Στη Valencia είχαμε την ευκαιρία να δούμε σε άμεση αντιπαράθεση την Honda CBR600RR που πρωταγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport με κάποια από τα πρωτότυπα της Moto2.
Tα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά για τη νέα κατηγορία των MotoGP καθώς τα νέα πρωτότυπα που χρησιμοποιούν προς το παρόν κινητήρα από CBR600RR μιας και τα μοτέρ που ετοιμάζει η Honda δεν είναι ακόμα έτοιμα, υστερούσαν σημαντικά σε επιδόσεις σε σχέση με τα Supersport.
Για του λόγου το αληθές ο Kenan Sofuoglu με την αγωνιστική CBR600RR της Ten Kate Honda η οποία είναι κατά 22 κιλά βαρύτερη από τα πρωτότυπα της Μoto2, γύρισε την πίστα σε 1'36"1, τη στιγμή που ο ταχύτερος αναβάτης της νέας κατηγορίας, o Παγκόσμιος Πρωταθλητής των 125cc, Julian Simon ήταν 1,6 δευτερόλεπτα πιο αργός (1'37"7).
Να σημειωθεί ότι ο Ισπανός αναβάτης του Team Aspar οδήγησε το πρωτότυπο της BQR Blusens αφού ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει το θέμα της Aprilia που είχε αναλάβει να δώσει πλαίσια στην ομάδα, αλλά αποφάσισε να αναστείλει το project της στη Moto2.
Στους χρόνους θα δείτε ότι τον καλύτερο χρόνο της Moto2 σημείωσε ο Anthony west με την ΜΖ ωστόσο η μοτοσυκλέτα που οδήγησε ο Αυστραλός ήταν η Stiggy Honda CBR600RR με την οποία συμμετείχε φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport. H εν λόγω μοτοσυκλέτα είχε καινούργιο ψαλίδι, νέο μπροστινό σύστημα και φορούσε τα slicks λάστιχα της Dunlop.
Σίγουρα τα αποτελέσματα κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικά είναι για τη νεοσύστατη κατηγορία που θα αντικαταστήσει τα 250cc καθώς αυτοί που αποφάσισαν την αλλαγή αυτή πίστευαν ότι οι επιδόσεις των μοτοσυκλετών της Moto2 θα ήταν σαφώς καλύτερες από αυτές των μοτοσυκλετών της Supersport, πράγμα που προς το παρόν τουλάχιστον δε συμβαίνει.
Χρειάζεται ακόμα πολύ δουλειά για να μπορέσουν τα νέα πρωτότυπα να βρουν καλό ρυθμό, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι κινητήρες που ετοιμάζει η Honda και οι οποίοι αναμένεται να φτάσουν στις ομάδες τον Φλεβάρη.
Χρόνοι Moto2:
Anthony West (MZ) 1.37.1
Simon (BQR) 1.37.7
Rolfo (Sutter) 1.37.9
De Megglio (Kalex) 1.38.5
Pons (Kalex) 1.38.7
De Rossa (Tech3) 1.39.1
De Gea ( ) 1.39.2
Karol Abraham (FTR) 1.39.9
Χρόνοι Supersport:
Kenan Sofuoglu (Honda) 1.36.1
Michel Pirro (Honda) 1.36.4
MOTO2: Οι μοτοσυκλέτες της Supersport πάνε καλύτερα!
Απογοητευτικές οι επιδόσεις των πρωτότυπων της Moto2...
Νέα 11/12/2009 - 09:56
Επόμενο άρθρο »
ΜΟΤΟGP: Επίσκεψη στην Geo Technology.
« Προηγούμενο άρθρο
GRAZIANO ROSSI: "Μόλις πιστέψεις ότι είσαι ο καλύτερος, σταματάς να βρίσκεσαι στην κορυφή..."
Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Πρωτοσέλιδο
-
Μπορεί κανείς να σταματήσει τον Marc Marquez από το να γράψει ιστορία;
-
Η Honda Racing Corporation και ο Luca Marini επεκτείνουν το συμβόλαιό τους έως το 2026
-
Ο Johann Zarco συνεχίζει με την CASTROL Honda LCR για το 2026 και 2027
-
H 15χρονη Αντωνία Κορρέ πρώτη στο Γυναικείο Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU
-
Βάθρο για τον 15χρονο Κωνσταντίνο Καπούνταλη στον 3ο γύρο του BMU
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Marc MARQUEZ | SPA | 455 |
2 | Alex MARQUEZ | SPA | 280 |
3 | Francesco BAGNAIA | ITA | 228 |
4 | Marco BEZZECCHI | ITA | 197 |
5 | Pedro ACOSTA | SPA | 164 |
6 | Franco MORBIDELLI | ITA | 161 |
7 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 154 |
8 | Fermin ALDEGUER | SPA | 126 |
9 | Johann ZARCO | FRA | 114 |
10 | Fabio QUARTARARO | FRA | 109 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Manuel GONZALEZ | SPA | 204 |
2 | Aron CANET | SPA | 179 |
3 | Diogo MOREIRA | BRA | 173 |
4 | Barry BALTUS | BEL | 147 |
5 | Jake DIXON | GBR | 132 |
6 | Celestino VIETTI | ITA | 106 |
7 | Deniz ÖNCÜ | TUR | 100 |
8 | Albert ARENAS | SPA | 96 |
9 | Senna AGIUS | AUS | 93 |
10 | Marcos RAMIREZ | SPA | 89 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 250 |
2 | Angel PIQUERAS | SPA | 181 |
3 | Maximo QUILES | SPA | 164 |
4 | David MUÑOZ | SPA | 155 |
5 | Alvaro CARPE | SPA | 146 |
6 | Joel KELSO | AUS | 123 |
7 | Valentin PERRONE | ARG | 92 |
8 | Ryusei YAMANAKA | JPN | 90 |
9 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 89 |
10 | David ALMANSA | SPA | 88 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία