Οι απόψεις ανθρώπων που έγραψαν -και συνεχίζουν να γράφουν- τη δική τους ιστορία στο χώρο των MotoGP, όπως ο Jeremy Burgess, έχουν βαρύνουσα σημασία.
Ο Αυστραλός μηχανικός με την 30ετή θητεία στα GP και 12 Παγκόσμιους τίτλους στο ενεργητικό του δουλεύοντας στο πλευρό των Freddie Spencer, Wayne Gardner, Mick Doohan και Valentino Rossi, μίλησε με σκληρά λόγια για την επιλογή των ανθρώπων που διοικούν το σπορ να αντικαταστήσουν την κατηγορία των 250cc με τη Moto2.
Θυμίζουμε ότι στη νεοσύστατη αυτή κατηγορία θα παίρνουν μέρος μοτοσυκλέτες με πρωτότυπο πλαίσιο και τον 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 600cc που ετοιμάζει η Honda η οποία είναι ο επίσημος προμηθευτής της Moto2.
«Δεν είναι σωστή λύση για το μέλλον των GP και πιστεύω πως η Dorna δεν έπρεπε να εμπλακεί σε αυτήν την υπόθεση. Διατυμπάνιζαν ότι στη νέα κατηγορία (Moto2) το κόστος θα ήταν πολύ μικρό και ισχυρίζονταν πως με 100.000 ευρώ θα μπορούσε κανείς να τρέξει σε όλο το Πρωτάθλημα, πράγμα που όπως αποδεικνύεται είναι αδύνατο να συμβεί», δήλωσε ο 56χρονος μηχανικός και δεν έχει άδικο αφού για τη δημιουργία μιας ομάδας υψηλού επιπέδου, με δύο αναβάτες στο δυναμικό της, απαιτούνται τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια ευρώ, ποσό παραπλήσιο με αυτό που ξόδευαν οι περισσότερες ομάδες στα 250cc.
Και ο Burgess συνεχίζει στο ίδιο μήκος κύματος: «Το τελευταίο πράγμα που χρειαζόμασταν ήταν μια νέα κατηγορία 600cc. 'Σκότωσαν' τα 250άρια, μια φανταστική κατηγορία με πολύ σημαντική ιστορία, για να την αντικαταστήσουν με μια κατηγορία που ήδη υπάρχει σε ένα άλλο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα (WSBK) αλλά και σε πολλά εθνικά Πρωταθλήματα. Αν μπορούσε να γίνει ένα συγκριτικό ανάμεσα σε μια μοτοσυκλέτα που μετέχει στην κατηγορία Supersport 600 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και σε μια της Moto2 θα βλέπαμε ότι αυτή των SS είναι ταχύτερη σχεδόν από τις περισσότερες της νέας κατηγορίας. H Dorna έπρεπε να κρατήσει τα χρήματα και να ενισχύσει τα MotoGP ή ακόμα και να δώσει κίνητρα στις κορυφαίες ομάδες των 250cc να ανέβουν στη μεγάλη κατηγορία».

BURGESS: «Λάθος κίνηση η Moto2»
Δε... μασάει τα λόγια του ο πολύπειρος Αυστραλός μηχανικός
Νέα 03/12/2009 - 13:19
Επόμενο άρθρο »
Eπιστροφή στα 1000cc και δραστική μείωση των ηλεκτρονικών θέλει ο ROSSI
« Προηγούμενο άρθρο
DENNING: "Η σταθερότητα, το ζητούμενο για την επόμενη χρονιά."
Σχετικά άρθρα
Πρωτοσέλιδο
-
Τραγική εκστρατεία για την οδική ασφάλεια από το Υπουργείο Μεταφορών
-
WorldSBK: Τέλειο σαββατοκύριακο για τον κυρίαρχο Razgatlioglu στην Γαλλια
-
Οι Πρωταθλητές του Dragbike European Championship
-
H Νέα Suzuki Hayabusa Special Edition είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή!
-
Βάθρο-πρόκριση πήρε ο Γιάννης Περιστεράς #41 στο CIV στην Imola
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Marc MARQUEZ | SPA | 487 |
2 | Alex MARQUEZ | SPA | 305 |
3 | Francesco BAGNAIA | ITA | 237 |
4 | Marco BEZZECCHI | ITA | 197 |
5 | Pedro ACOSTA | SPA | 183 |
6 | Franco MORBIDELLI | ITA | 161 |
7 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 161 |
8 | Fabio QUARTARARO | FRA | 129 |
9 | Fermin ALDEGUER | SPA | 127 |
10 | Johann ZARCO | FRA | 117 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Manuel GONZALEZ | SPA | 217 |
2 | Aron CANET | SPA | 179 |
3 | Diogo MOREIRA | BRA | 175 |
4 | Barry BALTUS | BEL | 153 |
5 | Jake DIXON | GBR | 152 |
6 | Celestino VIETTI | ITA | 116 |
7 | Daniel HOLGADO | SPA | 112 |
8 | Deniz ÖNCÜ | TUR | 100 |
9 | Abert ARENAS | SPA | 96 |
10 | Senna AGIUS | AUS | 93 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 270 |
2 | Angel PIQUERAS | SPA | 206 |
3 | Maximo QUILES | SPA | 168 |
4 | David MUÑOZ | SPA | 163 |
5 | Alvaro CARPE | SPA | 149 |
6 | Joel KELSO | AUS | 132 |
7 | Taiyo FURUSATO | JPN | 103 |
8 | David ALMANSA | SPN | 101 |
9 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 100 |
10 | Valentin PERRONE | ARG | 98 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία