• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
To (άλλο) μυστικό του Rossi!
Μιλά για τον Ιταλό ο Ramon Forcada!
Νέα 28/04/2016 - 10:43

Η κυριαρχία του Valentino Rossi στον αγώνα της Κυριακής ήταν αδιαμφισβήτητη και απόλυτη!

 

Η εμφάνισή του ήταν επιβλητική και μετά το τέλος του αγώνα βγήκαν να τον συγχαρούν από τα γκαράζ τους όλες (σχεδόν) οι ομάδες του paddock!

 

Ένας βασικός παράγοντας που οδήγησε στη νίκη τον Vale, ήταν η σημαντική άνοδος της θερμοκρασίας την Κυριακή.

 

Όλοι χρειάστηκε να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες, μόνο όμως ο Valentino κατάφερε να το κάνει με τον καλύτερο τρόπο!

 

Πολλοί αναβάτες - πριν τον αγώνα - τόνιζαν ότι πολλά θα κριθούν στο δεύτερο μισό και αρκετοί ήταν αυτοί που ήλπιζαν σε κάτι καλό προς το τέλος.

 

Όμως όπως αποδείχτηκε, ήταν το πρώτο μισό στο οποίο ο Rossi έκανε τη διαφορά και τη χειρίστηκε με ιδανικό τρόπο στις δύσκολες συνθήκες της πίστας.

 

Με την ανεβασμένη θερμοκρασία η πίστα γλίστραγε πάρα πολύ για όλους και το σπινάρισμα στον πίσω τροχό ήταν εφιαλτικό για όλους!

 

Ωστόσο και πάλι μόνο ο Valentino - με την τεράστια εμπειρία - ήταν μόνος αυτός που κατάφερε να χειριστεί με τόση άνεση και ιδανικά το γκάζι!

 

Ο Jorge Lorenzo ήδη από τα χειμερινά τεστ δήλωνε ότι αυτός με το πιο «...ομαλό δεξί χέρι» θα έχει τον πρώτο λόγο στις νίκες.

 

Στην Jerez συνέβη ακριβώς αυτό και το παραδέχτηκε ακόμα και ο αρχιμηχανικός του Lorenzo, Ramon Forcada!

 

«Ήταν πολύ πιθανό αυτό να οφείλεται από τις εποχές που ο Valentino οδηγούσε χωρίς ηλεκτρονικά», σχολίασε.

 

«Μπορούσε να κρατήσει ένα σταθερό ρυθμό, χρησιμοποιώντας το γκάζι όταν το πίσω ελαστικό είχα φθαρεί».

 

«Όμως μετά ήρθε η μεγάλη βελτίωση στα ηλεκτρονικά και οι αναβάτες συνήθισαν να τα κάνουν όλα αυτά».

 

Επομένως όταν όλοι άρχισαν να ταλαιπωρούνται με την πρόσφυση στον πίσω τροχό, ο Valentino ξέφευγε κερδίζοντας περίπου δυο δέκατα στο γύρο στο πρώτο μισό του αγώνα!

 

«Προς τιμήν του Valentino, κατάφερε και χρησιμοποίησε τη διαθέσιμη πρόσφυση, διαχειριζόμενος σωστά το γκάζι».

 

«Όλοι γλιστρούσαν πολύ, ακόμα και με πέμπτη στην ευθεία. Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τα ηλεκτρονικά δεν είναι αρκετά καλά για να το διορθώσουν».

 

«Κι επειδή το σπινάρισμα δεν σταματά, ο αναβάτης βοηθιέται με το να ελέγχει το γκάζι».

 

«Με τα προηγούμενα ηλεκτρονικά, το περιθώριο του λάθους ήταν αρκετά μεγαλύτερο», πρόσθεσε ο Forcada.

Επόμενο άρθρο »

Dunlop & Peristeras Tyres σάρωσαν τα βάθρα.

« Προηγούμενο άρθρο

Παίρνει θέση για τα φτεράκια ο Marquez!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα