Η πίστα αποτελεί εργαστήριο έρευνας κι εξέλιξης τόσο για τις εταιρείες ένδυσης των μοτοσυκλετιστών όσο και των κατασκευαστών κρανών. Η Nolan χρησιμοποιεί κάποιους επιλεγμένους αναβάτες για να εξελίξει κάποιο νέο κέλυφος, εσωτερική επένδυση ή ακόμη και βελτιωμένα συστήματα εξαερισμού. Τα μοντέλα X-801 και X-802 βελτιώθηκαν στους αγώνες MotoGP συλλέγοντας πολύτιμες πληροφορίες από συγκεκριμένους αναβάτες κάτω από τις πιο σκληρές συνθήκες.
Από τις χειμερινές δοκιμές ο Casey Stoner χρησιμοποιεί μία νέα αεροτομή κατασκευασμένη από διάφανο συνθετικό υλικό που είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος του κράνους του. Προφανώς η Nolan εξετάζει κάποιο νέο τρόπο για να βελτιώσει την αεροδυναμική του κράνους ή να ενισχύσει την ευστάθειά του στις υψηλές ταχύτητες. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε για τον αν η εταιρεία εξελίσσει τον απόγονο του 802 ή για το αν το συγκεκριμένο επίθεμα προορίζεται μόνο για την ειδική περίπτωση του Stoner.