• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Qatar live: Γιατί ο Stoner είναι το μεγάλο φαβορί;
Έχει 4 δέκατα διαφορά με τα λάστιχα αγώνα!
Νέα 11/04/2010 - 03:17

 

Απόψεις του Δημήτρη Διατσίδη

 

Ο Casey Stoner και η GP10, ήταν θεαματικοί και σαφώς ταχύτεροι από κάθε άλλο συνδυασμό, στο διήμερο αυτό του Κατάρ. Με τα σκληρά λάστιχα της Bridgestone o Αυστραλός σημείωσε χρόνο 1’55.024, μάλιστα με ένα λάστιχο που είχε ήδη κάνει 16 γύρους!

 

Αντίστοιχα ο Valentino Rossi, με το σκληρό λάστιχο σημείωσε ταχύτερο γύρο 1’55.446, τη στιγμή που ο Stoner έκανε με τα σκληρά και άλλους 2 γύρους ταχύτερους από τον καλύτερο του Ιταλού. Ένα άλλο σημείο υπεροχής είναι ότι ο Stoner σημείωσε τους λιγότερους γύρους από όλους τους οδηγούς, προφυλάσσοντας έτσι και τον κινητήρα του – γεγονός σημαντικό για το μέλλον του πρωταθλήματος, με τον κανονισμό των 6 κινητήρων για όλη τη χρονιά.

Στις δύο αυτές μέρες ο Stoner «έγραψε» στο κοντέρ 54 γύρους, ή 290 χλμ., σε αντίθεση με τον Rossi που γύρισε 71 φορές την πίστα και άρα 382 χλμ. Άρα με αυτόν τον ρυθμό ο Stoner θα χρειαστεί 2 κινητήρες για όλες τις δοκιμές της χρονιάς και θα έχει 4 κινητήρες για τους αγώνες, ενώ ο Rossi θα χρειαστεί σχεδόν 3 κινητήρες για τις δοκιμές και θα του μείνουν μόνο τρεις για τους αγώνες. Ο κάθε κινητήρας θα αντέχει περίπου 2,200 – 2,500 χλμ., όπως έχουν δηλώσει οι μηχανολόγοι των ομάδων. Οι 17 λιγότεροι γύροι, πέρα από αυτό, σημαίνουν ότι ο Stoner μπορεί και βρίσκει το σωστό δρόμο του στησίματος γρηγορότερα, που σημαίνει με τη σειρά του ότι η GP10 είναι σε συγκριτικά καλύτερη θέση μάχης από την Μ1. Βέβαια αυτό έχει να κάνει και με την πίστα του Κατάρ, όπου παραδοσιακά από το 2007, η Μ1 υστερεί.

Ας μην ξεχνάμε ότι σήμερα η τελική του Rossi ήταν σχεδόν 10 χλμ/ώρα μικρότερη από αυτήν του Stoner, άρα ακόμη και αν ο Αυστραλός είναι πίσω από τον Ιταλό, στην ευθεία έχει την άνεση να περνάει μπροστά, όπως έκανε χαρακτηριστικά το 2007.

 

Αυτά λοιπόν σε πρώτη ανάλυση, με την επιφύλαξη ότι ο Rossi είναι ικανός να βρει μέσα του αυτό που λείπει και ότι αύριο το απόγευμα στις 6 και μισή στο ζέσταμα, μπορεί να βρει και μια καλύτερη ρύθμιση.

Επόμενο άρθρο »

Διαφορετική η πίσω εξάτμιση των Honda

« Προηγούμενο άρθρο

Qatar live: Ο ήρωας Toni Elias!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα