• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MOTOGP: Περιορισμός των κινητήρων για τις wildcard συμμετοχές.
Τροποποιήσεις κανονισμών, μετά τη συμμετοχή του Spies στην Valencia.
Νέα 14/12/2009 - 09:18

Η ανακοίνωση της Yamaha ότι ο Ben Spies θα συμμετείχε έκτακτα στον αγώνα της Valencia δημιούργησε ένα εύλογο ερώτημα σε δημοσιογράφους και οπαδούς: Οι κανονισμοί προέβλεπαν 5 κινητήρες για τους 7 τελευταίους αγώνες του Πρωταθλήματος. Πως όμως αυτός ο κανονισμός επηρέαζε έναν wildcard σαν τον Spies; Πόσους κινητήρες διακούται μια έκτακτη συμμετοχή. Οι κανονισμοί δεν είναι σαφείς για τη συγκεκριμένη περίπτωση, οπότε η απάντηση είναι, όσους επιθυμεί η Yamaha να του παρέχει.

 

Θεωρητικά, ο Spies και κάθε άλλος σε παρόμοια περίπτωση θα μπορούσε να έχει έναν καινούριο κινητήρα, σε κάθε αγώνα που ξεκινάει. Η επιτροπή αγώνων αναγνώρισε αμέσως την παράβλεψή της αυτή, αλλά ταυτόχρονα τόνισε ότι οι έκτακτες συμμετοχές στα MotoGP είναι τόσο σπάνιες, που δύσκολα αυτό θα αποτελούσε πρόβλημα. Κατά συνέπεια, οι έλλειψη συγκεκριμένων κανονισμών, δύσκολα θα επηρέαζε το αποτέλεσμα του Πρωταθλήματος.

 

Παρόλα τα παραπάνω, περισσότερο για λόγους τυπικότητας, η επιτροπή αγώνων ένιωσε ότι έπρεπε να κάνεις κάποιες τροποποιήσεις στους κανονισμούς, έτσι ώστε να αποφευχθούν συγχύσεις και ερωτηματικά στο εγγύς μέλλον: “Κάθε κατασκευαστής δικαιούται δύο επιπλέον κινητήρες, που θα χρησιμοποιούνται μόνο σε περίπτωση συμμετοχής κάποιου wildcard αναβάτη”, ΄συμφωνα με τις πλέον πρόσφατες αλλαγές των κανονισμών. Με άλλα λόγια, κάθε κατασκευαστής μπορεί να έχει διαθέσιμες δύο μοτοσυκλέτες, για κάποια wildcard συμμετοχή, αλλά αυτές οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για ολόκληρη τη σεζόν, αποκλειστικά από wild card αναβάτες.

 

Παρόλο που ο κανονισμός έχει περισσότερο διαδικαστικό χαρακτήρα, περιορίζει σημαντικά τη δυνατότητα των κατασκευαστών να δοκιμάζει κινητήρες μέσα στη χρονιά, μέσω των wild card συμμετοχών. Σε συνδυασμό με τον περιορισμό των επίσημων προβλεπόμενων δοκιμών, ο νέος κανονισμός αποτελεί ένα ακόμα αγκάθι στο θέμα εξέλιξης των κινητήρων.

Επόμενο άρθρο »

MOTO2: Επισημοποιήθηκε η συνεργασία του DE ANGELIS με το Team Scot

« Προηγούμενο άρθρο

STIGGY HONDA: Σταματάει την αγωνιστική της δράση.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ