• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
19ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα YAMAHA XMAX Tech MAX 300 και YAMAHA XMAX Tech MAX 400
Νέα Αγοράς 21/05/2020 - 12:11

 

YAMAHA XMAX Tech MAX 300 και 400 


Τι θα συμβεί αν στην χρηστικότητα και την αξιοπιστία προσθέσεις την πολυτέλεια; Οι εκδόσεις Yamaha ΧΜΑΧ Tech MAX 300 και Yamaha ΧΜΑΧ Tech MAX 400!

Δεν υπάρχει αντίρρηση ότι το Yamaha XMAX αποτελεί το κορυφαίο scooter στην κατηγορία του από πλευράς επιδόσεων (κινητήρας Blue core 300 κ.εκ.), ευρυχωρίας (χώρος κάτω από τη σέλα για 2 κράνη full-face) και ποιότητας κατασκευής.

Όταν σε αυτά τα χαρακτηριστικά προσθέσεις μοναδικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, το αισθητικό αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε παρά να προσελκύει όλα τα βλέμματα!

Διπλοί προβολείς LED, αεροδυναμική εξωτερική σχεδίαση, πλαϊνά μοτίβα σε σχήμα μπούμερανγκ, πρωτοποριακή σέλα, αλουμινένια μαρσπιέ, κομψά γραφικά, επιχρωμιωμένο δακτύλιο κοντέρ, αποκλειστικό Tech Kamo και Power Black χρώμα ξίφους και φιμέ πίσω φως είναι ορισμένα από τα στοιχεία που κλέβουν την παράσταση.

Οι εκδόσεις Tech MAX δεν περιορίζονται μόνο σε επιπρόσθετα σχεδιαστικά στοιχεία. Ο οικονομικός κινητήρας 300 κ. εκ. και τα πιρούνια τύπου μοτοσυκλέτας και τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, το XMAX 300 Tech MAX ξεχωρίζει για τη δυναμική πρώτης γραμμής και τη μοναδική του κομψότητα. Αντίστοιχα, ο ισχυρός κινητήρας των 400 κ.εκ. αποτελεί τον ιδανικό σύντροφο για απαιτητικές διαδρομές εντός πόλης αλλά και για πιο μακρινές αποδράσεις.

Τα σημαντικότερα στοιχεία του Yamaha ΧΜΑΧ Tech MAX 300

• Πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας για μεγάλη ευστάθεια

• Μπροστινός τροχός 15 ιντσών και πίσω τροχός 14 ιντσών

• Δισκόφρενα εμπρός και πίσω, με ABS στο βασικό εξοπλισμό

• Ειδική διπλή σέλα και δερμάτινες εσωτερικές επενδύσεις

• Αλουμινένια μαρσπιέ, επιχρωμιωμένος δακτύλιος κοντέρ και άλλα

• Διπλοί προβολείς LED και φιμέ πίσω φως LED

• Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί και Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS)

• Πανίσχυρος και οικονομικός Blue Core κινητήρας 300 κ. εκ.

• Μεγάλος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα για 2 κράνη full-face

• Όργανα LCD και πρίζα 12 V

• Σπορ σχεδίαση MAX με αποκλειστικά χαρακτηριστικά Tech MAX

Τα σημαντικότερα στοιχεία του Yamaha ΧΜΑΧ Tech MAX 400

• Υψηλή ισορροπία στυλ, απόδοσης και λειτουργικότητας.

• Πανίσχυρος κινητήρας 400 κ.εκ. με δυναμική επιτάχυνση

• Ανεμοθώρακας και τιμόνι 2 θέσεων που ρυθμίζονται με εργαλείο

• Μπροστινά και πίσω φώτα LED με φώτα-οδηγούς

• Διπλά μπροστινά δισκόφρενα 267 χιλ. με ABS

• Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί και Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS)

• Μικρών διαστάσεων σπορ σκούτερ 400 κ.εκ.

• Φρένο στάθμευσης για καθημερινή πρακτικότητα

• Μπροστινά πιρούνια τύπου μοτοσυκλέτας για ομαλό χειρισμό

• Μεγάλος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα με εσωτερικό φωτισμό

• Σπορ σχεδίαση MAX με αποκλειστικά χαρακτηριστικά Tech MAX

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά Yamaha ΧΜΑΧ Tech MAX 300

Κινητήρας

  •  - Τύπος κινητήρα: Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, Υγρόψυκτος, SOHC, τετραβάλβιδος
  •  - Κυβισμός: 292κ.εκ.
  •  - Διάμετρος x Διαδρομή: 70.0 χλστ. x 75.9 χλστ.
  •  - Σχέση συμπίεσης: 10.9 : 1
  •  - Μέγιστη ισχύς: 20.6 kW @ 7,250 σ.α.λ.
  •  - Μέγιστη ροπή: 29.0 Nm @ 5,750 σ.α.λ.
  •  - Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ
  •  - Σύστημα καυσίμου: Ψεκασμός καυσίμου
  •  - Σύστημα ανάφλεξης: TCI
  •  - Σύστημα εκκίνησης: Ηλεκτρική
  •  - Σύστημα μετάδοσης: Αυτόματο με τραπεζοειδή ιμάντα
  •  - Κατανάλωση καυσίμου: 3.2 l/100km
  •  - Εκπομπές: CO2 74 g/km

Πλαίσιο

  •  - Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό πιρούνι
  •  - Διαδρομή εμπρός: 110 χλστ.
  •  - Σύστημα πίσω ανάρτησης Αιωρούμενο συγκρότημα μετάδοσης
  •  - Διαδρομή πίσω: 107 χλστ.
  •  - Εμπρός φρένο: Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø267 χλστ.
  •  - Πίσω φρένο: Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø267 χλστ.
  •  - Εμπρός ελαστικό: 120/70-15
  •  - Πίσω ελαστικό: 150/70-13

Διαστάσεις

  •  - Συνολικό μήκος: 2,185 χλστ.
  •  - Συνολικό πλάτος: 766 χλστ. Συνολικό ύψος 1,415-1,465 χλστ. (adjustable windscreen)
  •  - Ύψος σέλας: 800 χλστ.
  •  - Μεταξόνιο: 1,567 χλστ.
  •  - Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 90 χλστ.
  •  - Βάρος: πλήρες υγρών 210kg
  •  - Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 13 λίτρα

Τεχνικά χαρακτηριστικά Yamaha ΧΜΑΧ Tech MAX 400

Κινητήρας

  •  - Τύπος κινητήρα: Μονοκύλινδρος, Υγρόψυκτος, τετράχρονος, 2EEK
  •  - Κυβισμός: 395κ.εκ
  •  - Διάμετρος x Διαδρομή: 83.0 χλστ. x 73.0 χλστ.
  •  - Σχέση συμπίεσης: 10.6 : 1
  •  - Μέγιστη ισχύς: 24.5 kW @ 7,000 σ.α.λ.
  •  - Μέγιστη ροπή: 36.0 Nm @ 6,000 σ.α.λ.
  •  - Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ
  •  - Σύστημα καυσίμου: Ψεκασμός καυσίμου
  •  - Σύστημα ανάφλεξης: TCI
  •  - Σύστημα εκκίνησης: Ηλεκτρική
  •  - Σύστημα μετάδοσης: Αυτόματο με τραπεζοειδή ιμάντα
  •  - Κατανάλωση καυσίμου: 4.18l/100km
  •  - Εκπομπές: CO2 96g/km

Πλαίσιο

  •  - Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό πιρούνι
  •  - Διαδρομή εμπρός: 110 χλστ.
  •  - Σύστημα πίσω ανάρτησης: Αιωρούμενο συγκρότημα μετάδοσης
  •  - Διαδρομή πίσω: 107 χλστ.
  •  - Εμπρός φρένο: Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø267 χλστ.
  •  - Πίσω φρένο: Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø267 χλστ.
  •  - Εμπρός ελαστικό 120/70-15
  •  - Πίσω ελαστικό: 150/70-13

Διαστάσεις

  •  - Συνολικό μήκος: 2,185 χλστ.
  •  - Συνολικό πλάτος: 766 χλστ. Συνολικό ύψος 1,415-1,465 χλστ. (adjustable windscreen)
  •  - Ύψος σέλας: 800 χλστ. Μεταξόνιο 1,567 χλστ.
  •  - Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 90 χλστ.
  •  - Βάρος: πλήρες υγρών 210kg
  •  - Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 13 λίτρα

 

Όπως και όλα τα μοντέλα Yamaha, οι εκδόσεις ΧΜΑΧ Tech MAX 300 και ΧΜΑΧ Tech MAX 400 συμπληρώνονται από μια πλούσια ποικιλία προαιρετικά διαθέσιμων Αξεσουάρ που μπορείτε να προμηθευτείτε από το Δίκτυο Επίσημων Συνεργατών Yamaha

Περισσότερα:
  -  YAMAHA XMAX Tech MAX 300
  -  YAMAHA XMAX Tech MAX 400

Επόμενο άρθρο »

Τελικός του διαγωνισμού Custom Rumble

« Προηγούμενο άρθρο

Repsol Moto Racing 4T

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
MARTIN vs BAGNAIA: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΒΑΛΕΝΘΙΑ;
  • Ο JORGE MARTIN ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΩΝ 17 ΒΑΘΜΩΝ
  • Ο PECCO BAGNAIA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ