• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας 2019, Qatar
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Φρενάροντας στην Aragon
Μια δύσκολη, για τα φρένα, πίστα
Νέα 20/09/2018 - 09:44

Για τρίτη φορά φέτος, το MotoGP επιστρέφει σε Ισπανικό έδαφος για τον 14ο Γύρο της φετινής Αγωνιστικής χρονιάς.

 

Η πίστα της Aragon, η νεότερη Ισπανική πίστα, είναι αυτή που φιλοξενεί το επερχόμενο GP. Μια πίστα που έχει σχεδιάσει ο γνωστός Hermann Tilke, σε συνεργασία με τον οδηγό της F1, Pedro De La Rosa.

 

Η πίστα μπήκε στο Ημερολόγιο το 2010 και το χαρακτηριστικό της είναι οι δυο μεγάλες ευθείες. Σε ό,τι αφορά στα φρένα, είναι αρκετά δύσκολη.

 

Ειδικά στο πρώτο κομμάτι της, στα πρώτα δυο χιλιόμετρα, υπάρχουν αρκετές στροφές που δεν αφήνουν τα φρένα να κρυώσουν.

 

Σύμφωνα με την Brembo, που κάθε φορά μας στέλνει πολύτιμη πληροφόρηση, η πίστα παίρνει βαθμό δυσκολίας «4» στα «5».

 

Δυο είναι οι πιο δύσκολες στροφές της Ισπανικής πίστας και οι δυο στο τέλος των ευθειών.

 

Η πρώτη είναι η 16, στο τέλος της μεγαλύτερης ευθείας (968μ), εκεί όπου από τα 344χλμ/ώρα οι αναβάτες φτάνουν τα 139χλμ/ώρα.

 

Φρενάρουν για 4,6’’ σε απόσταση που φτάνει τα 286 μέτρα, με μέγιστη επιβράδυνση στο 1,5g και δύναμη που ασκείται στη μανέτα στα 8,1kg που είναι ρεκόρ για το MotoGP.

 

Η άλλη δύσκολη στροφή είναι η 1, στο τέλος της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού. Εκεί, από τα 285χλμ/ώρα φτάνουν στα μόλις 89χλμ/ώρα.

 

Οι οδηγοί φρενάρουν για 5’’ σε 245 μέτρα με μέγιστη επιβράδυνση στο 1,5g και δύναμη που ασκείται στη μανέτα του φρένου στα 6,6kg.

 

Επόμενο άρθρο »

Αγγίζοντας τις 800 νίκες!

« Προηγούμενο άρθρο

Άλλο ένα καταπληκτικό Σ/Κ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ VALENCIA
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ
  • 2. ΚΑΛΟΣ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟΣ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ