε με τον Jorge Lorenzo. Είναι ένα από τους κορυφαίους οδηγούς, το συμβόλαιό του τελειώνει φέτος, άρα τι πιο φυσικό να μιλάμε μαζί του”, ήταν η απάντησή του για το θέμα του μέλλοντος της ομάδας. Ρωτήσαμε το πόσο βοηθά την ομάδα η παρουσία του Stoner και μας είπε: “Ο Casey Stoner βοηθά σημαντικά, γιατί αν για παράδειγμα μου έλεγε ότι η GP15 δεν ήταν καλή, τότε θα ήξερα ότι έχουμε πρόβλημα. Παράλληλα είναι ένας οδηγός που δίνει μεγάλη πληροφόρηση στους μηχανικούς και βοηθάει και τους οδηγούς, λέγοντάς τους μυστικά για κάποιες στροφές ειδικά στο Philip Island. Αν θελήσει να τρέξει θα είναι ακόμη καλύτερο για μας”.

Στο θέμα της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας τα θετικά θεωρεί ότι είναι: “η δύναμη του κινητήρα, αλλά και η σωστή απόδοση αυτής της δύναμης σε όλο το φάσμα των στροφών και η τελική ταχύτητα που είναι αποτέλεσμα και εκτεταμένης δουλειάς στην αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας. Τα φτερά θα μείνουν γιατί βοηθούν σημαντικά, αλλά μέσα στην εξέλιξη της χρονιάς μπορεί να αλλάζει λίγο η θέση τους”. Το αρνητικό σημείο της μοτοσυκλέτας: “είναι το τελευταίο μέρος της εξόδου της στροφής. Εκεί χάνουμε περισσότερο από όσο περίμενα. Δεν μπαίνει σωστά στην άσφαλτο η δύναμη και δουλεύουμε στις ρυθμίσεις που χρειάζεται για να βελτιωθούμε σε αυτόν τον τομέα. Επίσης μας προβληματίζει λίγο και το φρενάρισμα, αλλά είμαστε πολύ κοντά στο να βρούμε τη λύση”.

Για το σημαντικό θέμα της φθοράς των ελαστικών, που ήταν στο παρελθόν μεγάλο πρόβλημα για την Ducati είπε: “στις δύο πίστες που πήγαμε είχαμε μεγάλη διαφορά στη συμπεριφορά των ελαστικών. Στην Μαλαισία μετά από 7-8 γύρους είχαν μεγάλη φθορά, αλλά στην Αυτραλία είχαν πρόσφυση για πολλούς γύρους, ακόμη και όταν ήταν πολύ φθαρμένα. Οπότε δεν έχουμε ακόμη ασφαλή συμπεράσματα, αλλά δουλεύουμε πάνω σε αυτόν τον τομέα ώστε να έχουμε καλή απόδοση μέχρι το τέλος”.

Σε γενικές γραμμές είναι αισιόδοξος ότι φέτος η Desmosedici GP - όπως θα λέγεται η μοτοσυκλέτα – θα είναι βελτιωμένη σε σχέση με πέρυσι και αυτό σημαίνει ότι η αναμενόμενη νίκη είναι πιο κοντά από ποτέ, τα τελευταία χρόνια.   

Επόμενο άρθρο »

Dovi: Έχουμε ό,τι χρειαζόμαστε

« Προηγούμενο άρθρο

Super Φωτογραφικό: Η Desmosedici GP!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα