• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SBK-Motul Jerez Test Ημ. 3
Κυρίαρχος ο Rea, στην πίστα Ducati/Yamaha/MV Agusta
Νέα 24/11/2016 - 12:56

Η χτεσινή ημέρα ήταν η πρώτη για τις Ducati/Yamaha/MV Agusta που ξεκίνησαν το δικό τους πρόγραμμα δοκιμών στην πίστα της Jerez.

 

Από την άλλη οι ομάδες των Honda, Althea BMW και Grillini Racing δεν ήταν στην ηλιόλουστη πίστα χτες, μιας και ολοκλήρωσαν ό,τι είχαν να κάνουν χτες.

 

Στην Kawasaki προσπάθησαν να καλύψουν έδαφος από το χάσιμο της πρώτης ημέρας δοκιμών, την Δευτέρα, δουλεύοντας με τα ελαστικά αλλά και το νέο αμορτισέρ στην Ninja του Rea.

 

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήταν και πάλι ο ταχύτερος αναβάτης στην πίστα, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:39,739.

 

Ο χρόνος του ήταν καταπληκτικός, καθώς ήταν λίγο πιο αργός (0,125δ) από το χρόνο που έκανε ο Barbera με την MotoGP μοτοσυκλέτα!

 

Ο Tom Sykes συνέχισε τη δουλειά του στο οδηγικό του στυλ, ενώ πρέπει να προσαρμοστεί σε αρκετά πράγματα.

Chaz Davies
Chaz Davies

 

Δεν είναι άλλωστε μόνο η καινούργια ZX-10R του 2017, αλλά και κάποιες αλλαγές στους κανονισμούς για τη νέα σεζόν που δεν αρέσουν στον Βρετανό.

 

Πιο συγκεκριμένα, ο Sykes έκανε συνεχώς συγκριτικά με την παλιά και τη νέα μοτοσυκλέτα, η οποία - λόγω κανονισμών - έχει μικρότερη μπαταρία.

 

Στην Milwaukee Aprilia ο Eugene Laverty πέρασε την ημέρα του κάνοντας συγκριτικά σε δυο κινητήρες, ενώ ο ομόσταυλός του, ο Savadori, δοκίμαζε δυο νέα αμορτισέρ.

 

Παράλληλα, ο Lorenzo Savadori είχε επιφορτιστεί με τις δοκιμές καινούργιων πιρουνιών αλλά και φρένων.

 

Πολλούς γύρους έκαναν οι εργοστασιακοί αναβάτες της Ducati, Chaz Davies και Marco Melandri καθώς είχαν και αρκετά να δοκιμάσουν.

Tom Sykes
Tom Sykes

 

Οι κόκκινοι είχαν ένα νέο ψαλίδι που εξέλιξε η Ducati, νέα ηλεκτρονικά, νέα πιρούνια της Ohlins, ενώ δούλεψαν και στο set-up των αναρτήσεων.

 

Η δουλειά για τους Davies και Melandri θα είναι έντονη και στη συνέχεια, μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Ο Chaz - σε χρόνο - ήταν δεύτερος, μόλις 4 δέκατα από τον Rea.

 

Η R1 της Pata Yamaha έδειχνε αρκετά αλλαγμένη από τη μοτοσυκλέτα που είδαμε στην Aragon.

 

Με μια πρώτη ματιά φάνηκαν νέο ψαλίδι, νέα σέλα και νέο ντεπόζιτο, ενώ ο Alex Lowes επιβεβαίωσε ότι έχουν πάρα πολλά εξαρτήματα να αξιολογήσουν μέχρι αύριο, χωρίς να γίνεται πιο συγκεκριμένος.

 

Στην MV Agusta το βάρος έπεσε στον LeonMarco Melandri

Marco Melandri
Camier για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Το βάρος έπεσε στα ηλεκτρονικά και στην προσαρμογή στους νέους κανονισμούς.

Alex Lowes
Alex Lowes
Eugene Laverty
Eugene Laverty

Επόμενο άρθρο »

Redding:Το μεγαλύτερο πρόβλημα;

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez τέλος για Iannone!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα