• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η μάχη των rookies Gardner και Binder
Στον αγώνα της Κυριακής
Νέα 08/03/2022 - 12:55

Ενώ η κύρια δράση μπορεί να συνεχιζόταν στο μπροστινό μέρος της πίστας στον εναρκτήριο αγώνα της Κυριακής στο Qatar, μαινόταν μια άλλη μάχη που είχε πολύ λιγότερη τηλεοπτική κάλυψη, αλλά που ήταν εξίσου συναρπαστική – η μάχη όχι για 25 βαθμούς αλλά για τον έναν βαθμό πίσω στη 15η θέση, καθώς οι rookies της κατηγορίας πάλεψαν για πρώτη φορά.

Ήταν ο αναβάτης της Tech3 KTM και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2, Remy Gardner, που τελικά κέρδισε τις τιμητικές διακρίσεις, φτάνοντας στην 15η θέση –  με μόλις 0,012 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Darryn Binder.

Πίσω τους, οι άλλοι δεν ήταν πολύ μακριά, με τον Fabio Di Giannantonio μόλις άλλα δύο δέκατα πιο πίσω, αφήνοντας μόνο τον ομόσταυλο του Gardner, Raul Fernandez, να τους ακολουθεί, ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον αναβάτη της Ducati.

Στα πρώτα στάδια του αγώνα, δεν φαινόταν ότι ο βαθμός της 15ης θέσης θα πήγαινε σε κανέναν από αυτούς, με τον αναβάτη της VR46 Ducati, Marco Bezzecchi, να παρουσιάζει την καλύτερη εμφάνιση από οποιονδήποτε από τους πέντε rookies, μπαίνοντας στον αγώνα για την πρώτη δεκάδα μέχρι που μια πτώση που περιέγραψε ως "μέρος της διαδικασίας μάθησης" – καθώς ακολουθούσε τον Takaaki Nakagami για δύο τομείς  τον σταμάτησε.

"τα φρένα ζεστάθηκαν πολύ και ο μοχλός ήταν πολύ κοντά στα χέρια μου, και όταν φρέναρα, δεν είχα την απαραίτητη δύναμη στο φρενάρισμα, χρησιμοποίησα περισσότερο το πίσω φρένο και εξαιτίας αυτού έχασα το μπροστινό μέρος¨.

Αυτό άφησε τον Gardner να πάρει τις τιμές του καλύτερου rookie στον πρώτο αγώνα, και παρόλο που αναρρώνει ακόμα από έναν τραυματισμό στον καρπό, ήταν ακόμα λίγο απογοητευμένος με το αποτέλεσμα. 

"Είναι ωραίο να παίρνεις έναν βαθμό", είπε, "ακόμα κι αν δεν είναι εκεί που θέλω να είμαι! Αλλά για το πρώτο μισό του αγώνα, ένιωσα αρκετά καλά. Ένιωσα πολύ γρήγορος, ακόμα κι αν σίγουρα δυσκολευόμουν να περάσω άλλους αναβάτες εδώ. Περίμενα λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα από τη μοτοσυκλέτα σε σύγκριση με κάποιους άλλους κατασκευαστές, και αυτό ήταν λίγο πρόβλημα".


"Αλλά κάποια στιγμή ήμουν πίσω από τον Maverick (Vinales) και τον Dovizioso, και πιθανότατα θα μπορούσα να είχα πάει μαζί τους, αλλά είχα τον Darryn ανάμεσά μας και δεν μπορούσα να τον προσπεράσω. Δυστυχώς έχασα αυτό το γκρουπ και μετά κόλλησα μαζί του παλεύοντας μέχρι το τέλος. Αλλά κατάφερα τουλάχιστον να κερδίσω τη μάχη της ομάδας μου".

Το γεγονός ότι κλειδώθηκε στη μάχη με τον νεότερο από τα δύο αδέρφια Binder δεν έκανε τον αγώνα εύκολο για τον Αυστραλό.

Ερωτήματα έχουν τεθεί πολλές φορές σχετικά με την εμπειρία του Binder και την ετοιμότητά του για το κορυφαίο επίπεδο του αθλήματος χάρη στη σχετική έλλειψη επιτυχίας στη Moto3 και την φήμη που έχει αποκτήσει για κάποια "απερίσκεπτα" περιστατικά – και ενώ τίποτα δεν έγινε που να απαιτεί την προσοχή των αγωνοδίκων κατά τη διάρκεια της συνάντησής τους, ο Gardner λέει ότι θα έχει μια ήρεμη κουβέντα με τον Νοτιοαφρικανό.

"Oδηγεί ακόμα σαν αναβάτης της Moto3", εξήγησε ο Gardner, "Γύριζε στην αγωνιστική γραμμή χωρίς να κοιτάξει, πηγαίνοντας παντού. Ήταν λίγο καταστροφή. Ελπίζω να μπορέσω να τον καλύψω και απλά να μιλήσω μαζί του. Αυτές δεν είναι μοτοσυκλέτες Moto3 και δεν είναι ότι παλεύουμε για την πρώτη θέση – παλεύουμε για την τελευταία και δεν χρειάζεται να οδηγούμε σαν μαϊμούδες εκεί έξω".

"Μπορούμε να έχουμε λίγο περισσότερο σεβασμό ο ένας για τον άλλον. Είναι φυσιολογικό - είναι ο πρώτος του αγώνας MotoGP και πήδηξε κατευθείαν από την Moto3, αλλά ελπίζω ότι μπορώ να μιλήσω μαζί του και θα είναι καλύτερα στο μέλλον".

Από την πλευρά του, ο Binder επέμεινε στη συνέχεια ότι δεν είχε κάνει τίποτα διαφορετικό από αυτό που συνήθιζε στον αγώνα - κάτι που στην πραγματικότητα μπορεί να υποστηρίζει τους ισχυρισμούς του Gardner, δεδομένου ότι η προσέγγιση που απαιτείται για μια μοτοσυκλέτα MotoGP, 300 και πλέον ίππων ικανή να φτάσει τα 360 χλμ/ώρα είναι ελαφρώς διαφορετική από τον τρόπο που οδηγείται μια μοτοσυκλέτα Moto3, 55 ίππων που φτάνει τα 240 χλμ/ώρα και ζυγίζει σημαντικά λιγότερο.

Όμως, ενώ μπορεί να υπάρχουν ακόμα πολύ δουλειά που απαιτείται από τον Binder πριν κάνει πλήρως τη μετάβαση του σε αναβάτη MotoGP, είναι δύσκολο να μην εντυπωσιαστείς μαζί του στο Lusail. Φυσικά, οδηγώντας την περσινή μοτοσυκλέτα που κέρδισε τον αγώνα - και πιθανώς περνώντας πιο εύκολα από τους άλλους τρεις που αγωνίζονται με τις Yamaha του 2022 - παρόλα αυτά έδωσε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα για τη δική του πρώτη φορά.

"Νομίζω ότι σίγουρα έμαθα περισσότερα σε 22 γύρους αγώνα από ό,τι σε 100 γύρους δοκιμών", είπε ο Binder. "Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν δύσκολο, είχα μερικά μικρά προβλήματα στα session και είχα μια μικρή πτώση, οπότε ήταν δύσκολο. Ένιωθα ότι θα μπορούσα να είμαι πολύ καλύτερος σε κάθε session, αλλά δεν το κατάφερα ποτέ".

"Ο κύριος στόχος ήταν απλώς να τελειώσω τον αγώνα, να κάνω τους 22 γύρους και απλώς να μάθω όσα περισσότερα μπορούσα. Φοβήθηκα λίγο όταν μπήκα στην πρώτη στροφή, αλλά στο τέλος του πρώτου γύρου ένιωσα ότι ήμουν αρκετά γρήγορος, πιο γρήγορος από τα παιδιά γύρω μου, οπότε άρχισα να κάνω μερικές προσπεράσεις. Όταν ηρέμησα λίγο, ήταν ωραίο να αγωνιστώ με τους άλλους rookies".

"Είδα στον τελευταίο γύρο ότι ήμουν 15ος και έβαλα τα δυνατά μου να προσπαθήσω να κερδίσω τον Remy, αλλά με ξεπέρασε. Αλλά έμαθα πολλά και είμαι χαρούμενος που είδα την καρό σημαία. Δεν ξέρω τι ακριβώς είπε και δεν ξέρω γιατί είναι δυσαρεστημένος. Παλέψαμε στον αγώνα πολλές φορές".

"Σίγουρα είναι μόνο ο πρώτος αγώνας της χρονιάς και παλεύουμε μόνο για τη 15η θέση, αλλά ήθελα να τον κερδίσω και να γίνω ο πιο γρήγορος rookie. Έκανα μια καλή βουτιά στην εσωτερική του, αλλά δεν έπεσα πάνω του ούτε τίποτα! Είναι αγώνας!".

Επόμενο άρθρο »

Michelin - Νέα ρεκόρ στον 1ο αγώνα του 2022

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Enea Bastianini ανέβασε τη Ducati στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα