• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πρώτη εμφάνιση της Ducati MotoE
Του πρωτότυπου για την κατηγορία FIM Enel MotoE
Νέα 20/12/2021 - 20:15

Το πρωτότυπο της Ducati για την κατηγορία FIM Enel MotoE™ World Cup, η οποία το 2023 θα χρησιμοποιεί μοτοσυκλέτες του εργοστασίου από το Borgo Panigale, έκανε τους πρώτους γύρους στην πίστα Marco Simoncelli στο Misano με αναβάτη τον Michele Pirro της Ducati.

Η συμφωνία της Dorna Sports με την Ducati που ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο και θα ξεκινήσει από την αρχή της σεζόν του 2023  προβλέπει ότι η Ducati θα είναι ο μοναδικός προμηθευτής μοτοσυκλετών στο FIM Enel MotoE™ World Cup, την κατηγορία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP.

Η νέα αυτή ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με κωδική ονομασία  "V21L" είναι το αποτέλεσμα της συνδυασμένης προσπάθειας του Ducati Corse team και του τμήματος έρευνας και εξέλιξης της Ducati υπό την ηγεσία του Roberto Canè, διευθυντής του τμήματος eMobility της Ducati.

Αναβάτης, στην πρώτη αυτή δοκιμή ήταν ο Michele Pirro, που από το 2013 εργάζεται σαν αναβάτης δοκιμών για την Ducati και κατά τη διάρκειά της έκανε μια πρώτη αξιολόγηση των τεχνικών χαρακτηριστικών και των δυνατοτήτων της πρώτης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας της Ducati.


Roberto Canè, Ducati eMobility Director: "Βιώνουμε μια πραγματικά μοναδική στιγμή. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δεν είναι όνειρο! Η πρώτη ηλεκτρική Ducati στην πίστα είναι εξαιρετική όχι μόνο για τη μοναδικότητά της αλλά γιατί καταφέρνει έχει ανταγωνιστικές επιδόσεις παρά τον πολύ σύντομο χρόνο εξέλιξης. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο, η δουλειά της ομάδας που έχει αναλάβει το έργο είναι απίστευτη και το σημερινό αποτέλεσμα επιβραβεύει τις προσπάθειες που έγιναν τους τελευταίους μήνες. Σίγουρα έχουμε ακόμα πολύ δρόμο να διανύσουμε, αλλά το πρώτο και σημαντικό βήμα έχει ήδη γίνει".


Michele Pirro, Ducati test rider: "Η δοκιμή της πρωτότυπης MotoE στην πίστα ήταν σημαντική γιατί σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου σημαντικού κεφαλαίου στην ιστορία της Ducati. Η μοτοσυκλέτα είναι ελαφριά και ήδη καλά  ζυγισμένη. Επιπλέον, η αντίδραση του γκαζιού στα πρώτα στάδια του ανοίγματος και η εργονομία μοιάζουν πολύ με αυτά μιας μοτοσυκλέτας MotoGP. Αν δεν ήταν αθόρυβη και δεν είχαμε περιορίσει την ισχύ εξόδου στο 70% της απόδοσης, θα μπορούσα εύκολα πιστέψω ότι οδηγούσα την μοτοσυκλέτα μου".

 Οι πιο σημαντικές προκλήσεις στην ανάπτυξη μιας ηλεκτρικής αγωνιστικής μοτοσυκλέτας παραμένουν το μέγεθος, το βάρος και η αυτονομία. Στόχος της Ducati είναι προσφέρει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες υψηλής απόδοσης με μικρό βάρος σε όλουςτους συμμετέχοντες στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIM Enel MotoE™.  Ένα άλλο σημείο που υπήρξε βελτίωση είναι η συνέπεια της παροχής ισχύος κατά τη διάρκεια του αγώνα, κάτι που έγινε εφικτό χάρη στην ανάπτυξη ενός κατάλληλου συστήματος ψύξης.

Επόμενο άρθρο »

Arbolino: Είμαι πεπεισμένος ότι μπορώ να παλέψω για την κορυφή

« Προηγούμενο άρθρο

Θα μπορούσε η Honda να στοχεύει στον Mir;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα