Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το προτελευταίο GP διεξάγεται στην πίστα Sepang της Μαλαισίας, μια πίστα που τη γνωρίζουν όλοι πάρα πολύ καλά.
Η πίστα, που σχεδιάστηκε από τον Hermann Tilke και εγκαινιάστηκε το 1999, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στο Ημερολόγιο Αγώνων, μετά το Silverstone.
Η Sepang είναι μια από τις πιο δύσκολες πίστες για τα φρένα και η Brembo, όπως και στην περίπτωση του Motegi, τη βαθμολογεί με 5 στα 5 όσον αφορά στη δυσκολία της.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με την Brembo, το 29% του αγώνα οι οδηγοί τον περνούν στα φρένα, ενώ το αντίστοιχο διάστημα για τα μονοθέσια της F1 είναι 17%.
Οι δυο πιο δύσκολες για τα φρένα στροφές της πίστας, είναι η πρώτη και η τελευταία.
Στην 1 οι αναβάτες φτάνουν με ταχύτητα 318χλμ/ώρα και κατεβαίνουν στα μόλις 74χλμ/ώρα, φρενάροντας για 263 μέτρα.
Είναι στα φρένα για 5.3’’ με μέγιστη επιβράδυνση στο 1.5g και μέγιστη δύναμη στη μανέτα στα 6.8kg.
Η 15 είναι στο τέλος της πίσω ευθείας και οι οδηγοί αναπτύσσουν τελική στα 311χλμ/ώρα για να κατέβουν στα 72χλμ/ώρα.
Φρενάρουν σε απόσταση 270 μέτρων για 5.6’’ ενώ η μέγιστη επιβράδυνση είναι στο 1.5g και η δύναμη που ασκείται στη μανέτα στα 6.1kg.