• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Εσφαλμένες προσδοκίες...
Τι υποτίμησαν Ducati και Lorenzo
Νέα 16/05/2017 - 17:36

Έξι μήνες μετά το επίσημο τεστ της Valencia, στα μέσα Νοεμβρίου και η Ducati έχει συνειδητοποιήσει πως η κατάργηση των φτερών συνιστούσε πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα απ’ ότι αρχικά υπολόγιζαν.

 

Πρόσφατα, ο Αθλητικός Διευθυντής των κόκκινων - ο Paolo Ciabatti - έδωσε συνέντευξη, εξηγώντας αυτό ακριβώς.

 

Πως δηλαδή οι πρώτες εντυπώσεις από το τεστ της Valencia - με την Desmosedici να έχει ακόμα τα φτεράκια - κάλυψαν τις μεγάλες δυσκολίες που θα συναντούσαν στη συνέχεια τόσο οι κόκκινοι, όσο και ο Lorenzo.

 

«Πιστέψαμε ότι η μετάβαση θα ήταν πολύ πιο ομαλή και αυτό επειδή δεν νομίζαμε ότι θα χάναμε τόσο πολύ χωρίς τα φτεράκια, ειδικά σε ορισμένες περιπτώσεις».

 

«Πιστέψαμε ότι με διαφορετικές λύσεις θα ανταπεξερχόμασταν, αλλά - ειδικά σε κάποιες πίστες - είχαμε πολλά προβλήματα με τη σούζα του μπροστά τροχού».

 

«Αυτό δεν βοηθά τα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας μας που έχει πολύ μεγάλη ιπποδύναμη, αλλά ούτε και στα φρένα με την απουσία κάθετης δύναμης».

 

«Συνειδητοποιήσαμε ότι τα πράγματα θα ήταν πιο δύσκολα απ’ ότι πιστέψαμε και ο Jorge κατάλαβε ότι η μοτοσυκλέτα είναι πιο περίπλοκη απ’ ότι περίμενε μετά το πρώτο του τεστ».

 

«Στην Valencia είχαμε ακόμα τα φτερά και ο Jorge προερχόταν από ένα επιτυχημένο Σ/Κ κι έτσι η πρώτη του εντύπωση ήταν πολύ θετική».

 

«Όμως μετά, στην Sepang, δεν είχε καλή αίσθηση κι άρχισε να πειράζει την εργονομία και άλλαξε τη θέση οδήγησης».

 

«Όμως δεν δούλεψε αυτό κι επιστρέψαμε στην κανονική θέση, ενώ τώρα έμαθε πως να οδηγά μια διαφορετική μοτοσυκλέτα, χρησιμοποιώντας πολύ το πίσω φρένο, κάτι που δεν έκανε στην Yamaha».

 

«Προφανώς κι εμείς δουλέψαμε με τη μοτοσυκλέτα για να την κάνουμε πιο ομαλή για το στυλ του. Έχουμε ακόμα πολλή δουλειά, αλλά στην Jerez οι κόποι μας ανταμείφθηκαν μ’ ένα καλό αποτέλεσμα».

 

Τέλος, ο Paolo Ciabatti μίλησε και για το πως είναι να δουλεύεις με τον Jorge Lorenzo μέσα στο γκαράζ, σ’ ένα αγωνιστική τριήμερο.

 

«Είναι θετικός τύπος. Προφανώς όταν υπάρχει ένταση και αδρεναλίνη, όπως στην Αργεντινή για παράδειγμα, δεν μπορείς να είσαι σούπερ ήρεμος».

 

«Όμως ο Jorge νοιώθει την υποστήριξη της ομάδας και είναι ένας αναβάτης με τον οποίο μπορείς πολύ εύκολα να δουλέψεις μαζί».

Επόμενο άρθρο »

Δεν «κλωτσά» πια σαν τρελή!

« Προηγούμενο άρθρο

Lorenzo: Να προσέχει

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα