• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
WSBK: Δίνει το ρυθμό ο HASLAM
O «Pocket Rocket» σκόρπισε χαμόγελα στις τάξεις της Suzuki με τις επιδόσεις του...
Νέα 10/12/2009 - 10:46

O Leon Haslam με την GSX-R 1000 K10 ήταν ο πρωταγωνιστής της 1ης μέρας των δοκιμών εξέλιξης που διεξάγονται στην πίστα της Valencia.

O 26χρονος που για πρώτη φορά στην καριέρα του στα Superbike έχει την ευκαιρία να αγωνιστεί με εργοστασιακή ομάδα, συμπλήρωσε 75 γύρους έχοντας ως καλύτερο χρόνο το 1'34"5.

Οι επιδόσεις του σκόρπισαν ικανοποίηση στις τάξεις της Suzuki Alstare που θέλει να επιστρέψει σε πρωταγωνιστικό ρόλο μετά την απογοητευτική σεζόν που είχε φέτος. Ο έτερος αναβάτης της ομάδας, Sylvain Guintoli δεν τα πήγε τόσο καλά μένοντας στην τελευταία θέση με χρόνο 1'36"1.

Ο Max Biaggi σημείωσε τον 2ο καλύτερο χρόνο της ημέρας όντας 2 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από τον «Pocket Rocket» Ηaslam.Leon Haslam

Leon Haslam
Ο «Ρωμαίος Αυτοκράτορας» δοκίμασε νέες αναρτήσεις εμπρός και πίσω οι οποίες σύμφωνα με τον ίδιο βελτίωσαν τη συμπεριφορά της Aprilia RSV4. O καλύτερος χρόνος του ήταν το 1'34"7 και συνολικά πραγματοποίησε 72 γύρους. Ο Leon Camier έμεινε πιο πίσω σημειώνοντας σχεδόν ίδιο χρόνο με τον δοκιμαστή της ομάδας, Alex Hoffman.

Παρά την -ανώδυνη- πτώση που είχε ο James Toseland σημείωσε τον 3ο χρόνο της ημέρας. O Βρετανός στη 2η παρουσία του με την Yamaha R1 δείχνει ότι είναι θέμα χρόνου να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της νέας του μοτοσυκλέτας. Πιο πίσω έμεινε ο Πρωταθλητής της κατηγορίας Supersport, Cal Crutchlow που θα οδηγεί και αυτός φέτος για λογαριασμό της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha.

Ταχύτερος αναβάτης της Honda ήταν οMax Biaggi
Max Biaggi
Jonathan Rea που είχε ως καλύτερο χρόνο το 1'34"9, ενώ πιο αργός ήταν ο Γερμανός Max Neukirchner.

Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα λάστιχα της Pirelli που φορούσαν οι μοτοσυκλέτες δεν ήταν «μαρκαρισμένα» με αποτέλεσμα να μην είναι ευδιάκριτο αν οι αναβάτες χρησιμοποιούσαν μαλακές γόμες ή πιο σκληρές για αγώνα.

Στην πίστα βρίσκεται και η KTM με τον Martin Bauer να δοκιμάζει την πρωτότυπη 1190 RC8 R με την οποία το Αυστριακό εργοστάσιο θα πάρει μέρος στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Superbike (IDM) του 2010. «Δοκιμάζουμε μαζί με τον νέο μας αναβάτη κάποιες αλλαγές στα ηλεκτρονικά και το πλαίσιο», σχολίασε ο Ιταλός μηχανικός Raccio που επί χρόνια εργαζόταν στη Ducati.

Αναλυτικά οι χρόνοι:
1. Haslam (Suzuki) 1'34"5
2. Biaggi (Aprilia) 1'34"7
3. Toseland (Yamaha) 1'34"8
4. Rea (Honda) 1'34"9
5. Crutchlow (Yamaha) 1'35"1
6. Neukirchner (Honda) 1'35"8
7. Camier (Aprilia) 1'35"8
8. Hoffman (Aprilia - δοκιμαστής) 1'35"8
9. Guintoli (Suzuki) 1'36"1

Επόμενο άρθρο »

BMW S1000RR: Κατά μέτωπο επίθεση στον Ιαπωνικό ανταγωνισμό.

« Προηγούμενο άρθρο

ΜΟΤΟ2: Συνεχίζουν οι δοκιμές.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ