Η αυστραλέζικη πίστα υποδέχεται τον πρώτα αγώνα του 2010 για τα SBK με πολλή ζέστη. Με 33οC θερμοκρασία περιβάλλοντος και 51οC θερμοκρασία ασφάλτου, οι συνθήκες μόνο ιδανικές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν. Έτσι, οι τέσσερις ώρες δοκιμών για τους αναβάτες μάλλον βασανιστικές ήταν.
Παρόλα αυτά, ο Carlos Checca (Ducati Althea) δεν πτοήθηκε και συνέχισε τις καλές επιδόσεις του. Με 1'31.1 ο Ισπανός άφησε πίσω του τον “εργοστασιακό” (Ducati Xerox) Michel Fabrizio (αλλά πολύ κοντά του, στο +0,007) και τον Leon Haslam (Suzuki Alstare) (+0,218).
Τέταρτος ο ομόσταυλος του Checca, ο Shane Byrne, ο οποίος όμως είχε ένα highside το οποίο οδήγησε σε πτώση. Πέμπτος ο Noriyuki Haga (Xerox Ducati) και πίσω του ο Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing) – και αυτός είχε την πτώση του.
Γρηγορότερη Honda αυτή του Jonathan Rea (Hannspree Ten Kate Honda) και Suzuki εκείνη του Sylvain Guintoli.
Ο Jakub Smrz (Pata B&G Racing Ducati) ήταν ο γρηγορότερος μη εργοστασιακός και την δεκάδα έκλεισε ο Cal Crutchlow (Yamaha World Superbike).
Οι 20 ταχύτεροι αναβάτες είχαν διαφορά 1,9 δευτερολέπτων, ενώ οι 10 πρώτοι, 0,883.
Carlos Checca: “Πρέπει να παραμείνω γρήγορος και στα επόμενα sessions, αλλά και στην superpole. Εύχομαι ο καιρός να παραμείνει έτσι μέχρι και τον αγώνα. Η Ducati δουλεύει θαυμάσια στο Phillip Island και ο ρυθμός που έχουμε μέχρι τώρα είναι πολύ καλός, αλλά δεν ξέρω αν αυτό αρκεί και για τον αγώνα. Η πτώση που είχα δεν ήταν κάτι άξιο λογου.”
Michel Fabrizio: “Δοκιμάσαμε διάφορους συνδυασμούς ελαστικών και μερικά άλλα πράγματα που ήθελαν οι μηχανικοί. Έχασα το εμπρός και έφαγα μια τούμπα, ευτυχώς χωρίς να χτυπήσω ούτε εγώ, ούτε η μοτοσυκλέτα, ιδιαίτερα. Καταλήξαμε, μάλλον, και στην γόμα που θα χρησιμοποιήσουμε στον αγώνα – πιστεύω πολλοί αναβάτες θα χρησιμοποιήσουν την ίδια – και στη συνέχεια λύσαμε διάφορες τεχνικές λεπτομέρειες. Στον τελευταίο γύρο έχασα μερικά δεκατάκια, αλλά είμαι ευχαριστημένος με την γενική εικόνα μας. Ο ρυθμός μας είναι καλός, αλλά πολλά θα εξαρτηθούν από τον καιρό της Κυριακής.”
Οι χρόνοι:
1 7 Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'32.155
2 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'32.162
3 91 Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'32.373
4 67 Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'32.635
5 41 Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'32.703
6 3 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F. 1'32.850
7 65 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'32.884
8 50 Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'32.902
9 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1'32.905
10 35 Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'33.038
11 2 Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 1000 F. 1'33.296
12 77 Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'33.389
13 52 Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'33.422
14 57 Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 1'33.454
15 66 Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'33.492
16 11 Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'33.512
17 88 Pitt A. (AUS) BMW S1000 RR 1'33.940
18 76 Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'33.960
19 111 Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'33.984