• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Ας αρχίσει η μάχη!
Το Πρωτάθλημα ξεκινά αυτό το Σ/Κ στο Qatar!
Νέα 15/03/2016 - 11:32

Από το 2008 και στο εξής, παραδοσιακά το Πρωτάθλημα του MotoGP ξεκινά υπό το φως των προβολέων στην πίστα Losail του Qatar, που είναι και ο μοναδικός βραδινός αγώνας του Πρωταθλήματος!

 

Φέτος δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, καθώς προετοιμαζόμαστε για την έναρξη μιας δυνατής και συναρπαστικής μάχης, με πολλές προκλήσεις και εμπόδια για τις ομάδες και τους αναβάτες.

 

Η φετινή σεζόν θα έχει από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έχει δει το MotoGP από το 2002, όταν και περάσαμε στην τετράχρονη εποχή.

 

Από τη μια τα κοινά ηλεκτρονικά της Magneti Marelli εξισορροπούν τις μοτοσυκλέτες και κάνουν πολύ πιο σημαντικό το δεξί χέρι του κάθε αναβάτη, ειδικά προς το τέλος του αγώνα μιας και δεν θα υπάρχουν οι προσαρμοσμένες στρατηγικές.

 

Από την άλλη η αλλαγή της μονομάρκας, με την Michelin να παίρνει τη θέση της Bridgestone, αποτελεί μια ακόμα δυνατή πρόκληση για όλους.

 

Αυτός που θεωρητικά έχει δείξει ότι προσαρμόστηκε καλύτερα στα νέα δεδομένα είναι ο Jorge Lorenzo, ο οποίος ήταν στην πρώτη θέση στα δυο από τα τρία χειμερινά επίσημα τεστ.

 

Ο Ισπανός της Yamaha δεν έχει καταφέρει στην καριέρα του να πάρει δυο συνεχόμενα Πρωταθλήματα στη μεγάλη κατηγορία, ενώ τόσο το 2014 όσο και το 2015 αντιμετώπισε προβλήματα στο Qatar.

 

Μια από τις μεγάλες αποκαλύψεις των χειμερινών τεστ ήταν ο Maverick Vinales, ο οποίος μετά από μια καλή rookie σεζόν πέρυσι, στοχεύει φέτος στο βάθρο και σε θέσεις σταθερά στην εξάδα.

 

Τα μεθοδικά βήματα της Suzuki δείχνουν να αποδίδουν και φέτος θα παρουσιάσει μια GSX-RR με πιο δυνατό μοτέρ και ολοκληρωμένο seamless κιβώτιο. Ο Vinales συγκεκριμένα, έχει επιλέξει να μείνει με το περσινό πλαίσιο.

 

Αντίθετα τα πράγματα δεν λειτούργησαν το ίδιο ομαλά και για τον Aleix Espargaro, ο οποίος αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα με το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας του, εξαιτίας του πιο επιθετικού του στυλ.

 

Όσοι αμφέβαλλαν για το κίνητρο του Valentino Rossi, μετά το απογοητευτικό για τον ίδιο 2015, ο ίδιος ο Ιταλός θρύλος φρόντισε να τους διαψεύσει τόσο μέσω των δηλώσεών του, όσο και της παρουσίας του στα χειμερινά τεστ!

 

Ο Vale έχει κερδίσει τρεις φορές στο Qatar, συμπεριλαμβανομένης και της περσινής του νίκης επί του Andrea Dovizioso.

 

Ο Rossi είναι ο μεγαλύτερος αλλά και ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του grid, ωστόσο διαθέτει την ίδια δίψα και το ίδιο πάθος για διακρίσεις και νίκες, όπως το 1996 όταν πρωτοεμφανίστηκε στο Παγκόσμιο προσκήνιο!

 

Το 2015 ήταν μια δύσκολη σεζόν για το HRC και τον Marc Marquez, ο οποίος στην προσπάθειά του να «δαμάσει» την επιθετική RC213V έπεσε έξι φορές πέρυσι.

 

Τα χειμερινά τεστ ήταν εξίσου δύσκολα και μόνο την τελευταία ημέρα στο Qatar ο Ισπανός φάνηκε να χαμογελά με την πρόοδο που έκαναν στα ηλεκτρονικά κυρίως της μοτοσυκλέτας.

 

Οι φετινές αλλαγές στους κανονισμούς αποδείχθηκαν ακόμα μεγαλύτερο εμπόδιο για τον Dani Pedrosa, ο οποίος ξεκινά από ακόμα δυσκολότερη θέση σε σχέση με τον Marquez.

 

Ένας ακόμα αναβάτης που εντυπωσίασε στα τεστ ήταν και ο Scott Redding, πάνω στη νέα του μοτοσυκλέτα. Ο Βρετανός ήταν η καλύτερη Ducati στο τεστ του Qatar, όντας γρήγορος αλλά και σταθερός στους χρόνους του.

 

Ο Redding έχει ήδη ένα βάθρο στη μεγάλη κατηγορία - στο Misano το 2015 - ωστόσο τόσο ο ίδιος, όσο και οι άνθρωποι της Pramac θέλουν να προσθέσουν κι άλλα σ’ αυτό.

 

Ο Danilo Petrucci, ο ομόσταυλος του Redding, είχε μια σφοδρή πτώση στην 8η στροφή της πίστας του Phillip Island, σπάζοντας το χέρι του και χάνοντας το τεστ στην Losail

 

Ο Ιταλός μπήκε στο χειρουργείο κι ελπίζει ότι θα είναι έτοιμος για την πρώτη μάχη της φετινής σεζόν στο Qatar.

 

Για τους εργοστασιακούς της Ducati η σεζόν ξεκίνησε κάπως αργά, καθώς δεν είχαν από την αρχή στη διάθεσή τους τη νέα μοτοσυκλέτα της Ducati, ωστόσο η πρόοδός τους ήταν σημαντική μέχρι και το τελευταίο τεστ.

 

Τόσο ο Iannone, όσο και ο Dovizioso ελπίζουν ότι φέτος θα είναι η χρονιά που η Desmosedici GP - όπως ονομάζεται η νέα τους μοτοσυκλέτα - θ’ ανέβει για πρώτη φορά στο βάθρο!

 

Η τελευταία νίκη των κόκκινων είχε έρθει το 2010 στην Αυστραλία με τον Casey Stoner, ο οποίος έχει επιστρέψει στην Ducati ως δοκιμαστής. Και οι δυο εργοστασιακοί των κόκκινων είχαν εξαιρετικές προσομοιώσεις στο τεστ του Qatar.

 

Ανυπόμονος για τη νέα σεζόν είναι και ο Cal Crutchlow, με τον Βρετανό να μένει στην ίδια ομάδα για πρώτη φορά εδώ και τρία χρόνια. Τα τεστ για τον Βρετανό δεν πήγαν άσχημα, αν και στο τέλος δεν απέφυγε μια τρομακτική πτώση, με τη μοτοσυκλέτα του να πέφτει επάνω του.

 

Αξιόλογη ήταν η παρουσία στα τεστ και των Loris Baz και Hector Barbera. Ο πρώτος, μετά την πτώση του στην Sepang επέστρεψε δριμύτερος στα επόμενα δυο τεστ, όντας σταθερός κι εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τη νέα θέση που του ετοίμασε η ομάδα του.

 

Ο Barbera από την άλλη θα είναι επικίνδυνος αντίπαλος κι έδειξε και αυτός πολύ δυνατός στα τεστ. Η ικανότητά του στον ένα γύρο θα προκαλέσει πονοκεφάλους, όπως και η σταθερότητά του πάνω στην Ducati.

 

Πολύ σημαντική θα είναι η σεζόν για όλους, καθώς όλα σχεδόν τα συμβόλαια των αναβατών λήγουν φέτος κι επομένως οι Pol Espargaro και Bradley Smith δεν αποτελούν εξαίρεση.

 

Οι δυο αναβάτες της Tech3 επιθυμούν όσο τίποτα μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha, ωστόσο αυτό - για τα επόμενα δυο χρόνια - είναι αρκετά δύσκολο να συμβεί.

 

Από την άλλη δύσκολα θα μείνουν και στην Tech3 πέρα από το 2016. Επομένως ο Smith θέλει ν’ ανοίξουν αρκετές «πόρτες» για το μέλλον του - συμπεριλαμβανομένης και της KTM που μπαίνει στο Πρωτάθλημα το 2017 - επαναλαμβάνοντας την περσινή δυνατή του σεζόν.

 

Οι συγκεκριμένες αλλαγές φέτος και ειδικά τα ελαστικά της Michelin, έχουν αφήσει ικανοποιημένο τον Pol Espargaro, η χρονιά του οποίου πέρυσι ήταν αρκετά μέτρια.

 

Ο Ισπανός, που θεωρεί ότι τα Michelin ταιριάζουν καλύτερα στο στυλ του, θέλει να επαναλάβει την rookie του σεζόν στη μεγάλη κατηγορία (2014) και να δείξει σταθερότητα στους αγώνες.

 

Ο Miller έκανε πέρυσι το μεγάλο άλμα από την Moto3 στη μεγάλη κατηγορία, σε μια όμως χρονιά που δεν απέδωσε σύμφωνα με τα όσα περίμενε το HRC. Φέτος θα έχει ίσως την τελευταία του ευκαιρία να αποδείξει ότι αξίζει να συνεχίσει (έχει ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο) μαζί τους.

 

Ο Αυστραλός θα ξεκινήσει τη σεζόν αναρρώνοντας από το σπάσιμο του ποδιού του, ενώ δύσκολη ήταν και η προσαρμογή του ομόσταυλού του - Tito Rabat - στη μεγάλη κατηγορία, που είναι και ο μοναδικός rookie φέτος.

 

Οι πρώτοι Γύροι θα είναι σαν διευρυμένα τεστ για την ομάδα της Aprilia που θα ξεκινήσει με την ολοκαίνουργια RS-GP το Πρωτάθλημα, η οποία όμως έκανε μόνο ένα κανονικό τεστ (Qatar).

 

Καλή πρόοδο έκαναν και οι Yonny Hernandez και Eugene Laverty της ομάδας του Aspar, με τον πρώτο να προσαρμόζεται με τα νέα πρόσωπα στο γκαράζ και τον δεύτερο να ανακτά την εμπιστοσύνη του και να δηλώνει άνετος πάνω στην GP14,2.

 

Ο φετινός «πόλεμος» θα διαρκέσει 18 Γύρους και θα μας ταξιδέψει σε 15 χώρες, για να δούμε ποιός τελικά θα είναι ο Πρωταθλητής της νέας εποχής του MotoGP!

Επόμενο άρθρο »

KTM: Καθαρό βήμα μπροστά!

« Προηγούμενο άρθρο

Hayden: Θα έλεγα ψέματα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα