• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Honda Civic 1.5 VTEC Turbo
To αυτοκίνητο του ΜΜ93
4auto 03/11/2020 - 19:43

Με τι κινείται στην καθημερινότητά του ένας Παγκόσμιος Πρωταθλητής; Όταν πρόκειται για τον Marc Marquez, τον εργοστασιακό οδηγό του HRC της Honda, δεν υπάρχουν πολλές επιλογές αν θέλει κάτι σπορτίφ και συγχρόνως άνετο.
 

Κείμενο: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφία: Studio B42

 

H Honda με το Civic έχει δημιουργήσει μια παράδοση στα hatcback και με τις κορυφαίες εκδόσεις του, το Type R για παράδειγμα με 316 ίππους μπορεί να βάζει φωτιά στην άσφαλτο και συγχρόνως να έχει την άνεση που θέλει κάποιος από ένα 4πορτο αυτοκίνητο. Τι γίνεται όμως αν δεν θέλει να ανέβει στα 2 λίτρα και συγχρόνως να έχει μια πιο ήπια καθημερινή μετακίνηση και μια πιο σεμνή παρουσία χωρίς αεροδυναμικά βοηθήματα, φτερά και άλλα εντυπωσιακά; Ακόμη και ένας Πρωταθλητής της ταχύτητας (που έχει στο γκαράζ του και ένα Type R) θέλει τη διακριτική παρουσία ενός νεανικού αυτοκινήτου, που μπορεί να κινηθεί σβέλτα και να δώσει μια νότα σπορ χαρακτήρα στις καθημερινές μετακινήσεις του. Το Civic 1.5 VTEC Turbo αποτελεί τη λύση, ειδικά τώρα στην 10η γενιά του, με τεχνολογίες που προσφέρουν άνεση και συνδεσιμότητα, ενώ η απόδοση των 182 ίππων δεν μπορεί να θεωρηθεί αμελητέα.

Η γνωστή τεχνολογία VTEC , με τις μηχανολογικές αναβαθμίσεις του μοτέρ και το νέο τούρμπο, κάνουν την απόκριση πιο άμεση – χωρίς να εντυπωσιάζει – αλλά συνδυάζοντας το καλό τράβηγμα από χαμηλά, με σχετική οικονομία, αν δεν παρασυρθείς σε συνεχή αναζήτηση υψηλών ταχυτήτων. Οι 182 ίπποι έχουν και το ανάλογο τίμημα στην τιμή κατανάλωσης...

Σχεδιαστικά το δυναμικό παρουσιαστικό του παρελθόντος διατηρείται, παρά τις αυξημένες διαστάσεις, ενώ η σπορ πινελιά έρχεται από το πίσω μέρος με τη διπλή απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο και το σπόιλερ. Στο εσωτερικό όλα είναι μοντέρνα, τα υλικά είναι βέβαια ποιοτικά και η σύνδεση με το κινητό προσφέρει τη δυνατότητα ο ΜΜ93 να συνεννοείται με τους φίλους του χωρίς να αφήνει το τιμόνι από τα χέρια. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή, αλλά ο χώρος της καμπίνας μεγάλος και άνετος για 4-5 ενήλικες. 

Τα συστήματα ασφαλείας είναι υψηλού επιπέδου και βοηθούν στο να έχεις την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται όταν αποφασίσεις να κινηθείς γρηγορότερα. Εκεί η πολύ καλή πληροφόρηση από το τιμόνι και η αμεσότητά του στο στρίψιμο θα σου προσφέρει τη δόση ευχαρίστησης που μπορείς να πάρεις από ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Η συμπεριφορά του είναι πολύ καλή και με τη σπορ ρύθμιση της ανάρτησης όλα γίνονται πιο άμεσα και στις πιο κλειστές στροφές γίνεται διασκεδαστικό, ενώ παραμένει σταθερό στις ανοικτές. Τα φρένα επίσης θα ανταποκριθούν σωστά σε κάθε περίπτωση.

Τελικά με τους 182 ίππους μπορεί μεν να είναι 70+ ίππους πιο αδύναμο από την RCV213 του ΜΜ93, αλλά μπορεί πραγματικά να τον βγάλει ασπροπρόσωπο όταν θα θελήσει σε ένα άδειο δρόμο να παίξει λίγο και να εντυπωσιάσει τους φίλους του... 
 

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo 

Tετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης, 1,498 κ.εκ., μέγιστη ισχύς 182 ίπποι στις 5,500-6,000 σ.α.λ., μέγιστη ροπή στρέψης 240 Nm στις 1,900-5,000 σ.α.λ., μετάδοση κίνησης εμπρός, κιβώτιο  μηχανικό έξι σχέσεων, μήκος/πλάτος/ύψος: 4,518/1,799/1,434 χιλιοστά, όγκος χώρου αποσκευών 478 λίτρα, βάρος κενό 1,232 κιλά, επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 7.4’’, τελική ταχύτητα 229 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση δοκιμής 8.9 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ.

Τιμή: 28,320€

Επόμενο άρθρο »

Το BMW Group παρουσιάζει την πλατφόρμα #NEXTGen 2020

Χορηγοί