• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dall’Igna: Το χειρότερο τώρα;
Θα ήταν να προκαλέσουμε σύγχυση
Νέα 11/05/2017 - 09:57

Μετά τον αγώνα της Jerez, ο Gigi DallIgna ήταν πολύ χαρούμενος με αυτό που κατάφερε ο Jorge Lorenzo.

 

Σε μια πίστα δύσκολη για την Ducati, ο Ισπανός άσος κατάφερε να ανέβει στην τρίτη θέση και να πάρει ένα βάθρο για τους κόκκινους στην Jerez, μετά από 6 χρόνια.

 

Τελευταία φορά που η Ducati είχε ανέβει στο βάθρο της Ισπανική πίστας, ήταν το 2011 όταν ο Nicky Hayden τερμάτιζε στην τρίτη θέση.

 

Πάντως η φετινή σεζόν δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και ο DallIgna δεν φοβάται να το παραδεχτεί.

 

«Θα είμαι ειλικρινής και θα ήμουν τρελός αν έλεγα ότι περίμενα αυτά τα αποτελέσματα μετά τους πρώτους αγώνες. Περίμενα περισσότερα και δεν είμαι χαρούμενος».

 

«Τόσο ο Jorge, όσο και ο Andrea είναι δυο πολύ ευαίσθητοι αναβάτες κι έχουν ξεκάθαρες ιδέες για το τι χρειάζονται για να είναι γρήγοροι. Έτσι η πληροφόρησή τους είναι πολύ σημαντική για την εξέλιξή μας».

 

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ο Dovizioso τόνιζε ότι η Ducati θα πρέπει να κοιτάξει σφαιρικά τον κινητήρα της, υπονοώντας ότι δεν πρέπει να πέφτει το βάρος μόνο στον κινητήρα.

 

«Δεν νομίζω ότι εστιάζουμε περισσότερο εκεί. Δουλεύουμε στον κινητήρα, αλλά και στα ηλεκτρονικά, στην αεροδυναμική, στο πλαίσιο. Πέρυσι η μοτοσυκλέτα μας ήταν ισορροπημένη».

 

«Και βέβαια να θυμηθούμε ότι ο Dovizioso από την Aragon κι έπειτα ήταν ο οδηγός που συγκέντρωσε τους περισσότερους βαθμούς: 62, έναντι 53 του Rossi, 51 του Lorenzo και 50 του Marquez».

 

Ωστόσο οι περισσότεροι από τους αντιπάλους τους, φέρνουν κάποια αναβάθμιση του πλαισίου σε κάθε τεστ σχεδόν, την ώρα που οι κόκκινοι δείχνουν πιο συντηρητικοί σ’ αυτό το κομμάτι.

 

«Για την ώρα δεν σχεδιάζουμε να έχουμε κάποιο καινούργιο πλαίσιο. Δουλεύουμε καλά με αυτό που έχουμε, επειδή έχουμε τη δυνατότητα να το προσαρμόζουμε».

 

«Το πρόβλημά μας είναι με το πλαίσιο, υπό την έννοια ότι χωρίς τα φτεράκια η μοτοσυκλέτα μας δεν είναι σωστά ισορροπημένη».

 

Και περάσαμε στα «φτεράκια». Ο Jorge Lorenzo έχει επισημάνει τη διαφορά που κάνουν, ειδικά σε ορισμένες πίστες όπως για παράδειγμα η COTA.

 

Η απαγόρευσή τους έγινε γνωστή αρκετά νωρίς, δίνοντας χρόνο σε όλους να δουλέψουν πάνω σ’ ένα εναλλακτικό φέρινγκ. Αυτό της Ducati πάντως δεν δούλεψε και στρέφονται σε άλλη λύση.

 

«Εμείς είμαστε που υποφέρουμε περισσότερο από αυτή την αλλαγή και πιθανότατα υποτιμήσαμε τα μειονεκτήματα», απαντά ο DallIgna. «Το λάθος ήταν δικό μας, υπό την έννοια ότι θα μπορούσαμε να το καλύψουμε μ’ ένα νέο φέρινγκ».

 

Το οποίο ακόμα δεν το έχουμε δει. Βέβαια πλέον θα χρειαστεί αρκετός καιρός μέχρι να έρθει ένας αντικαταστάτης του «σφυροκέφαλου».

 

«Όπως είπε και ο Dovizioso, αυτή τη στιγμή τα μειονεκτήματα είναι περισσότερα από τα πλεονεκτήματα. Έχουμε κάθετη δύναμη μπροστά, αλλά χάνουμε πολύ σε τελική».

 

«Δουλεύουμε πάνω σ’ αυτό αλλά πρέπει να είμαστε σίγουροι πριν το φέρουμε. Προτιμώ να περιμένω μερικούς αγώνες για να είμαστε σίγουροι για τα πλεονεκτήματά του».

 

«Θα περάσουν μερικοί μήνες προτού το δείτε. Ο κανονισμός έχει αλλάξει και πρέπει να βρούμε εναλλακτικές λύσεις».

 

Τέλος, μίλησε για τα άλλα ανοιχτά «μέτωπα» της Ducati.

 

«Το εξελικτικό μας πρόγραμμα, το οποίο δουλεύουμε από την Αργεντινή, έχει ξεκαθαριστεί και οδεύουμε στη σωστή κατεύθυνση».

 

«Υπήρξε πρόοδος στο τεστ της Jerez και θα υπάρξει κι άλλη την Δευτέρα στο τεστ του Mugello. Ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε για να βελτιωθούμε».

 

«Είμαι ήρεμος. Αυτή τη στιγμή, το χειρότερο πράγμα που θα μπορούσαμε να κάνουμε, είναι να προκαλέσουμε σύγχυση».

Επόμενο άρθρο »

Nakagami και Morbidelli...

« Προηγούμενο άρθρο

Melandri: Έτοιμος για την πίεση!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα