• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Test valencia: Lorenzo, Vinales, εντυπωσίασαν!
Δυνατός και ο Iannone, o Stoner κόουτς του Jorge;
Νέα 15/11/2016 - 22:33

Αποστολή MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

 

Με το δεξί ξεκίνησε η συνεργασία Lorenzo/Ducati που ήδη βρήκε τον τρόπο να γράψει έναν εντυπωσιακό χρόνο, κάτω από το δικό του χθεσινό ρεκόρ πίστας! Ο Ισπανός της Ιταλικής εταιρίας πια, μας είπε το μεσημέρι ότι αισθάνεται καλά πάνω στη μοτοσυκλέτα και ότι του άρεσε ιδιαίτερα η υψηλή τελική της Desmosedici (με 324.4 χλμ/ώρα ήταν 11.4χλμ/ώρα ταχύτερος από τις Yamaha!) και λίγο αργότερα μπήκε στην πίστα για να κάνει τον καλύτερό του γύρο στον 53ο από 60 γύρους που συμπλήρωσε, παίρνοντας την 3η θέση! Ένα ακόμη γεγονός που παρατηρήσαμε είναι η συνεχής παρουσία του Casey Stoner στο γκαράζ της Ducati και σχεδόν συνέχεια στην πλευρά του Lorenzo, με τις πληροφορίες μας να λένε ότι ο Αυστραλός θα αναλάβει το ρόλο του κόουτς για τον Jorge, κάτι ανάλογο με αυτό που κάνει ο Cadalora για τον Rossi! Ο Lorenzo οδήγησε τη νέα μοτοσυκλέτα του 2017, αλλά με τα αεροδυναμικά βοηθήματα να διατηρούνται προς το παρόν, αφού ο Dovizioso (5ος 2 δέκατα πίσω από τον πρώτο) που οδήγησε τη νέα μοτοσυκλέτα και χωρίς τα φτερά, είπε ότι στρίβει μεν ευκολότερα, αλλά κάνει πολλή σούζα και έχασε 4 δέκατα σε σχέση με αυτή που είχε φτερά. Ο Dovi θεωρεί ότι η απόδοση του κινητήρα στις χαμηλές στροφές που τώρα είναι πιο ομαλή, μπορεί να βοηθήσει στην εξέλιξη. Η Ducati βέβαια θα έχει να λύσει το σημαντικό πρόβλημα της αεροδυναμικής, την επόμενη εβδομάδα στην Jerez, σε ιδιωτικό τεστ, στο οποίο όμως δεν θα συμμετάσχει ο Lorenzo που δεν πήρε τη σχετική άδεια από την Yamaha. Οι Ιταλοί στο πρόγραμμα εξέλιξης υποχρέωσαν όλες τις δορυφορικές ομάδες να είναι χωρίς τα φτερά στο τεστ, ώστε να μαζέψουν τα απαραίτητα στοιχεία. O Scott Redding μας είπε ότι υπάρχει πρόβλημα με τη σούζα, αλλά όχι τόσο μεγάλο όσο περίμενε.

Vinales Yamaha garage
Vinales Yamaha garage
Suzuki GSX-RR Iannone
Suzuki GSX-RR Iannone

O Maverick Vinales από τη δική του πλευρά εντυπωσίασε με την άμεση προσαρμογή στην Yamaha M1 του 2016 που οδήγησε. Από το ξεκίνημα του τεστ έγραψε καταπληκτικούς χρόνους, πολύ κοντά στον Rossi – που είχε και μια μικρή πτώση – και τελικά στον 55ο από τους 61 γύρους που έκανε πέτυχε να πάρει την 1η θέση με χρόνο 1:30.930, όντας 20 χιλιοστά ταχύτερος από τον ομόσταυλό του. Ο νέος Ισπανός της Yamaha δοκίμασε μόνο τη μοτοσυκλέτα του 2016, ενώ ο Ιταλός δοκίμασε τη νέα του 2017. Ο Vinales εντυπωσίασε όλους τους ανθρώπους της Yamaha, καθώς είναι πολύ ευαίσθητος σε ό,τι αλλαγή έκαναν στην μοτοσυκλέτα, καταλάβαινε κάθε τι και έδινε πληροφόρηση προς τη σωστή κατεύθυνση, κάτι που το θεωρούν τρομερά χρήσιμο στην εξέλιξη. Από την πλευρά του ο Valentino Rossi έκανε τον καλό του χρόνο με την μοτοσυκλέτα που έτρεξε την Κυριακή και μετά δοκίμασε το νέο κινητήρα στο περσινό πλαίσιο. Αμέσως μετά μόλις στον 7ο γύρο με την μοτοσυκλέτα του 2017 έπεσε και έγινε ζημιά στο πλαίσιο που δεν είχαν το χρόνο να τη διορθώσουν μέσα στην ημέρα, οπότε δεν συνεχίστηκε το πρόγραμμα δοκιμών. Το νέο πλαίσιο του άφησε καλή εντύπωση, αλλά σχεδόν απογοητεύτηκε από τον κινητήρα, αφού δεν έχει την επιτάχυνση που περίμενε και έτσι το πρόβλημα της τελικής παραμένει.

Yamaha M1 2017
Yamaha M1 2017
Alex Espargaro Aprilia
Alex Espargaro Aprilia

H Honda & o Marc Marquez με τη φετινή μοτοσυκλέτα έμειναν 0.172 χιλιοστά του δευτερολέπτου από την κορυφή, ενώ με τη νέα μοτοσυκλέτα του '17 (έχει νέο κινητήρα) δεν έλυσαν το πρόβλημα της επιτάχυνσης και θα δουλέψουν αύριο στο να προσαρμόσουν τα ηλεκτρονικά στο νέο κινητήρα. Ο Crutchlow έκανε 69 γύρους και σημείωσε τον 6ο χρόνο, ενώ από μια νέα μοτοσυκλέτα του '17 είχαν και οι Miller (11ος) & Rabat (18ος), δείχνοντας πολύ καλά σημάδια, ενώ και ο Pedrosa ήταν αρκετά καλός στη 10η θέση, μόλις 0.376 από τον πρώτο.

Η Suzuki επίσης ξεκίνησε θετικά το 2017, με τον Andrea Iannone να γράφει εξαιρετικούς χρόνους και να παίρνει την 7η θέση με διαφορά μόλις 0.235 από τον Vinales. Ο Ιταλός της Suzuki έπεσε προς το τέλος που θα μπορούσε να βελτιώσει κι άλλο τους χρόνους του, αλλά το ντεμπούτο του θεωρείται φοβερό και οι Ιάπωνες ήταν όλο χαμόγελα, όπως και όλοι οι άνθρωποι του Iannone που γέμισαν το χώρο φιλοξενίας της εταιρίας, με την Belen επικεφαλής... Ο Iannone εντυπωσίασε και τους άλλους οδηγούς (τους αντιπάλους) με την ταχύτητά του και όλοι αναφέρθηκαν με κολακευτικά λόγια για αυτόν! Ο Alex Rins από την πλευρά του έμεινα αρκετά πίσω, δείχνοντας ότι δεν προσαρμόστηκε ανάλογα εύκολα, όπως έκαναν οι Folger & Zarco που επίσης είναι νεοφερμένoι στην κατηγορία και πήραν τις θέσεις 16 & 17.

KTM Smith
KTM Smith
Marquez
Marquez's Honda

Η Aprilia φάνηκε δυνατή στα χέρια του Aleix Espargago που σημείωσε τον 14ο χρόνο, με διαφορά 1.247 από τον 1ο. H Ιταλική μοτοσυκλέτα εξακολουθεί να υστερεί αρκετά σε τελική και χάνει 15χλμ/ώρα σε σχέση με τις Ducati, αλλά και 1χλμ/ώρα σε σχέση με τις νεοφερμένες ΚΤΜ. O Sam Lowes στο ντεμπούτο στη μεγάλη κατηγορία, δεν παρέλειψε να πέσει, ενώ έμεινε μόλις 24ος με διαφορά 2.4'' από τον Vinales.

Bradley Smith & Pol Espargaro με την Αυστριακή ΚΤΜ πήραν τις θέσεις 20 & 19 αντίστοιχα και έχουν ως μεγαλύτερο πρόβλημα το πως θα βάλουν τη δύναμη του κινητήρα στην άσφαλτο.

 

Στο συνοδευτικό αρχείο τα αποτελέσματα αναλυτικά.

Maverick Vinales
Maverick Vinales
Vinales
Vinales
Lorenzo
Lorenzo
Suzuki garage
Suzuki garage
Ducati 2017
Ducati 2017
Alex Rins Suzuki
Alex Rins Suzuki
Casey Stoner
Casey Stoner

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Περίμενα παραπάνω

« Προηγούμενο άρθρο

Valencia Test: Τελικοί χρόνοι 1ης ημέρας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα