• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αναλύοντας το Qatar
Μια συνοπτική ματιά στο πρώτο GP της σεζόν
Νέα 26/03/2016 - 23:42

Ο πρώτος αγώνας της νέας εποχής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσυκλετών αποτελεί παρελθόν, με τον Jorge Lorenzo να παίρνει τους 25β.

 

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ισχύει στην περίπτωσή μας, καθώς οι σημαντικές αλλαγές που έχουν γίνει φέτος, καθιστούν πολύ δύσκολες τις όποιες προβλέψεις/συμπεράσματα.

 

Επιπρόσθετα ο πρώτος αγώνας είναι πολύ ιδιαίτερος, από την άποψη ότι διεξήχθη σε γνώριμο έδαφος (βλ. τεστ στις αρχές Μαρτίου) τόσο για τους οδηγούς, όσο και για την Michelin.

 

Έχοντας αυτά στα υπόψη μας, θα επιχειρήσουμε μια συνοπτική ανάλυση του πρώτου Grand Prix για το 2016.

 

Ο Lorenzo δεν είναι άτρωτος

 

Μετά την κυριαρχία του στα δυο από τα τρία χειμερινά τεστ, ο Lorenzo έφτασε ως το μεγάλο φαβορί στο Qatar και - έστω και δύσκολα - επιβεβαίωσε όσους περίμεναν να κερδίσει. Ο Ισπανός ήταν εντυπωσιακός στο τέλος, καταρρίπτοντας το ρεκόρ πίστας του Stoner από το 2008 «πέφτοντας» στο 1:54,927 στον 20ο από τους 22 γύρους του αγώνα! Ωστόσο, «...ήταν πολύ δύσκολο να κάνω στο τέλος αυτή τη διαφορά των 2δευτ.», παραδέχτηκε ο Lorenzo, τον οποίο έβλεπε να δυσκολεύεται στο τέλος και ο Dovizioso. Όχι ότι οι υπόλοιποι ήταν σε καλύτερη μοίρα! Στους επόμενους δυο συνεχόμενους αγώνες σε Αργεντινή και Τέξας, θα έχουμε μια καλύτερη εικόνα του πόσο «γήινος» ή όχι θα είναι φέτος ο Lorenzo!

 

Η Ducati είναι στο σωστό δρόμο!

 

Οι κόκκινοι θα μπορούσαν σχετικά εύκολα να έχουν και πάλι, όπως πέρυσι, διπλή παρουσία στο βάθρο του Qatar, αν δεν είχε την πτώση ο Iannone. Όλα δείχνουν όμως ότι τα βήματα εξέλιξης της Desmosedici είναι στο σωστό μονοπάτι και η μοτοσυκλέτα όχι μόνο είναι ταχύτατη στις ευθείες, αλλά περνά σωστά την τρομερή της δύναμη στην άσφαλτο, έχει ένα πολύ καλό πλαίσιο και διαχειρίζεται σωστά τα ελαστικά. Το μόνο ερώτημα είναι αν θα καταφέρουν οι Dovi και Iannone να την πάνε ένα επίπεδο πάνω και να πάρουν την πρώτη νίκη της Ducati από το 2010!

 

Ο Marquez συνεχίζει να είναι ο μόνος...

 

...που μπορεί να οδηγήσει σε βάθρο την RC213V σε πίστες που δεν ταιριάζουν καθόλου στη μοτοσυκλέτα του HRC. Την ώρα που οι υπόλοιποι οδηγοί της Honda ταλαιπωρούνταν, ο Marquez είχε καλή, σχεδόν ανέλπιστη παρουσία στο βάθρο. «Η τρίτη θέση ήταν το καλύτερο που θα ελπίζαμε», παραδέχτηκε ο Ισπανός, ο οποίος για να το καταφέρει αναγκάστηκε να επιστρέψει στο επιθετικό του στυλ και να πάρει ρίσκα για να μείνει κοντά στους πρώτους. Τα ρίσκα αυτά όμως δεν μπορεί επ’ άπειρον να συνεχίζονται χωρίς συνέπειες...

 

Οι αμφιβολίες του Rossi

 

Ο Ιταλός άσος παραδέχτηκε ανοιχτά ότι νικήθηκε στον πρώτο αγώνα και δεν είχε το ρυθμό να ακολουθήσει τους Lorenzo-Dovi-Marquez. Ο Vale πρόσθεσε ότι δεν ήταν σίγουρος αν με το μαλακό - αυτό που είχε ο Lorenzo - θα μπορούσε να βρει τα έξτρα δέκατα που χρειαζόταν για να παλέψει για το βάθρο. «Αν δεν είναι θέμα ελαστικών, τότε έχουμε πάρα πολλή δουλειά να κάνουμε», πρόσθεσε.

 

Άλλο ο αγώνας, άλλο τα τεστ!

 

Για μια ακόμη φορά αποδείχτηκε ότι όσο καλή κι αν είναι η παρουσία κάποιου σε δοκιμές κτλ, ο αγώνας είναι μια πολύ, πάρα πολύ διαφορετική πραγματικότητα. «Ανώμαλη» λοιπόν ήταν η προσγείωση για τον Maverick Vinales ο οποίος δυσκολεύτηκε να περάσει τον ήδη δοκιμαζόμενο σκληρά με την RC213V Dani Pedrosa. Η Suzuki χρειάζεται ακόμη πολλή δουλειά, όπως και ο Maverick για να φτάσει στο επίπεδο των fantastic 4!

 

Τι κι αν γλιστρούσαμε;

 

Η Michelin πέρασε με άριστα το πρώτο της τεστ στη φετινή σεζόν, στην επιστροφή της στη μεγάλη κατηγορία ως μονομάρκα πια! Τα ελαστικά της όχι μόνο κράτησαν μέχρι το τέλος, αλλά ήταν εκπληκτικόότι είτε με σκληρό, είτε με μαλακό οι χρόνοι δεν είχαν μεγάλες αποκλίσεις, πλην του αποδεκτού ορίου μιας και ακόμα δεν τα έχουν μάθει στο 100%. Ο αγώνας ήταν 7δευτ. ταχύτερος από πέρυσι, ενώ και οι τέσσερεις πρώτοι αναβάτες του φετινού αγώνα έκαναν καλύτερο χρόνο απ’ ότι έκανε πέρυσι ο νικητής, Valentino Rossi!

Επόμενο άρθρο »

Ο Stoner μιλά για το Qatar

« Προηγούμενο άρθρο

Pedrosa: Δουλειά, δουλειά, δουλειά!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα