Πέρυσι στον αγώνα του BRNO η εργοστασιακή ομάδα του HRC, η Repsol Honda, εθεάθη να χρησιμοποιεί νέες γέφυρες (πλάκες) πιρουνιού. Η δε άνω γέφυρα δεν ήταν μονοκόμματη αλλά έφερε οπές και σε γενικές γραμμές είχε ένα πιο μοντέρνο σχεδιασμό και αισθητικό αποτέλεσμα. Ακόμη κι όταν ο Andrea Dovizioso άλλαξε αναρτήσεις, δοκιμάζοντας τις νέες Ohlins χρησιμοποιούσε τις νέες πλάκες.
Φέτος στις δοκιμές του Qatar η μοτοσυκλέτα του Pedrosa μπορεί μεν να φορούσε τις καινούργιες αναρτήσεις της Ohlins ωστόσο, η Honda επέστρεψε πίσω στις παλιές πλάκες που είδαμε πέρυσι τέτοιο καιρό στις επίσημες δοκιμές της IRTA στην Jerez.

Η πλάκα του Pedrosa στο Brno.