Με τις μάχες τους στην κόψη του ξυραφιού ανέβασαν στα ύψη την αδρεναλίνη και μας χάρισαν μοναδικές στιγμές θεάματος αγωνιζόμενοι στα 250cc. Η εν λόγω κατηγορία αποτελεί πλέον κομμάτι της ιστορίας μιας και από το 2010 τα 2χρονα ...ζιζάνια δίνουν τη θέση τους σε 4χρονες μοτοσυκλέτες 600cc.
Οι δύο τελευταίοι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές των 250cc, ο Ηiroshi Aoyama και ο Marco Simoncelli που το 2010 θα αγωνίζονται στα MotoGP, εκφράζουν την άποψή τους για την αλλαγή που συντελείται στην κατηγορία και χωρίς να το σκεφτούν ψηφίζουν «δαγκωτό» 250cc...
«Mου αρέσουν τα 250άρια γιατί απ' όταν ξεκίνησα την καριέρα μου σε ηλικία 5 ετών οδηγούσα 2χρονες μοτοσυκλέτες. Εδώ και 23 χρόνια λοιπόν αγωνιζόμουν με 2χρονα. Λατρεύω τα 2χρονα!», δήλωσε ο τελευταίος Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην ιστορία των 250cc, Hiroshi Aoyama και πρόσθεσε: «Eίναι κρίμα που δεν υπάρχουν πλέον τα 250άρια, νομίζω όμως ότι η νέα κατηγορία Moto2 θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα γιατί ο κινητήρας είναι ίδιος για όλους, ενώ μπορείς να χρησιμοποιήσεις το σασί που σου αρέσει».
Μάλιστα ο Ιάπωνας αποκάλυψε πως έφτασε κοντά στο να τρέξει στη νεοσύστατη κατηγορία κάτι που τελικά δεν θα συμβεί μιας και εξασφάλισε τη συμμετοχή του στα MotoGP me thn Interwetten Honda: «Στα μέσα της σεζόν είχα την ευκαιρία να πάω στη Moto2 και ενδιαφέρθηκα να το κάνω».
Aπό την πλευρά του ο Marco Simoncelli τόνισε πως οι 2χρονες μοτοσυκλέτες των 250cc ήταν το καλύτερο «σχολείο» για τον αναβάτη: «Προτιμώ τις 2χρονες μοτοσυκλέτες και για μένα το 250άρι είναι πολύ καλύτερη μοτοσυκλέτα για τον αναβάτη. Δεν ξέρω αν το κόστος στη Moto2 θα είναι μικρότερο ή όχι, αλλά για τον αναβάτη οι μοτοσυκλέτες των 250cc ήταν σίγουρα καλύτερες».

ΑΟΥΑΜΑ και SIMONCELLI αποθεώνουν τα 250άρια
«Δαγκωτό» 250cc ψηφίζουν οι δύο τελευταίοι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές της κατηγορίας...
Νέα 26/01/2010 - 11:19
Επόμενο άρθρο »
Ο LORENZO καλεί τον κόσμο να βοηθήσει τα θύματα της Αϊτής
« Προηγούμενο άρθρο
O DAVIDE BRIVIO μιλάει για τη νέα σεζόν και το μέλλον του ROSSI
Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Πρωτοσέλιδο
-
Η Bajaj, ιδιοκτήτης της KTM, θέλει να μειώσει τα κόστη κατά 50% -
MV Agusta Sartoria Meccanica – Η Τέχνη της Απεριόριστης Εξατομίκευσης -
Το πρωτότυπο της Yamaha με κινητήρα V4 ολοκληρώνει με επιτυχία τον 2ο Αγώνα στο MotoGP -
O σοβαρός τραυματισμός του Noah Dettwiler, θέμα για το MotoGP -
Η νέα πλήρως ηλεκτρική BBM Hiro έχει πρωτότυπο σχεδιασμό και ταχεία φόρτιση
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Marc MARQUEZ | SPA | 545 |
| 2 | Alex MARQUEZ | SPA | 413 |
| 3 | Marco BEZZECCHI | ITA | 291 |
| 4 | Francesco BAGNAIA | ITA | 286 |
| 5 | Pedro ACOSTA | SPA | 260 |
| 6 | Franco MORBIDELLI | ITA | 227 |
| 7 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 226 |
| 8 | Fermin ALDEGUER | SPA | 186 |
| 9 | Fabio QUARTARARO | FRA | 182 |
| 10 | Raul FERNANDEZ | SPA | 146 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Manuel GONZALEZ | SPA | 247 |
| 2 | Diogo MOREIRA | BRA | 245 |
| 3 | Aron CANET | SPA | 212 |
| 4 | Barry BALTUS | BEL | 205 |
| 5 | Jake DIXON | GBR | 190 |
| 6 | Daniel HOLGADO | SPA | 166 |
| 7 | Celestino VIETTI | ITA | 141 |
| 8 | Senna AGIUS | AUS | 133 |
| 9 | Albert ARENAS | SPA | 127 |
| 10 | David ALONSO | COL | 117 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 365 |
| 2 | Angel PIQUERAS | SPA | 251 |
| 3 | Maximo QUILES | SPA | 237 |
| 4 | David MUÑOZ | SPA | 197 |
| 5 | Joel KELSO | AUS | 183 |
| 6 | Alvaro CARPE | SPA | 183 |
| 7 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 163 |
| 8 | Taiyo FURUSATO | JPN | 140 |
| 9 | Ryusei YAMANAKA | JPN | 134 |
| 10 | Valentin PERRONE | ARG | 127 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
.jpg)









.png)

