• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγούμε την πρωτότυπη Triumph
Με τον κινητήρα της Moto2 για το 2019
Νέα 24/08/2018 - 21:41

Σε αποκλειστικότητα για την Ελλάδα θα οδηγήσουμε, την Δευτέρα το πρωί, την τελική πρωτότυπη μοτοσυκλέτα επίδειξης του κινητήρα της Triumph για την κατηγορία Moto2. 

Ο τρικύλινδρος 765 κ. εκ. Triumph Moto2 κινητήρας που αποτελεί εξέλιξη αυτού της Street Triple του 2017 θα κινεί τις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Moto2 των MotoGP από το 2019.

Μείνετε συντονισμένοι για τις εντυπώσεις μας από την αποκλειστική αυτή παρουσίαση την Δευτέρα το απόγευμα. 

 


Δελτίο Τύπου


ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ -  ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ TRIUMPH MOTO2

 

Γιορτάζοντας την επιστροφή της Triumph στο κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων μοτοσυκλέτας, για τη σεζόν Moto2 του 2019, στο πλαίσιο του Βρετανικού Γκραν Πρι MotoGP,

Θα λάβουν χώρα τρεις εκδηλώσεις:

 

  • • Οι αναβάτες Moto2 επισκέπτονται το εργοστάσιο της Triumph για την αποκάλυψη της τελικής πρωτότυπης μοτοσυκλέτας επίδειξης του κινητήρα.

     

  • • Η Triumph υποστηρίζει με υπερηφάνεια την φιλανθρωπική δημοπρασία "Two Wheels for Life" της “Day of Champions”, με δύο σημαντικά δώρα.

     

  • • Ιστορικός γύρος της πίστας με την τελική πρωτότυπη μοτοσυκλέτα επίδειξης του κινητήρα Triumph Moto2, λίγο πριν από τον αγώνα Moto2 – θα την οδηγήσει ο πρώην πρωταθλητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike και σχολιαστής του MotoGP, James Toseland.

 

 

Παρουσιάζοντας τον τελικό κινητήρα της Moto2 για την σεζόν 2019 και έπειτα:

  • •Ολοκληρώθηκε η φάση ανάπτυξης του κινητήρα μετά από αυστηρές δοκιμές.

  •  

  • •Οι στόχοι επιδόσεων επιτεύχθηκαν και ο κινητήρας προετοιμάστηκε για αγώνες.

  •  

  • •Η τελική φάση της ρύθμισης της ECU και της βελτιστοποίησης του πλαισίου είναι εντός του στόχου.

 

ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΓΥΡΟΣ ΠΙΣΤΑΣ

Λίγο πριν από τον αγώνα Moto2 την Κυριακή 26 Αυγούστου στο Βρετανικό Γκραν Πρι του Silverstone, ο πρώην Πρωταθλητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike και σχολιαστής του MotoGP James Toseland, θα οδηγήσει την τελική πρωτότυπη μοτοσυκλέτα επίδειξης του κινητήρα Triumph με το εντυπωσιακό σχέδιο Union Jack, σε έναν ιστορικό γύρο της πίστας ενώπιον χιλιάδων οπαδών.

Αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή στην αγωνιστική ιστορία της Triumph, με τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα Moto2 των 765κ.εκ. να μπαίνει στην πίστα κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου Γκραν Πρι για πρώτη φορά.

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Στις 19 Ιουνίου 2018 οι νέοι ισχυροί τρικύλινδροι κινητήρες Moto2 των 765κ.εκ. της Triumph συνδυάστηκαν με τις υπερ-ρυθμιζόμενες ECU της Magneti Marelli, καθώς και με μερικά από τα πρωτότυπα πλαίσια των κατασκευαστών σασί του πρωταθλήματος για πρώτη φορά, με τα αποτελέσματα να βρίσκονται εντός χρονοδιαγράμματος για την αγωνιστική περίοδο του 2019.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, τρεις από τις ομάδες κατασκευαστών πλαισίων (Kalex, KTM και NTS) έτρεξαν για πρώτη φορά τον κινητήρα 765κ.εκ. Moto2 της Triumph στην πίστα με τα πρωτότυπα πλαίσια του 2019, πιέζοντας τον κινητήρα σε σχεδόν αγωνιστικές συνθήκες.

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ TRIUMPH 765κ.εκ. 2019 MOTO2

Με τριετή σύμβαση με τη Dorna - την κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων του MotoGP - η Triumph πρόκειται να προμηθεύσει έναν ειδικό τρικύλινδρο κινητήρα Triumph 765κ.εκ. αγωνιστικών προδιαγραφών, βασισμένο σε αυτόν της Street Triple του 2017.

Ο νέος κινητήρας είναι μια σημαντική εξέλιξη του κινητήρα της νικήτριας αγώνων Daytona 675R, που έχει οδηγήσει σε νίκες στο Isle of Man TT, στο Daytona 200 και στην κατάκτηση του Βρετανικού Πρωταθλήματος Supersports το 2014 και το 2015.

Με βάση των υψηλότερων προδιαγραφών κινητήρα 765κ.εκ. της Street Triple RS, ο αγωνιστικός τρικύλινδρος κινητήρας Triumph Moto2 έχει εξελιχθεί και ρυθμιστεί για μεγάλη αναβάθμιση σε δύναμη και ροπή με τις ακόλουθες μετατροπές:

 

  • Τροποποιημένη κυλινδροκεφαλή με αναθεωρημένες θύρες εισόδου και εξαγωγής για βελτιστοποιημένη ροή καυσίμου.

  • Βαλβίδες τιτανίου και πιο σκληρά ελατήρια βαλβίδων για αυξημένες στροφές.

  • Αγωνιστικό κιτ εναλλάκτη χαμηλής εξόδου για μειωμένη αδράνεια.

  • Υψηλότερη 1η σχέση στην μετάδοση.

  • Αγωνιστικός συμπλέκτης ολίσθησης με δυνατότητα ρυθμίσεων.

  • Ειδική αγωνιστική ECU - θα εξελιχθεί με τη Magneti Marelli.

  • Αναθεωρημένα καλύμματα κινητήρα για μειωμένο πλάτος.

  • Διαφορετικό καζανάκι για να επιτρέψει καλύτερη τοποθέτηση λαιμών.

 

Στο δρόμο, ο νέος κινητήρας των 765κ.εκ. της κορυφαίας στην κατηγορία Street Triple RS προσφέρει υψηλότερο από ποτέ επίπεδο απόδοσης για μια Street Triple - παρέχοντας ισχύ 123PS @ 11,700σαλ και ροπή 77Nm @ 10,800σαλ.

 

Διαθέτει περισσότερα από 80 νέα εξαρτήματα σε σύγκριση με τον κινητήρα της προηγούμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης της διαμέτρου και της διαδρομής. Τα ολοκαίνουργια εξαρτήματα του κινητήρα περιλαμβάνουν:

  • νέο στρόφαλο

  • νέα έμβολα

  • νέες μπιέλες και αντικραδασμικούς άξονες

  • κύλινδροι αλουμινίου με επίστρωση Nikasil

  • αναθεωρημένο κιβώτιο ταχυτήτων.

 

Ο αγωνιστικών προδιαγραφών κινητήρας Triumph 765κ.εκ. Moto2 έχει σχεδιαστεί για να του επιτρέπεται να αναπνέει πιο ελεύθερα και να ανεβάζει περισσότερες στροφές σε σχέση με τον κινητήρα παραγωγής, για αυξημένη συνολική απόδοση. Άλλες αλλαγές έχουν γίνει ειδικά για την προσαρμογή του κινητήρα για αγωνιστική χρήση.

 

 

Επόμενο άρθρο »

Dovi: Τα σαμαράκια;

« Προηγούμενο άρθρο

Vinales: Σήμερα το διασκέδασα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα