• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Bridgestone ευχαριστεί τον Rossi!
Βρήκε τον χρόνο να δοκιμάσει και τα μελλοντικά λάστιχα...
Νέα 20/03/2010 - 20:26

 

O Valentino Rossi και η ομάδα του, είχαν το προνόμιο να μπορούν να διαθέσουν χρόνο στην εξέλιξη των μελλοντικών ελαστικών του MotoGP, παρά το ότι πρόκειται για κάτι που θα αργήσει να φτάσει σε αγωνιστική χρήση και άρα δεν βοηθούσε στη ρύθμιση της Μ1, ενόψει του πρώτου αγώνα της χρονιάς.

Προφανώς η υπεροχή της μοτοσυκλέτας και η εμπιστοσύνη του 9 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, στις δικές του δυνάμεις, επέτρεψαν κάτι τέτοιο, τώρα που όλοι λένε ότι ο περιορισμένος χρόνος δοκιμών είναι πολύτιμος για το σωστό στήσιμο των μοτοσυκλετών, όσο γίνεται πιο κοντά στις συνθήκες των πρώτων αγώνων.

 

«Πάλι στο Κατάρ είχαμε ένα πειραματικό μπροστινό λάστιχο, διαφορετικό από αυτό που δοκιμάσαμε στην Sepang. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Valentino και την Fiat Yamaha Team, για το ότι δοκίμασαν αυτό το λάστιχο στο Κατάρ και μας έδωσαν μερικές πολύ σημαντικές πληροφορίες και πολύτιμα δεδομένα, που όχι μόνο θα δώσουν σχήμα στην μελλοντική κατεύθυνση της εξέλιξης των ελαστικών μας για το MotoGP, αλλά και αυτής των Battlax, των ελαστικών μας παραγωγής», δήλωσε ο Tohru Ubukata, ο Manager της Bridgestone στο Motorcycle Tyre Development Department.

 

Μπορεί λοιπόν η κίνηση αυτή του Rossi να μην του δώσει κάποιο όφελος, αφού όταν αυτά τα λάστιχα θα φτάσουν στους αγώνες η μοτοσυκλέτα του ίσως να έχει εξελιχθεί σε διαφορετική κατεύθυνση, μπορεί όμως να τον βοηθήσουν αν τότε το πρωτάθλημα είναι σε μια κρίσιμη καμπή και τα δεδομένα αυτά του δώσουν έστω ένα μικρό πλεονέκτημα!

Ο «γιατρός» ξέρει ότι και φέτος το πρωτάθλημα θα κριθεί κατά πάσα πιθανότητα σε λεπτές, χειρουργικές επεμβάσεις που θα μπορούν να κάνουν τη διαφορά και επομένως «κτίζει» και πάνω σε αυτό το ενδεχόμενο!

 

Για την ιστορία να πούμε ότι οι γόμες που χρησιμοποιήθηκαν στο Κατάρ και θα είναι οι ίδιες και στον αγώνα στις 9-10-11 Απριλίου, ήταν: Μπροστά: Medium, Extra Hard και Πίσω: Medium, Hard και η επιλογή των περισσότερων αναβατών ήταν οι σκληρότερες από τις δύο και για μπροστά και για πίσω, κυρίως λόγω της ικανότητας να αντέχει σε διάρκεια, με σταθερά καλούς χρόνους μέχρι το τέλος.

Επόμενο άρθρο »

Ducati Marlboro: Θετικά τα tests στο Qatar

« Προηγούμενο άρθρο

Repsol Honda: Ανάμεικτα συναισθήματα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα