• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μπορεί ο Dovi να βρει ομάδα το 2021;
Ελάχιστες περιπτώσεις υπάρχουν...
Νέα 18/08/2020 - 12:42

κείμενο: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφία: Christopher P. Reeves ALPHA ONE MEDIA

 

Κεραυνός εν αιθρία ήταν η απόφαση του Αντρέα Ντοβιτσιόζο να αφήσει την Ντουκάτι στα κρύα του λουτρού, ακριβώς τη στιγμή που και στην πράξη απέδειξε ότι είναι η μοναδική περίπτωση του Ιταλικού εργοστασίου φέτος για να πάρει τον Τίτλο, που έχει να γευτεί από το 2007 και τον Κέισι Στόνερ. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι και ο Αυστραλός έσπευσε να κριτικάρει έντονα το εργοστάσιο της Μπολώνια, γράφοντας ότι οι νίκες δεν έρχονται από την αεροδυναμική σήραγγα, αλλά από τους οδηγούς. 

Είχαμε προβλέψει ότι η Ντουκάτι θα έπαιρνε την τελική της απόφαση στο θέμα του Ντόβι, μετά τους δύο Αγώνες στην Αυστρία, περιμένοντας να δει το αν εκεί θα κέρδιζε ο Ιταλός οδηγός. Είχαμε την αίσθηση ότι τα δύο μέρη δεν τα βρίσκουν μόνο στο θέμα της αμοιβής του Ν.2 οδηγού των 3 τελευταίων χρόνων.

Ο Ντοβιτσιόζο όμως τα άλλαξε όλα, με μια κίνηση που δεν περίμενε κανείς: Είπε στην Ντουκάτι “μην κάνετε τον κόπο καν να μου κάνετε προσφορά για ανανέωση του συμβολαίου μας, δεν θέλω να συνεχίσω μαζί σας”. Και το είπε αυτό πριν από τον Αγώνα, ώστε απερίσπαστος να συγκεντρωθεί στο στόχο που είναι η νίκη, σε μια πίστα που ο ίδιος είχε κερδίσει δύο ακόμη φορές και η Ντουκάτι είχε πάρει και τις τέσσερις νίκες στους τέσσερις αγώνες που είχαν γίνει εκεί. 

“Τα χρήματα δεν ήταν ποτέ ένα πρόβλημα, στο παρελθόν πάντα βρίσκαμε μια λύση και προς το παρόν φέτος δεν μιλήσαμε καν για χρήματα, είχαμε κάποιες ενδείξεις, αλλά δεν υπήρξε ποτέ μια διαπραγμάτευση και ποτέ δεν φτάσαμε στο πρόβλημα να μιλήσουμε για χρήματα”, μας είπε σε αποκλειστική συζήτηση για την τηλεόραση της Cosmote, ο Σιμόνε Μπατιστέλλα, ο μάνατζερ και φίλος του οδηγού. “Ο λόγος, ο κύριος λόγος – είναι μια πολύπλοκη διαδικασία – το να πάρεις μια τέτοια απόφαση και δεν νομίζω ότι είναι σωστό να την αναλύσουμε τώρα. Πιστεύω θα υπάρξει μια καλύτερη στιγμή στο μέλλον να το συζητήσουμε, γιατί όπως είπα είναι πολύπλοκη, υπάρχουν πολλά στοιχεία που έκαναν τον οδηγό να πάρει μια τέτοια απόφαση” συμπλήρωσε.

Έτσι την επόμενη μέρα απόλυτα συγκεντρωμένος στον Αγώνα, έδωσε τον καλύτερό του εαυτό, έκλεισε τα στόματα και πανηγύρισε με τον τρόπο που είχε κάνει ο Ρονάλντο πριν λίγα χρόνια όταν δεχόταν κριτική στην Ρεάλ, την 3η νίκη του στην Αυστρία, την 14η με την Ντουκάτι, την 15η της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία και μαζί την 50η της Ντουκάτι, από το 2003 που μπήκε στο MotoGP. 

Ανέβηκε στη 2η θέση της βαθμολογίας και με δεδομένο ότι ο Κουαρταραρό με τη Γιαμάχα δυσκολεύονται σε αυτήν την πίστα, έχει τη δυνατότητα να περάσει πρώτος και να φαντάζει το μεγάλο φαβορί για τον Τίτλο του Πρωταθλητή, σε μια χρονιά που προς το παρόν λείπει ο Μαρκ Μάρκεθ, αλλά όπως έχει πει ο Κουαρταραρό, στο ξεκίνημά της όλοι ήταν εκεί και όλοι ήταν καλά. 

Το λάθος του Μάρκεθ δεν μπορεί να μειώσει την αξία του Πρωταθλήματος και όπως χαρακτηριστικά μου είπε ο Έκτωρ Μάρτιν της Χόντα: “η ιστορία γράφει τον πρώτο και όλοι αυτόν θυμούνται, κανείς δεν θυμάται τον δεύτερο και γι αυτό εμείς στη Χόντα δεν ακούμε τις κριτικές που μας λένε ότι δεν έχουμε κανένα άλλο οδηγό εκτός από τον Μαρκ”. Ο Έκτωρ το είπε αυτό για να μου εξηγήσει το γιατί αποφάσισαν με τον Μαρκ να μην επισπεύσει πια την επιστροφή του, παρά μόνο να γυρίσει όταν θα είναι 100% καλά, ώστε να στοχεύσει από τώρα στους τίτλους των επόμενων τριών χρόνων, μέχρι το τέλος του συμβολαίου του με την Χόντα.

Τι γίνεται όμως με το συμβόλαιο του Ντόβι, ή μάλλον με το γεγονός ότι δεν έχει συμβόλαιο για του χρόνου; Είναι δυνατόν – ειδικά αν κερδίσει τον Τίτλο – ο Πρωταθλητής να μην μπορεί να βρει ομάδα να αγωνιστεί; 

Με τον τρελό τρόπο που έγιναν οι μεταγραφές και οι ανανεώσεις συμβολαίων φέτος, ναι, είναι δυνατόν ο Πρωταθλητής να μείνει χωρίς ομάδα. 

Υπάρχουν όμως μερικές μικρές πιθανότητες να βρεθεί κάτι και η πρώτη είναι να υπάρξει θέση στην Αρπίλια, αν δεν δικαιωθεί στα μέσα Οκτωβρίου ο Ιαννόνε και παραμείνει η τιμωρία του για το περσινό ντόπινγκ. Η Απρίλια θα ήθελε έναν Ιταλό οδηγό στην ομάδα της και μάλιστα όταν αυτός ο οδηγός κουβαλά στις αποσκευές του το Ν.1! 

Μια δεύτερη περίπτωση είναι η ΚΤΜ, η οποία θα μπορούσε να θυσιάσει το συμβόλαιό της με τον Ίκερ Λεκουόνα, που δεν έχει δείξει αυτά που θα ήθελαν οι Αυστριακοί και θα μπορούσαν να τον τακτοποιήσουν στην ομάδα τους στην Μοτο2, από την οποία θα φύγει ο Χόρχε Μάρτιν. 

Μια τρίτη περίπτωση θα είναι αν η Χόντα επαναλάβει αυτό που είχε κάνει αρκετές φορές στο παρελθόν και στα 500, να έχει δηλαδή τρεις οδηγούς στην εργοστασιακή ομάδα και να έχει μια τρίτη μοτοσυκλέτα δίπλα στους Μάρκεθ και Εσπαργκαρό, με τον Ντοβιτσιόζο, που έχει υπάρξει και στο παρελθόν τρίτος στην Ρεπσόλ-Χόντα.

Υπάρχει και μια τέταρτη εκδοχή: Ο Βαλεντίνο Ρόσσι που ακόμη είναι επηρεασμένος από το παραλίγο τραγικό ατύχημα της Κυριακής να αποφασίσει να αποσυρθεί και έτσι να μείνει μια κενή θέση στην Πετρόνας-Γιαμάχα! Όμως ο Ρόσσι αν κάνει μια τέτοια κίνηση θα την κάνει με τη συμφωνία ότι τη θέση του θα πάρει ο ετεροθαλής αδελφός του Λούκα Μαρίνι και αυτό βρίσκει σύμφωνους και τους ανθρώπους της Πετρόνας που θεωρούν ότι ρόλος της δορυφορικής ομάδας είναι να βρίσκει τα νέα ταλέντα και όχι να φιλοξενεί οδηγούς πριν την απόσυρσή τους.

Το μόνο που μπορούμε να ευχηθούμε είναι να ευοδωθεί κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις, γιατί πραγματικά ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο, που ήδη είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 125 το 2004, είναι ένας οδηγός που κουβαλά πραγματικές ανθρώπινες αξίες μαζί του και θα είναι απώλεια το να φύγει από το πάντοκ του MotoGP.

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Χειρουργείται στον καρπό του ο Zarco

« Προηγούμενο άρθρο

Austria 1: Φωτογραφικό αφιέρωμα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα